@hier: vanmorgen steken links in mn onderbuik.. van waar dat ineens kwam weet ik niet... toen ml werken was terug in mn bedje gekropen maar werd ineens zo misselijk, moest echt bijna overgeven gisteren niet kunnen klussen: ml was vervelend aan t doen. hopelijk vanavond wel want zijn bijden pas thuis om 23uur. grtz
Zo! Wat is er al veel geschreven! Ik zit in onzekerheid of ik mijn eisprong nu gehad heb of niet. Ik zit nu op cyclusdag 20, volgens de gemiddelde cycluslengte van 33 dagen zou ik vandaag mijn eisprong hebben. Gisteravond had ik een apart borrelend gevoel in mijn buik, ook heel laag. Herkennen jullie dit? Kan dit mijn (naderende/al gesprongen) eisprong zijn? Sinds ik gestopt ben met de pil houd ik mijn afscheiding/slijm in de gaten maar nog geen een keer écht rekbaar slijm ontdekt. Lastig!!
Lastig mummytobe. Voor mijn eerste, voelde ik wel regelmatig een warme gloed in mijn buik en na paar maanden merkte ik wel het rekbaar slijm beter op, maar was niet altijd. Het zit er ook wel uit als rauw eiwit. Geborrel herken ik niet. Ik heb wel een korter lutheale fase. Ik word binnen 12 dagen na mijn ei ongesteld. Pretty misschien je eisprong? Hier ben ik tegenwoordig ook wel ff flink naar van mijn eisprong. Lief hondje zeg En thx voor het welkom
♥ NOD lijst 1 t/m 7 Februari 2015 ♥ 1.(4) Doornstruikje, 40 jaar, 3e kindje, ronde 4 (2e na 2x mk) Chanice, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Fightforlove, 26 jaar, 3e kindje, ronde 10 Teletubbie, 20 jaar, 1e kindje, ronde 1 2.(6) Scarlett, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 Manutje, 29 jaar, ronde 1 na mk MamaAnnemieke, 21 jaar, 2e kindje, ronde 20 blijevrouw21, 24 jaar, 2e kindje, ronde 2 zuurtje, 33 jaar, 4e kindje, ronde 14 (2e clomid) Baasje, 28 jaar, ? kindje, ronde 2 na mk 3.(3) Flowerr, 22/23 jr, eerste kindje, ronde 13 troeteloetje, 24 jaar, 1e kindje, ronde 2 Dale Cooper, 29 jaar, 1e kindje, ronde 1 4. (2) Irisistible, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 na mk Kiwi1405, 29 jaar, 2e kindje, ronde 8 5.(10) Mummytobe87, 27 jaar, eerste kindje, ronde 3 Petrsj, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4, (1e na bbz) trutje89 22 jaar , 1ste kindje , ronde 5 mama300388,26 jaar, 3e kindje, ronde 10 fiona1983, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 (mmm) Marlo, 28 jaar, 3e kindje, ronde 8 Appelboompje, 31 jaar, 1e kindje, ronde 16 marijke88, 26/27 jaar, 3e kindje, ronde 1 na mk anna23, ?? jaar, 1e kindje, ronde 4 Knorretje24, 28 jaar, ? kindje, ronde 1 6.(5) MamaDeluxe, 28 jaar, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen), ronde 4 (ronde 2 na v.mk) Plankje , 30 jaar , 1e kindje (1 bbz '11), ronde 3 Jynn, 34 jaar, 2e kindje, ronde 6 Babywonder, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 Amore1, 28 jaar, 3e kindje, ronde 5 7.(6) Jillster, 27 jr, 1e kindje, ronde 6 ilse1986, 28 jr, 1e kindje, ronde 6 Repeltje, 20 jaar, 1e kindje, ronde 4 rosalincke, 39 jaar, 2e kindje, ronde 8 15augustus, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 PrettyGreenEye, 22 jaar, 1e kindje, ronde 2 datumloos (4) Annemie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 4 Liva87, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 na mk Bo87, 28 jaar, 2e kindje, ronde 8 LadyLola, ?? jaar, kindje ?, ronde 6 Totaal: 40 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.
