NOD-lijst 1 t/m 7 Februari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Flowerr, 4 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Simone1990

12 jan 2015
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dale Cooper,
    Spannend zo de eerste keer op het wachtbankje, weet precies hoe het voelt en wat was ik blij dat de clomid 150 aansloeg vorige maand.
    Maar jezelf dingen wijs maken is niet gek ik doe dit al maanden dus het ligt niet aan jou hihihi, vooral de eerste keer idd vond het doodeng was 22 en wist niet wat ik moest verwachten, uiteindelijk bleek ik pcos te hebben en de kans om natuurlijk zwanger te worden nihil was:(
    Ik zit nu 9 dagen na mijn eisprong en heb zo nu en dan vlagen van misselijkheid maar niet gek veel en normaal ruim 1 week voordat ik mijn regels moet krijgen heb ik een opgeblazen buik en vreetbuien maar dit keer niet:( Weet ook niet wat ik daarvan moet denken eerlijk gezegd.
    Of ik er op dit moment nog lol in heb tjah ik heb geen andere keus, voor mij maakt t moeilijk dat niet iedereen in mijn omgeving er blij mee is dat we bezig zijn voor een kindje, voor mij was die eerste eisprong vorige maand echt het einde, was zo blij en dan merk ik wel dat je zelf positiever word maar leuk is anders, had t graag anders gezien.
    Hoop voor jou dat het wat sneller en makkelijker gaat ;)

2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Is dit je eerste ronde? En waar in je cyclus zit je nu? Ga je ook een banner aanmaken van je cyclus? Geeft wat overzicht, hihi.

En geef toch niet dat je over jezelf kletst. Dag mag hier gewoon!

Pas wel op met alle kwaaltjes die je voelt enzo... want hoeft niks te betekenen he! Kan ook gewoon darmkrampjes of iets zijn...

Wij zijn nu 8 maanden bezig maar omdat we wel een keer zwanger zijn geraakt zijn wij zeer positief dat het snel weer gaat lukken!! En die maanden gaan ook zo snel!

3. Pitahaya

Huh... waarom is niet iedereen in je omgeving er blij mee dan??

4. Bb89

Bb89 Actief lid

21 okt 2014
    105
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dale cooper je lichaam kan je in t begin behoorlijk in de maling nemen. Ik weet niet of je hiervoor aan de pil zat? Toen ik net was gestopt kreeg ik zoveel verschijnselen en vooral veel zwangerschapsymptonen daardoor raakte ik zo in de war!

5. Pitahaya

Ja, je lijf kan er wel een tijdje aan doen om te ontpillen helaas! Je cyclus kan in het begin ook zeer onregelmatig zijn.

6. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    @Simone1990, Wat lastig dat je lichaam niet lekker mee wil werken. Wel fijn dat er zoveel mogelijkheden zijn om de natuur een handje te helpen;) Maar wat je nu allemaal voelt klinkt wel erg hoopvol zeg! Dat wordt een spannende week! Maar vanwaar de weerstand in je omgeving als ik vragen mag? Laat je er in ieder geval niet gek door maken, dit gaat om jou en je gezin en als dit jullie wens is, dan is het jullie feestje!

@de rest, Bedankt voor het terugzetten van mijn voetjes op aarde:p soms moet je die dingen even van een ander horen he! Ik ben me er wel heel erg bewust van dat al deze dingen het gevolg van ontpillen kunnen zijn, alleen hebben mijn hoofd en mijn hart daar een doorlopende discussie over:p

Ik ben dus inderdaad net van de pil af. Ik ben een paar jaar geleden er ook voor een jaar vanaf geweest, dus ik weet wel hoe dat bij mij gaat (als het nog steeds zo gaat). Ik probeerde toen niet zwanger te worden, dus ik lette ook niet echt op de veranderingen in mijn lichaam. Toch viel me toen wel op dat ik eigenlijk mijn hele cyclus zowat menstruatie achtige pijn voelde... Dus dat kan het nu natuurlijk ook weer zijn! Alleen de gevoelige tepels en de felle buikpijnen (ik werd er gisteren zelfs wakker van:() zijn nieuw, voor zover ik weet. Ik had toen wel meteen een regelmatige cyclus, dus daar hoop ik nu ook weer op.

