Dat was ook t eerste wat ik dacht dat ik jou naam zag jij ook succes weer! @zuurtje, jeetje meis wat een hoop narigheid in korte tijd
@Chanice, hier ook nog 12 dagen tot NOD - althans, dat verwacht ik. Heb telkens steekjes in mijn borsten en steekjes in de liezen. Geen idee wat dat te betekenen heeft. Daarnaast redelijk dikke witte afscheiding. Heb jij dat ook? Pff, ik kan niet wachten om te testen - haha. @Petrsj, wat vervelend... Hoe was het bij de gyn? @Dale Cooper, maak er een knusse avond van! Haha.
Hahaha wat grappig ik herinner me nog ergens vaag hoe ik me voelde toen ik begon hier zoals jij. Ik hoop dat dit forum je net zoveel hulp en gezelligheid zal brengen als dat mij heeft gedaan. Succes met het afwachten de komende weken.
@Teletubbie, ik ga het proberen! Moet geloof ik wel al mijn charmes in de strijd gooien, want er is net iemand heel moe en gaar thuisgekomen... Ik voel me ook niet erg sexy in deze opgeblazen toestand Twee dagen geleden voor het laatst 'geklust', zoals dat hier wordt genoemd Hoeft dus niet per se een weggegooid ei te zijn, mocht het niet lukken vanavond. Plus, ik weet helemaal niet zeker of ik die nu aan let leggen ben! @Amore1, dat is dus normaal, dat gevoel van voyeurisme? Hihi! Goed om te weten. Ik hoop ook op die hulp en gezelligheid! Mijn hele hoofd staat naar BABY en er is niemand in mijn omgeving waar ik het echt mee kan delen, behalve mijn vriend en mijn moeder. En die zijn allebei niet bezig met ontpillen en zichzelf kwaaltjes aanpraten enzo, is toch anders! Ik zie dat jij alweer voor de derde gaat! Wat een feest! Wel een heftige tijd achter de rug zo te zien. Hopen dat dit your lucky month is! Voor mij wordt het de eerste, maar ik hoef zelf niet voor de tweede en derde te zorgen. Zelfs niet de vierde! Mijn vriend heeft al drie kinderen @PrettyGreenEye, ja! Heel spannend! Ik hoop dat ik de spanning snel een plekje kan geven, anders ga ik mezelf helemaal gek maken tot het raak is!
Haha heel herkenbaar dale Cooper! Vind het erg prettig om hier alles te kunnen delen, juist omdat het met anderen niet kan en vl volgens mij soms gek wordt van mijn ei/klus/test praat!
@ Teletubbie hier ook witte afscheiding en stuk dikker en plakkerig hihi klinkt zo vies Wil er niet te veel mee bezig zijn maar door alles wat je steeds voelt ben je dr toch steeds mee bezig. zullen wel naweeën zijn van de sprong denk nog niet mogelijk iets te voelen kortom ben mezelf weer gek aan t maken
@dale cooper: de 1e ronde maakte ik mezelf ook helemaal gek.. nu ronde 2 en ben al wat rustiger.. kunnen alleen maar wachten he
Hi meiden! Ik zou mij ook graag aan willen melden. Ik ben eigenlijk altijd een stille lezeres geweest maar het zit er zo gezellig uit! haha. anna23, ronde 4, eerste kindje, NOD 5 feb. Ik ben wel al 9 maanden gestopt met de pil maar ik wilde eerst mijn lijf even laten wennen zonder pil. Ook ben ik begonnen met davitamon mama plus en sinds deze ronde met tarwekiemolie, hier las ik zoveel goeds over, ik dacht agh....laat ik het gewoon een ronde proberen. Zijn er nog meer die deze combinatie gebruiken? Dat kan toch wel samen? Iedereen veel succes! En laten we hopen op mooie testen deze maand!
Welkom nieuwe meiden en succes 😄 Hier vanavond hoop ik aan t klussen ml komt laat thuis en de rest van de week kunnen we niet klussen want dan lig ik al in bed al hij thuis komt van zijn werk. Heb net een test gedaan en t streepje is donkerder dan controle streepje Ps hoe zet ik er een foto bij??????
