meiden wil jullie niet jaloers maken maar ik reageer ff niet ik ben op vakantie 😜ff een fotootje tussen door ! Of ik moet WiFi hebben haha .klusze allemaal 😉 X x
@doornstruikje: innige deelneming! @hondjes: zo leuk en lief allemaal ik heb een shiba, nu bijna 6maanden. mijn man was ook helemaal niet gek van een hond maar ik moest en zou deze hebben! nu is hij er gek van! in zijn woorden: " snooki(hond) is mn beste vriendin, Geronimo(poes) mn beste maatje en jij schat mn beste vrouwtje!" oohhh smelt! <3 @hier: voormiddag wat lichte buikkrampen gehad.. weet niet van wat het zou zijn. hopelijk is mn ei er snel en kunnen we bij op het wachtbankje
Agossie, wat een scheetje dat hondje! Vind honden prachtige beesten, maar hoef er zelf geen. Ben meer een kattenmens. We hebben er dan ook 2. @Doornstruikje - gecondoleerd. Sterkte! @(komende)Klussers - veel klusplezier. Probeer vooral ook een beetje te genieten!! Hoop dat het raak mag zijn. @Wachtbankje - Hebben jullie al enigszins het idee dat het raak kan zijn? Dat er dingen anders aanvoelen? Succes met wachten, nog even - en dan hopelijk allemaal een mooie test in handen. Hier gaat 't goed! Heb nog steeds af en toe wat steekjes onderin mijn buik en mijn borsten. Met name de linkerkant. Ook de aders op mijn linkertepel zijn opvallend zichtbaar - en het is me eerder nog niet echt opgevallen. En een zeer goede stoelgang - wat ook wel eens anders is geweest... Merk wel dat ik mezelf misschien wel allemaal dingen aan het inbeelden ben. Wachten duurt lang, ik ben benieuwd. Als jullie gaan testen, wachten jullie dan tot de nod of ook wel 4 dagen eerder?
Dank jullie allemaal voor de condoleances en knuffels. Het valt mij erg zwaar merk ik...het ging vanmorgen best goed totdat vanmiddag de rouwkaart in de bus viel. Dan wordt het ineens echt, zo zwart op wit... Teletubbie ik heb al sinds de eisprong een soort pijn in mijn buik, een drukkend gevoel zeg maar. Ook rommelt het in mijn buik. En dus gevoelige borsten. Dit gevoel herken ik van mijn vorige zwangerschappen. Durf er niet teveel vanuit te gaan maar het lijkt erop dat het raak is. Vanaf 6 à 7 dpo zou ik dan bij vlagen misselijk moeten worden en moe, dan weet ik het (bijna) zeker Ga waarschijnlijk pas op of na nod testen gezien de vroege miskramen. En jij? Vandaag 5 dpo! Amore1, Flowerr en Scarlett veel sportplezier tussen de lakens! Mooie rijtjes. MamaDeluxe5 gefeliciteerd met je bonusdochter! trutje89 heel veel plezier op vakantie, als ik de foto zo bekijk gaat dat vast lukken! Jaloers!! manutje leuke auto, ik heb de Picasso versie, de Citroën Xsara Picasso. Over honden kan ik niet meepraten, ben geen hondenmens. Maar uiteraard veel plezier met alle nieuwe aaibare aankopen! Mochten er mensen hun verhaal kwijt willen over hun cavia en/of konijn dan ben ik beschikbaar!
En het wordt al drukker hier... Doornstruikje, gecondoleerd!! En weet even niet meer wie m poste, ma lieffff hondje! Wij hebben er beide helaas geen tijd voor, maar wel twee katten.. Dames met gevonden eitjes, veel plezier!! hier nog steeds zoekende..ondanks dat ik weet dat er meiden zijn die veel langere cyclus hebben en blij zouden zijn met die van mij, ik word er beetje moedeloos van soms hoor.. Waarom kan mn cyclus niet gewoon lekker 29 dagen oid zijn..
O man, het is niet bij te lezen! Doornstuikje gecondoleerd! Andere: geleficiteerd met nieuwe auto/hond/gevonden ei! Helaas hier loopt hij heel lichtjes op en nog geen spoor van een knaller. Deze hoopte ik morgen toch echt te zien.... Maar misschien bied mijn test vanavond nog hoop. Of anders die van morgenochtend/avond. Dus ik hoop dat hij snel komt, want ik moet me er nu toch wel een beetje toe gaan zetten. Maar goed, een baby maak je niet door op de bank te gaan zitten Vandaag eindelijk wel onze vakantie bestemming gevonden. We hebben naar het hotel in Turkije gebeld om nog wat extra gratis privileges eruit proberen te slepen. Laat ze ons maar overhalen om te komen Wie niet waagt wie niet wint toch? We beginnen met niks, dus we kunnen niks verliezen. Ook mijn kleine mannetje is weer thuis, heerlijk, wat gezellig weer! Heb hem wel een beetje gemist hoor! Maar wat heeft hij het leuk gehad met opa en oma! Ik ga snel eens koken!
Doornstruikje Wij hebben ook de Xsara Picasso, kwam er vandaag pas achter dat daar verschil in zit Vandaag was de ovu test weer iets donkerder, tegen het positive aan. Denk alleen niet dat het klussen iets gaat worden. Ben zelf wel zo ontzettend beroerd sinds vanmiddag, weet niet waar het ineens vandaan komt. Heb al 2 keer met het toilet moeten knuffelen Hoor de laatste dagen best vaak dat mensen last hebben van buikgriep. Hoop dat het snel weg is.
Leuk jynn, vakantie boeken! Ben benieuwd waar ze mee aankomen haha.. Aah eat balen manutje, beterschap! Het heerst echt helaas...
Bekijk bijlage 439758 Ff een vraag 😄 Gister had ik positieve test vandaag tuurstreelje betekend dat dat mijn eisprong vandaag is geweest??? Heb vandaag een beurs schaambeen weet niet of dat ermee temaken heeft ? Gister gelukkig wel geklust hoop vanavond nog een x voor de zekerheid hihihi
ik zie mooie positieve ovu testen voor bij komen dames! Wauw... Overal op reageren is hier even niet haalbaar maar mijn duimen draaien over uren voor jullie allemaal!
Ik reken altijd voor mezelf de dag na de positieve test. Meestal bevestigd dat mijn temperatuur ook, want die gaat de dag na mijn ei omhoog. En dat beurs schaambeen, komt dat niet door het klussen Geen idee of je dat van je ei kunt hebben. Ik zit nu nog braaf mijn plasje op te houden voor de test. Nog een kwartiertje, ik mag gelukkig bijna. Zo benieuwd of hij nu eindelijk op begint te lopen!!! Kan eigenlijk niet meer wachten...
Lief hondje! Mij te klein maarwel liefff Ik denk zelf dat mn ei 2 dagen geleden geweest is, veel druk in mn buik en das meestal rond ei, volgend app morgen las dus vanaaf nog maar even knuffelen