NOD-lijst 1 t/m 7 Februari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Flowerr, 4 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Petrsj

Petrsj Actief lid

11 nov 2014
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bo87 erg begrijpelijk hoor! Denk goed om jezelf!

Prettygreeneyes klusze ;) haha

Iedereen op het wachtbankje ik duim voor jullie!!

Ik ben stiekem een beetje jaloers dat jullie al op het wachtbankje zitten ;) zelf heb ik helemaal geen idee meer hoe het zit met m'n ei.. Testen gaven eerst lichte streepjes aan en bij de derde ineens helemaal niets.. Ergens gevoel dat ie al geweest is.. Maar kan ook nog best komen.. Pfff wordt er niet echt duidelijker van. Gewoon doorklussen haha, geen straf ! We zien het begin februari wel.

Morgen eerst nog m'n nacontrole van de bbz..

2. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Succes morgen, duim voor een mooie echo en misschien krijg je duidelijkheid over je eisprong. Volgens mij kunnen ze zien of hij net geweest is en anders dat hij op springen staat...

3. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Doornstruikje geen idee hoe bm warm moet houden en bij mijn voeten lukt het zeker niet heb wintervoeten en zijn net als een ijsblokje krijg ze niet warm nou maar hopen dat het geen probleem is anders kan ik alleen in de zomer zwanger worden 😄

Petrsj succes morgen

Meiden aan de klus succes hopen dat ze t eitje kunnen vinden en blijfveb plakken 😉
    Op wachtbankje duimduimduim

4. Petrsj

Petrsj Actief lid

11 nov 2014
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks doornstruikje en plankje! Erg benieuwd hoe het morgen is.

@plankje koude handen en voeten heb ik heel erg last van Wat mij met mijn voeten nog wel eens helpt is sokken op de verwarming leggen. Lekker warm laten worden en dan aandoen.. Trekt dan enigszins de kou er een beetje uit.. En anders lekker tegen vl aankruipen (is die van mij ook altijd zo blij mee haha ;))

5. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    #285 Jynn, 19 jan 2015
    Laatst bewerkt: 19 jan 2015
    Jillster: Ik test dag 9 en 10 1x per dag. Daarna 2x. Als ik denk mijn piek gehad te hebben, dan test ik nog even door 1x. Mijn ovulatie testen doen het prima met ochtend urine, en dan drink ik voor 12 uur en halve liter en voor half 4 en halve. Dan plas Ik rond 4 uur en kan ik om 20.00 Nog een testje doen en de andere halve liter drinken. Vanavond tijdens het sporten is dat een makkie.
    Volgens mijn app komt hij zaterdag pas, maar dat lijkt me heel sterk. Verwacht hem eerder donderdag. Nu even pauze, mijn les voor vanavond doornemen.

6. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland

Ik heb zelfs druppels gekregen van de dokter omdat niks helpt mijn kleine aderen in mijn voeten zitten dicht en door de druppels moet het bloed beter stromen om warmere voeten te krijgen. Hihihi vl is dan niet zo blij als ik dat doe hihihi

7. Petrsj

Petrsj Actief lid

11 nov 2014
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah ok.. Ja dat is wel even een ander verhaal, dan schieten warme sokken ook niet echt op haha, helpt druppelen een beetje dan? Of is dat alleen op de korte termijn ?

8. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    ik heb weer een echo gehad hij was gegroeid naar 18mm 1 eiblaasje ,hij ging nog niet springen zei ze ! Zaterdag weer een echo ,later bedacht ik me ineens dat ik vergeten te vragen was hoe groot die nou eigenlijk moet zijn voor dat die springt !

X x

9. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ja de druppels helpen wel mijn voeten doen geen pijn en jeuken ook niet meer. De druppels is voor de koude maanden in de zomer hief het niet

10. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Trutje89 t klinkt al positief tog. hopen dat de zwemmers je ei straks vinden en blijven plakken duimduim

11. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Spannend trutje!

12. manutje

manutje Actief lid

15 sep 2014
    309
    0
    16
    Vrouw
    Verhuur medewerker 24 uur
    Noord Brabant
    Bo87 Heel begrijpelijkhoor. Goed aan jezelf denken.

Trutje Fijn om te lezen dat het vandaag goed is gegaan. Wordt je toch wat zekerder van als je ziet en hoort dat het allemaal goed gaat.

Hier nog steeds een heel licht streepje op de ovu test. Moet dus nog geduldig:cool::( Blijven testen.
    Vanmiddag begonnen met de eerste fysiobehandeling na de schouderoperatie, vind het niets aan wat doet dat toch zeer :(.Maar het is voor een goed doel denk ik maar. Vrijdag mogen we weer.
    Verder heb ik wat last van mijn buik, beetje prikkelig. Zou me niet verbazen als er een buikgriepje komt.....

13. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Een eicel springt tussen de 18mm en 26mm maar is dus per persoon verschillend. Ik geloof dat een eicel meestal rond 22mm springt. Bij jou dus als ie wat groter is, dat is duidelijk ;) En een eicel groeit geloof ik 2mm per dag...

14. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Ik heb als ik binnen ben meestal wel warme voeten maar dan heb ik ook extra warme thermosokken aan. Buiten is een ander verhaal, dan moet ik echt, bij koud weer, met schapenwol gevoerde laarzen aan om nog warme voeten te hebben en dan nog... Kom ik toch weer thuis met dooie tenen...doet echt zeer! Ik heb het sowieso altijd koud dus bij mij in huis liggen overal dekens om onder te zitten ;)
    Wat voor druppels heb jij?

15. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik heb van de dokter van vogel arnica d6 druppels gekregen en ik merk het verschil echt veel minder pijn en jeuk ( pijn koud jeuk warme voeten bv na douchen )

16. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    @doornstruikje bedankt ik ben inderdaad benieuwd wanneer die bij mij dan springt moet zaterdag weer terug !

Ik heb ook ontzettend last van koude handen , en voor de koude voeten heb ik altijd sokken aan haha ik heb zelfs nachts sokken aan uhh gênant ..... 😜

X x

17. Baasje

Baasje Bekend lid

10 dec 2013
    892
    907
    93
    NULL
    NULL
    Hoi meiden mag ik me ook weer hij jullie aansluiten?
    Baasje, 28 jaar, 2e ronde na miskraam.
    Gister positieve ovulatietest dus mag ook weer op het wachtbankje ; -)

18. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Haha trutje, dat heb ik meestal ook! Anders springt vl zowat het bed uit als ik hem per ongeluk met mn koude voetjes aanraak :D

19. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    Haha en dat heb ik precies andersom ik wordt gewoon panisch als ik ze al zie haha 😜romantisch sokken aan , dan krijgen wij alleen maar jongetjes dat is een gezegde toch als je sokken aan hebt 😉

20. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    haha Nog nooit van gehoord! Maar ik slaap na mijn eisprong toch mooi met sokken aan! Wel halve dunne sokjes hoor, anders krijg ik het bloedheet!

Drukke groep net met les geven! Geen Blue Monday op de sportschool! Wel Hardstikke gezellig! Weer een dag voorbij. Test was hetzelfde als vanmorgen. Dus morgenvroeg maar weer kijken wat hij is. Verwacht Nog geen knaller. ...Wellicht woensdag. ....

Deel Deze Pagina