Bekijk bijlage 439597 Gevonden hihihihi Denk dat ik morgen mijn eisprong krijgt Ga morgen ochtend en avond voor de zekerheid testen
Ken deze testen niet maar die van mij knallen altijd nog veel meer..maar misschien verschild dat gewoon per type ovulatietest lekker aan de klus, gaan wij zo ook doen.. Test nog steeds niet knallend.. Hoorde btw net van iemans dat je ovulatietesten het beste tussen 12:00 en 18:00 kunt doen, heb ik nooit geweten..was goeie tip dus
♥ NOD lijst 1 t/m 7 Februari 2015 ♥ 1.(4) Doornstruikje, 40 jaar, 3e kindje, ronde 4 (2e na 2x mk) Chanice, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Fightforlove, 26 jaar, 3e kindje, ronde 10 Teletubbie, 20 jaar, 1e kindje, ronde 1 2.(5) Scarlett, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 Manutje, 29 jaar, ronde 1 na mk MamaAnnemieke, 21 jaar, 2e kindje, ronde 20 blijevrouw21, 24 jaar, 2e kindje, ronde 2 zuurtje, 33 jaar, 4e kindje, ronde 14 (2e clomid) 3.(3) Flowerr, 22/23 jr, eerste kindje, ronde 13 troeteloetje, 24 jaar, 1e kindje, ronde 2 Dale Cooper, 29 jaar, 1e kindje, ronde 1 4. (2) Irisistible, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 na mk Kiwi1405, 29 jaar, 2e kindje, ronde 8 5.(9) Mummytobe87, 27 jaar, eerste kindje, ronde 3 Petrsj, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4, (1e na bbz) trutje89 22 jaar , 1ste kindje , ronde 5 mama300388,26 jaar, 3e kindje, ronde 10 fiona1983, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 (mmm) Marlo, 28 jaar, 3e kindje, ronde 8 Appelboompje, 31 jaar, 1e kindje, ronde 16 marijke88, 26/27 jaar, 3e kindje, ronde 1 na mk anna23, ?? jaar, 1e kindje, ronde 4 6.(5) MamaDeluxe, 28 jaar, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen), ronde 4 (ronde 2 na v.mk) Plankje , 30 jaar , 1e kindje (1 bbz '11), ronde 3 Jynn, 34 jaar, 2e kindje, ronde 6 Babywonder, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 Amore1, 28 jaar, 3e kindje, ronde 5 7.(6) Jillster, 27 jr, 1e kindje, ronde 6 ilse1986, 28 jr, 1e kindje, ronde 6 Repeltje, 20 jaar, 1e kindje, ronde 4 rosalincke, 39 jaar, 2e kindje, ronde 8 15augustus, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 PrettyGreenEye, 22 jaar, 1e kindje, ronde 2 datumloos (4) Annemie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 4 Liva87, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 na mk Bo87, 28 jaar, 2e kindje, ronde 8 Baasje, 28 jaar, ronde 2 na mk Totaal: 38 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.
Even bijgelezen, wat wordt er lekker veel gekletst zo. Maar moet heel eerlijk zijn dat ik niet meer weet wie nu wat heeft gezegd haha @Nieuwe, welkom! Spannende tijden komen er weer aan @Wachtbankje, spannend het lange wachten kan beginnen. Hopelijk is het een mooi roze vruchtbaar bankje @Ei_wachtende_springende_knallende, lekker aan de klus de komende dagen ML kwam van het weekend ineens met het idee om een grotere auto te kopen, voor als we een kleintje krijgen zei hij haha. We hebben een 2 persoons auto nog, dus als het zover zou zijn moest er toch wel iets anders komen. Ik vroeg al of hij meer wist dan ik, aangezien we nog tijd zat hebben Nee zei hij , maar dan hebben we hem alvast dan hoeven we daar dadelijk gen rekening mee te houden want jij wil dan toch alleen nog maar winkelen voor de baby. Ik kwam niet meer bij van het lachen. Dus uiteindelijk hebben we vandaag een andere auto gekocht vandaag eindelijk een duidelijke streep op de ovu test denk morgen overmorgen een knaller......
Manutje hahaha dat jou ml daar aan denkt 👍 de meeste zeggen we zien t wel als t zover is 😄
Welkom nieuwe mensen! Heb de lijst weer even een update gegeven, volgens mij heb ik iedereen.... MamaDeluxe5 lekkere knallers! Was je test vanavond nog donkerder? Bijna op het wachtbankje! Hahaha, jij vind voeten vies! Grappig... zuurtje toch handig om te weten hè en fijn dat het bevestigd is met een echo. Welkom op het bankje! Zit je lekker? Prettygreeneyes ik dus ook altijd koude voeten maar heb nu steeds thermosokken aan, ook in bed Inderdaad heel charmant! Maar wel warme voeten!! Dale Cooper hier kan je (bijna) alles kwijt. En hoeft niet perse over zwanger dingetjes te gaan hoor. En klagen mag ook! Na 1 NOD forum 'meedraaien' ken je straks iedereen snel genoeg! Helaas draaien een boel dames al wat rondes mee en weet je de achtergronden wat meer van elkaar. En NIEMAND hier is geobsedeerd Door zwanger worden....ahum.... jynn en Amore1 was het gezellig vanavond? Petrsj dat is ook stom! Had ik toen ook met nacontrole, je voelt je dan nog even extra vervelend... Digi knuf voor jou! chanice ik zit op 4 dpo nu en ook pijnlijke borsten en drukkend gevoel in onderbuik. Spannend hè! plankje ziet er goed uit! Aan de bak! Manutje heerlijk toch, die vooruit denkende mannen! Geniet van de nieuwe auto, wat voor een is het geworden? Mijn vent kan ook zo heerlijk vooruit denken met dingen. Dan hebben we het over de vakantie en dan vraagt hij "maar kan dat dan als jij zwanger bent?" Schat, ik ben nog niet zwanger.... @hier Temperatuur stijgt gestaag dus dat gaat lekker. Warme voeten check, warm drinken check, lage rugpijn check Gisteravond helaas te horen gekregen dat mijn oom is overleden.....hij was al 2 jaar lang aan het vechten tegen kanker en 3 maanden geleden werd het pijnlijk duidelijk dat hij de strijd aan het verliezen was.... Gelukkig is voor hem de ellende voorbij maar wij gaan hem erg missen! Word ook echt misselijk bij het idee van mijn vriend verliezen, vind het zo erg voor mijn tante en haar 2 kinderen. Oom is 62 geworden en kinderen zijn al volwassen gelukkig.
Hahaha ja. Hij denkt wel veel mee. Laatst liepen we bij de Ikea, stond hij ook te kijken op de kinderafdeling wat er allemaal is haha. Volgens mij vind hij dat winkelen straks net zo leuk als ik haha
Hij wil gewoon zelf nu alvast die auto hebben zodat hij straks kan gaan shoppen en alles meteen mee kan nemen, ruimte genoeg!