Mijn moeder heeft er 7 jaar over gedaan om een broertje voor mij te maken, dus ik ben me er erg bewust van dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is, zwanger worden. Ik hoop maar dat die pech niet erfelijk is...

En ik wil een banner ja! Ik heb wel gevonden waar ik die kan maken, maar hoe maak ik een handtekening?

7. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dale Cooper. De eerste x hield mijn lichaam mij ook voor de gek had pijn in mijn borsten tegen t huilen aan als ik iets dee en mijn gedachte zei ja je bent zwanger maar dat was dus helemaal niet zo denk dat iedereen dat wel een x heeft gehad

8. Bb89

Bb89 Actief lid

21 okt 2014
    105
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het kan heel vervelend zijn als je net van de pil af bent. Bij sommige mensen is het in 1keer raak en andere mensen doen er weer langer over. Ik hoopte ook dat ik bij het kleine groepje zat waarbij het in 1 keer raak was haha.
    Als je de link van je banner hebt moet je op gebruikersinstellingen klikken en dan staat links handtekening wijzigen.

9. Pitahaya

Links bovenaan bij gebruiksinstellingen. En dan links 'handtekening wijzigen' en tadaaaaa!

10. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Ha! Volgens mij is het gelukt:) Bedankt!

@Bb89, Echt he! Ik hoop gewoon de dans te ontspringen en hoppa, meteen zwanger te raken, maar ik weet donders goed dat ik net zoveel kans heb als jullie allemaal. Ach, het is de nieuwigheid denk ik;)

11. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Haha simone, fijn om te horen dat het went, zo'n laat ei! Ik word er nu alleen maar onzeker van hoor..weer negatieve test.. Pfff
    Ben ook wel benieuwd waarom niet iedereen er blij mee was!
    Manutje, hij komt nog hoor.. Mij rij ziet er net zo uit helaas.. Duuuurtt laaang!
    Spannend he dale cooper, zo'n eerste ronde:)

12. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Nee! Niet gelukt! Pfff... Ok, nog maar een keer proberen:p

13. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Sorry is mijn fout, ik dacht dat 31 januari je NOD zou zijn (14 dagen na 17 januari - je eisprong) en die datum staat niet op deze lijst 1 - 8 februari)

Wat zijn jullie kletskousen zeg hihi, ik word net gebeld dat mijn oudste ziek is, dus die ga ik ophalen!

14. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Ja! Nu denk ik wel gelukt! Ik had er een smiley bijgezet, maar er mag maar één afbeelding in staan. Vandaar:p Kijken of het nu wel lukt!

15. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Wat nou als je cyclus anders is dan normaal? Moet je dan een nieuwe banner maken ofzo?

16. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Jaaaa gelukt dale cooper! :) ja heb tot nu toe elke maand banner aan moeten passen, is zo klaar..
    Aah beterschap voor je kind mamadeluxe!

17. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Manutje, ik zou ook zeggen dat je ei nog moet komen..

Dalecooper, ik zie m ;) haha
    En idd wat kan je lichaam je voor de gek houden.

Verder gaat het te snel hahah, ga maar eens werken

18. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    He! Waar is mijn banner nou gebleven? Ik zie 'm ineens niet meer!

19. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    O, moest denk ik nog laden, was even van de site af:D Ok, ik ben nu klaar met forumvervuiling!

Ik mag over 8 dagen testen zie ik, aftellen dan maar:p

20. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    MamaDeLuxe5 beterschap

Dale Cooper ja hoor gelukt 👍😄 spannend he

Deel Deze Pagina