Vergeten nod erbij te zetten 2 februari Wachten duurt lang....succes meiden die hun eitje zoeken, hopelijk snel meer gezelschap op het wachtbankje
Zo wat gaat dat snel hier met de berichten Kan er bijna niet tegen reageren. In eerste instantie Doornstruikje gecondoleerd! Blijft toch altijd naar zulke dingen.. Sterkte de komende tijd. Wat een ontzettend schattig hondje kwam ik daar tegen, zelf ook echt een hondenmens, maar helaas geen tijd voor op dit moment.. Wel 2 katten in huis (ml is meer kattenpersoon) Ben even kwijt wie de opmerking maakte over vl die een grotere auto wilde, haha erg herkenbaar Op een of andere manier kunnen mannen altijd wel iets eruit halen wat ook stiekem in hun eigen voordeel is haha Iedereen bedankt voor de digiknuffels gisteren, deed me toch even goed op een of andere manier.. Had gister echt even een dipdag (vandaar ook geen reactie meer..) Zit je tussen de zwangere vrouwen, liep het ook nog half uur uit. Eindelijk bij de gyn, blijk ik daar eigenlijk voor niets te komen. Ze doen bij zo'n nacontrole namelijk helemaal niets.. echo zou namelijk niets kunnen laten zien, doen ze alleen maar op het moment dat je in een fertiliteit onderzoek zit.. Nou ja dat was even een gek moment. Verder bleek wel dat het duidelijk een zwangerschap is geweest, maar dat het gewoon op de verkeerde plek terecht is gekomen. (Er was niets raars aan het vruchtje te zien) Dus dat was gelukkig wel erg prettig om toch nog even te horen. Verder heb ik volgens mij mijn ei volledig gemist, want mijn ovu testen zijn al 3 dagen zonder streep.. (daarvoor 2 x wel) nou ja ik zie het ook wel.. (pff toch wel lastig hoor, giert vanalles door mn hoofd) Nog een kleine 2 week en dan zullen de eerste testen hier volgen.. wachten duurt lang!!!
Petrsj oh dus je had er niks aan bij de gyn. Ik had 17 okt een afspraak omdat ik een bbz heb gehad in 2011 en weer aan kinderen wou beginnen heb ik een binnenwaarts echo gehad om te kijken of alles goed was. Vroeger deden ze een baarmoederfoto maken maar dat hebben ze vanaf 2012 niet meer zoveel gedaan omdat er dan soort opstopping ofzo kan komen en ook al veel kunnen zien via echo ze doen alleen de foto als echo niet goed. Als ik iets mag zeggen zou ik zeggen probeer een half jaar zwanger te worden lukt t niet vraag een echo aan om te kijken of alles goed is maar hoop voor je dat je snel een echo van een wondertje mag doen. Knuffel
Plankje: nee had er dus niets aan.. Ze kunnen eigenlijk niet veel laten zien.. Ook omdat opzich mijn cyclus wel verder weer is opgestart en we verder dus echt wel vruchtbaar zijn. Maar had toch gehoopt ergens op een visuele bevestiging.. Dat was dus niet zo. En idd ik bel gewoon weer als ik denk dat het te lang duurt haha! Gelukkig kom ik altijd wel weer snel uit m'n dip.. Vandaag gaat het weer stuk beter. Volgende week eerst maar even m'n (laatste 2) tentamens doorkomen. Heb dus gelukkig nog afleiding
Meiden wat gaan jullie hard !! Al veel eitjes opgespeurd zie ik.. ladies-wachtbankje alweer halfvol !! Succes met wachten ik duim voor jullie !! Mamadeluxe ahhhh pomeriaan is zo lief ! En zuurtje gecondoleerd met jullie verlies. Onze hond is December ingeslapen na 16 jaar leven... op kerstavond wel te verstaan. Heb er nog verdriet van. We hebben nog wel onze draak Link !! Een vlinderhond. Echt n droppie en een grappenmaker. Veel geluk met jullie nieuwe schat. Doornstruikje.. meid wat erg. Heel veel sterkte komende tijd. Knuffel voor jou !! Amore, mamadeluxe, annemie, jynn en alle andere bekende van de nod's... alles oke ?? succes ladies ! Ik denk aan jullie !! Alle anderen uiteraard ook. Zoektocht naar het ei is nog in volle gang. Maak er een gezellig weekje van hihi !! 😃
Stomme testen, stomme streepjes. ... Het loopt allemaal maar niet volgens de planning die in mijn hoofd had. Maarrrrr..... Morgen weer nieuwe testen en nieuwe kansen! Hopelijk met beter resultaat. Ik wil echt niet weer tot dag 28 wachten op mijn ei....