Ik heb de lijst weer bijgewerkt, wat ik zo snel niet kon vinden heb ik vraagtekens neergezet. Welkom Baasje, Knorretje 24 en LadyLola! Hier een negatievere test terwijl mijn bmm al 4 dagen hoog staat en vruchtbaar slijm. Ik snap er echt de ballen niet van, waarom gaat hij niet springen? Had vandaag toch wel op een knallertje gehoopt of op zijn minst een oplopende test. Nou ja, vanavond weer een kans! Duimen dat die op loopt. Vanmorgen lekker in het zwembad geplonst voor een lesje peuterzwemmen. Aangezien ik gisteren weg ben geweest nu snel wasjes draaien en zodra de kleine zijn bed in verdwijnt ga ik snel even door het huis heen. Vanmiddag naar de tandarts, blehhh! Sinds dat ik een flinke ontsteking heb gehad van mijn wortel (de ergste die ze dat jaar gezien had) en daarna een trekking van mijn verstandkies, vind ik de tandarts zo gezellig niet meer. Maar ja, mag dat niet aan mijn mannetje laten merken, want die mag ook even in de stoel zitten en zijn tandjes laten zien. Dus moet even de heldhaftige spelen
♥ NOD lijst 1 t/m 7 Februari 2015 ♥ 1.(4) Doornstruikje, 40 jaar, 3e kindje, ronde 4 (2e na 2x mk) Chanice, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Fightforlove, 26 jaar, 3e kindje, ronde 10 Teletubbie, 20 jaar, 1e kindje, ronde 1 Ladylola, 30 jaar, 2de kindje, ronde 6 2.(6) Scarlett, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 Manutje, 29 jaar, ronde 1 na mk MamaAnnemieke, 21 jaar, 2e kindje, ronde 20 blijevrouw21, 24 jaar, 2e kindje, ronde 2 zuurtje, 33 jaar, 4e kindje, ronde 14 (2e clomid) Baasje, 28 jaar, ? kindje, ronde 2 na mk 3.(3) Flowerr, 22/23 jr, eerste kindje, ronde 13 troeteloetje, 24 jaar, 1e kindje, ronde 2 Dale Cooper, 29 jaar, 1e kindje, ronde 1 4. (2) Irisistible, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 na mk Kiwi1405, 29 jaar, 2e kindje, ronde 8 5.(10) Mummytobe87, 27 jaar, eerste kindje, ronde 3 Petrsj, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4, (1e na bbz) trutje89 22 jaar , 1ste kindje , ronde 5 mama300388,26 jaar, 3e kindje, ronde 10 fiona1983, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 (mmm) Marlo, 28 jaar, 3e kindje, ronde 8 Appelboompje, 31 jaar, 1e kindje, ronde 16 marijke88, 26/27 jaar, 3e kindje, ronde 1 na mk anna23, ?? jaar, 1e kindje, ronde 4 Knorretje24, 28 jaar, ? kindje, ronde 1 6.(5) MamaDeluxe, 28 jaar, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen), ronde 4 (ronde 2 na v.mk) Plankje , 30 jaar , 1e kindje (1 bbz '11), ronde 3 Jynn, 34 jaar, 2e kindje, ronde 6 Babywonder, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 Amore1, 28 jaar, 3e kindje, ronde 5 7.(6) Jillster, 27 jr, 1e kindje, ronde 6 ilse1986, 28 jr, 1e kindje, ronde 6 Repeltje, 20 jaar, 1e kindje, ronde 4 rosalincke, 39 jaar, 2e kindje, ronde 8 15augustus, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 PrettyGreenEye, 22 jaar, 1e kindje, ronde 2 datumloos (4) Annemie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 4 Liva87, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 na mk Bo87, 28 jaar, 2e kindje, ronde 8 Totaal: 40 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.
Wat een flinke club begint het te worden! Gezellig zeg. Zoveel te lezen, kan niet alles bijhouden. Hallo nieuwe dames, gezellig!! Succes allemaal. @mamadeluxe5 wat een schatje zeg!! Mooi koppie! Ik heb thuis momenteel een heel zielig hondje, hij is vorige week gecastreerd zit hier met een rompertje, arm beesjte. @manutje, heel veel beterschap! @Jynn oh vervelend die onduidelijkheid! Hoop dat die snel springt. Ik heb de 20e en 21e hele duidelijke knallers van ovulatietesten gehad. Heel erg gezellig gemaakt, dus hopelijk is het raak. Afwachten maar....
Ladylola, zou je als je hem nog kan wijzigen de aantallen aan willen passen? Bij 1 feb 1 erbij en bij datumloos 1 eraf) Troeteloetje, thanks, ik hoop het ook. Ik test nu 2 keer per dag en iedere test heb ik weer hoop. Als ik het aan mijn lichaam zie moet hij nu toch wel snel komen. Maar heb al eerder grapjes gehad en heb daar eigenlijk niet zon zin in...Hoop eigenlijk voor morgenochtend een knaller te hebben. Dus we duimen verder.
Zo! Wat een hoop berichten! Weet niet goed meer wat ik nou allemaal gelezen heb @Doornstruikje, gecondoleerd. Wat jong zeg! Bah, nare ziekte. Heel veel sterkte voor jou en je familie. En wat een lieve hondjes allemaal! Ik ben zelf meer een kattenmens, maar eigenlijk zijn alle dieren leuk, vooral jonge dieren! Volgens mij zit ik op het wachtbankje! Tenzij mijn lijf me voor de gek houdt, wat heel goed zou kunnen. Ik had sinds zondag last van mijn buik en gisteren was het een slijmerige boel beneden, een dag na mijn verwachtte eisprong. Nu heb ik nog wel krampjes, maar minder. Ik weet nog van mijn vorige keer zonder pil, dat ik alleen de week na mijn menstruatie even geen last van mijn buik had en de andere drie weken wel. Ik vrees dat ik daar nu ook weer aan moet geloven Maar het lijkt erop dat mijn cyclus meteen weer netjes verder gaat! Daar ben ik heel blij om! Hopelijk niet te vroeg gejuicht Met al dat getest van jullie ben ik nu toch ook wel erg benieuwd naar mijn precieze eisprong! Misschien dat ik de volgende ronde dat ook eens ga proberen. Waar halen jullie die testen en wat kosten ze ongeveer? Ik heb al wel het één en ander voorbij zien komen, maar het is nogal een lijst om weer doorheen te spitten Pfff, m'n vriend ziet me al aankomen Nou, nu maar afwachten allemaal! En voor de eierzoekers, succes!