Nog even .. Reageef niet veel meer op het forum, maar lees regelmatig nog gewoon mee... ei hier nog niet te bekennen dus verwacht dat hij rond 27 januari valt. Nod zou dan 10 februari zijn. Van de week start ik met de ovutesten. ... Gelukkig valt de vruchtbare week tijdens onze vakantie dus we kunnen lekker Door. Doornstruikje. Voor en achterpand d is af met breien.hihi Bo87. Hier alles oké. Probeer alles een beetje rustig aan te doen. Hoop dat de teleurstelling dan niet zo groot is.
Hey annemie! Wat fijn om weer eens wat van je te lezen. Ik hoop op Veel geluk voor je deze ronde en dat je je ei snel mag vinden. Wat fijn dat je dan vakantie hebt. Succes meid!
Vanmorgen bmm getest en die is weer harder en opening is bijna dicht dus ik zit op t wachtbankje dus dan is mijn nod ook iets eerder maar ik laat t zo staan op de lijst dus meiden op wachtbankje bedankt dat jullie een plekje voor mij hebben warm gehouden hihihi Gister niet kunnen klussen was al inslaap gevallen voordat vl thuis was 😔 Ei zoekers succes wij wachten op t bankje 😄
Hoi dames, Ik durfde eigenlijk niet maar doe het toch weer... Mag ik me melden? Vorig jaar april/mei heb ik een miskraam gehad. Het is een hectisch jaar geweest en nu hebben we besloten er toch echt voor te gaan. Nieuw jaar, nieuwe ronden, nieuwe kansen Kan iemand me op een lijst zetten? Daar ben ik niet zo goed in.. Knorretje24, 28 jaar, ronde 1 weer Vind het nu zelfs spannend om dat te typen Succes voor iedereen met ei deze week! Have fun!
Hai Meiden, Mag ik mezelf hier ook melden? Ik heb steeds in een spagaat gestaan, wel of niet mee kletsen her en der. Maar nu ik in ronde 6 alweer zit, is het soms ook fijn om er mensen over te kletsen, die hetzelfde dilemma hebben. Kunnen balen als we weer een ronde verder zijn. Uiteraard hoop ik dat iedereen snel op roze kan. Ik ben dus al bezig in ronde 6. Ik ben deze maand 13 dagen ongesteld geweest, echt te bizar. Ik zit nu op dag 25, waarvan 2 dpo op dag 23 dus mijn ei gehad. Mijn lf is altijd 12 dagen, dus mijn NOD is op 1 februari. Groetjes kim.
Hoi meiden Even een vraagje ben gister gestart met ovulatietest en vroeg me af vanaf hoeveel dagen voor de eisprong jullie een licht positieve test hebben?
O ik zie nu dat ik ook wat vergeten ben... Mijn NOD zou 5 februari moeten zijn... Kan een dag eerder zijn...
Hoi meiden, Hier is ze dan Gisteren had ik er nog een hard hoofd in of het wel goed zou gaan, maar onze grote hond is zo lief, terwijl hij normaal nooit met andere honden kan, laat staan in zijn eigen huis (territorium). Ze hebben vannacht zelfs samen geslapen! Ik reageer later even op iedereen.
Welkom nieuwe MamaDeluxe5, wat een schatje is het. Hopen dat het goed blijftgaan. Masr als ik het zo lees denk ik van wel Hier nog steeds ontzettend beroerd bahbah. Net een beschuitje op en een kopje thee hopen dat het blijft zitten
Welkom ladylola en succes. 15 augustus mijn knaller was de dag voor eisprong en 3 dagen voor eisprong was een licht streepje. MamaDeLuxe5 ahhhhhh wat een liefie. Manutje hoop dat je snel opknapt