@plankje daar heb je helemaal weer gelijk in.. Beetje ongeduldig denk ik haha @mamadeluxe wat een droppie! @Mummytobe87 ik zit ongeveer in dezelfde cyclus (volgens mij) ik ben in elk geval even m'n ei kwijt.. Heb ook een soort borrelend gevoel ter hoogte van m'n bm.. Ik denk dus dat ik het herken, Maar heb echt geen idee wat dit kan zijn.. Heb het ook wel na het klussen.. Alsof ik ze voel zwemmen ofzo haha.. Maar wat het kan zijn ben ik nog niet achter.. Even een algemene vraag.. Hoe testen jullie, tijdstip e.d. Ik zit elke keer te hannesen dat ik niet eerder kan dan 18:00 maar krijg alleen maar witte testen heb.. Ik zit namelijk elke dag met mn werk.. Of testen jullie ook op het werk?
Haha, het zou wat zijn als je die miljoenen voelt zwemmen, liggen we straks de hele dag in een deuk van dat gekietel van die staartjes Met de tijden voor testen kan ik je niet helpen. Ik test met hele andere testen (persona, eigenlijk bedoeld voor in een monitor, maar los prima te gebruiken voor ovulatie. Met monitor zijn ze voor anticonceptie) en die doen het bij mij meer dan prima met ochtend urine. En avond. Heb clearblue er naast geprobeerd 2 maanden en die kleurt exact hetzelfde, alleen cb easy is stukken duurder. Pfff, nog 3 kwartier niet plassen...de tandarts overleefd maar moet wel terug komen voor iets kleins.
@Petrsj Gek gevoel he? Ik heb het niet na het klussen dus zijn bij mij niet de zwemmers die ik voel Vind het heel frustrerend dat ik mijn eisprong niet duidelijk voel of herken dus denk er ook over om volgende ronde ovulatietesten te gaan gebruiken. Had gehoopt zonder te kunnen want met die testen zal ik helemaal de hele dag in me hoof bezig zijn met zwanger worden
Hi ladies! Wat een geklets, gezellig! Welkom nieuwe dames! Ik had vorige keer twee dagen voor ei opeens knaller en dag ervoor ook nog.. Die dagen voor knaller blanco testjes steeds.. Snap je gevoel Jynn, had best donkere testjes en ze zijn nu weer heel licht.. Heb ook al daaagen slijm, waarooom duurt het weer zo lang? Liefff hondje!!
JynnHahaha zou wel leuk zijn hele dag aan het giechelen na het klussen hahaha zal eens kijken om in de ochtend te doen.. (Mocht het nodig zijn hihi ) Mummytobe87 ja idd gek gevoel.. Weet niet zo goed wat ik er van moet denken.. Ik dacht ook dat in m'n eisprong kon voelen.. Maar de testen wijzen er niet op.. Frustie! Snap precies je gevoel.. Heb wel af en toe steekjes links en rechts.. Op een gegeven moment weet je gewoon niet meer wat je moet voelen! Hahaha! Ik stop in elk geval weer met de testen.. Ik word er niet echt blijer van
AAAAAARRGGGGG Stomme testen!!!! - ik hoef jullie vast niet uit te leggen dat ik nu weer geen duidelijke test heb - - amore ik leef met je mee zie je wel - Maar stiekem, heel stiekem, was hij misschien toch iiiiiiiieeettsiepietsie positiever.... Ik geloof dat ik zo mijn vriend weer ga proberen te verleiden terwijl hij nog hard verder aan het thuiswerken is en net al op de bank in slaap viel. Wordt een zware dobber vrees ik.....wish me luck!
Knuff Amore & Jynn. Frustrerend - hoop dat het eitje zich gauw aandient. Ook voor alle andere ei-zoekers/wachters hoop ik dat hij gauw komt en dat jullie lekker op het wachtbankje plaats mogen nemen. Voor alle wachters - houden jullie 't nog wat vol? Stiekem vandaag een zw-test gedaan. Meer om het feit omdat ik vlak na mijn menstruatie een korte kleine bloeding had, en ik nu dacht dat dit misschien wel een innestellingsbloeding kon zijn. Maar, de test was negatief. Ik denk dat ik nu via sensitest een extra vroege (6 dagen voor NOD) test ga bestellen. Iemand daar ervaring mee? Verder hier nog steeds steekjes onderin de buik en in de borsten. Ook heb ik het idee dat mijn tepels/borsten iets puntiger zijn. En afgelopen nacht vreselijke jeuk bij mijn navel. Hoop dat dit goede tekenen zijn. Iemand de IQ-test nog gedaan gisteravond? Ik had een IQ van 126, kan er mee door, haha. Fijne avond allemaal.