meiden bedankt voor jullie lieve woorden man en ik hebben een gesprek gehad en we hebben besloten om direct verder te gaan zonder een pauze in te lassen voorlopig zonder ovutesten maar wel in de mmm met clomid en utrogestan (progesteron) ik blijf dus hier meekletsen
manlief is weer werken (werkt gebroken diensten in een instelling) we hebben een goed gesprek gehad en mekaar goed vastgepakt en geknuffeld, daar hadden we behoefte aan
Hoe superklote dit ook is, fijn dat jullie er goed over kunnen praten en er meteen weer voor gaan! Hoop dat het met een beetje hulp snel raak is!
Zuurtje: Fijn dat je man er even was! Ik snap wel dat jullie gelijk doorgaan. Ik hoop dat jullie snel terug zwanger zijn!
pfff ben in de war Normaal gesproken verlies ik ongeveer de week voor ik ongesteld moet worden oud bloed.. nu ging dit gepaard met af en toe helder bloed.. dus dacht.. misschien innesteling.. Maar dit bleek niet het geval want ben dinsdag ongesteld geworden. (dit was precies 2 weken na eisprong) we zijn nu een paar dagen later en heb alleen dinsdag en woensdag bloedverlies gehad. vandaag alleen beetje bij afvegen. Normaal ben ik 7 dagen echt ongesteld. daarbij heb ik ook nog steeds last van savonds misselijk zijn, pijnlijke borsten en blauwe aders op mijn borsten. Ik heb net een zwangerschapstest gedaan maar deze was negatief. Wat kan dit allemaal betekenen? Wordt er best onzeker van.
Ilse: Misschien toch nog ontpillen? Weet je zeker dat je 2 weken geleden je eisprong hebt gehad? Misschien de bloeding van vorige week wel een eisprong bloeding en nu een innesteling. Ik weet wel dat je lichaam een hoop kan doen... en het voor mij nu vooral gokken is wat het kan zijn, sterkte!
Hee meiden ik kom met jullie meekletsen Repeltje, 20 jaar, 4e ronde, eerste kindje. Mijn nod is 7 februari..
♥ NOD lijst 1 t/m 7 Februari 2015 ♥[/B] 1.(3) Doornstruikje, 40 jaar, 3e kindje, 4e ronde (2e na 2x mk) Chanice, 29 jaar, 1e kindje, 3e ronde Fightforlove, 26 jaar, 3e kindje, ronde 10 2.(1) Scarlett, 29 jaar, 1e kindje, 6e ronde 3.(1) Flowerr, 22/23 jr, eerste kindje, 13 ronde 4. 5.(2) Mummytobe87, 27 jaar, eerste kindje, ronde 3 Petrsj, 26 jaar, 1e kindje, ronde 4, (1e na bbz) 6.(2) zuurtje, 33 jaar, ronde 14 (2e clomid), 4e kindje (mmm) MamaDeluxe, 28 jaar, 4e ronde (2e ronde na v.mk), 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) 7.(3) Jillster, 27 jr, ronde 6, eerste kindje ilse1986, 28 jr, ronde 6, eerste kindje Repeltje, 20 jaar, 4e ronde, eerste kindje. Totaal: 12 Zwanger (0),Ongesteld (0),MMM (1),Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.
je bent me voor met de lijst te doen ik vind het hier maar rustig, de drukte zal nog wel komen met het zoeken van de eieren en kort op NOD
Jaa fijn dat het lijstje weer wat langer wordt! Hihihh zoeken naar eieren! Duurt bij mij nog eventjes.. Maar we hoeven natuurlijk niet met kletsen te wachten tot week voor nod Hoe gaat t nu zuurtje? Ik denk ook ontpillen Ilse.. Wel vervelend!
vandaag veel krampen/pijn gehad en veel bloed maar dat lijkt voorlopig iets beter verder doen we gewoon door en geniet ik van mijn man en kinderen morgen weer de eerste clomid en een afspraak regelen bij de fa
hoi meiden , Mag ik bij jullie op het lijstje ? trutje89 22 jaar , 1ste kindje , ronde 5 . Nod 5 feb X x .
Hii foutje van mij hoor, ik ben 27 hahaha (zou zo graag nog jonger zijn ) maar kan wel aangepast worden in de volgende lijst bijwerking Het is hier idd nog erg rustig, niet gewend na de vorige x haha Ben voor mezelf in elk geval erg benieuwd hoe het nu gaat..
Hey Zuurtje wat een rot nieuws zeg, hopelijk is het snel weer raak. Hier eindelijk van de rode duivels af nu wachten op me ei die zal nog een week duren denk ik. voel duidelijk me ei dus geen ovulatietesten nodig. Wat duurd dat wachte lang als je er zo mee bezig bent.
Jeetje Zuurtje, veel sterkte! Volgende week zal het hier vast al drukker worden Mijn menstruatie duurde weer maar kort. Sinds het stoppen met de pil (september) maar 2/3 dagen ongesteld. Maak me er stiekem beetje zorgen om maar lees dat veel meer dames dit hebben dus hoeft niets te betekenen. Ik gebruik (nog) geen ovulatietesten maar twijfel na de laatste ronde of mijn lf wel lang genoeg is. Ben dus erg benieuwd of ik mijn eisprong deze maand kan ontdekken aan de hand van symptomen, slijm e.d. Succes allemaal!
Ik wil me ook graag aansluiten, vandaag helaas ongi geworden. Mijn nod is 5feb 2 kids ronde 10 en 26jr.
Hoi meiden Ik kom gezellig met jullie mee kletsen. Iedereen succes deze ronde en hopen op veel roze😄 Zou iemand mij op de lijst willen zetten want mij lukt het niet hahaha Plankje , 30 jaar , 3e ronde , 1ste kindje (1 bbz '11) Nod 6 feb Alvast bedankt 😄
Hallo Dames Ik mag mij hier aanmelden. Voor het eerst een cyclus van 30 dagen gehad. Mijn NOD zou dan 8 februari zijn maar omdat ik altijd een hele korte cyclus heb, lijkt het mij waarschijnlijker dat ik ergens tussen 2 en 7 mijn NOD heb. Dus als iemand mij op de lijst wil zetten voor 7 februari. Tweede kindje, 39 jaar, ronde 8. Ik ga deze cyclus werkelijk waar geen 1 zwangerschapstest meer doen (nou ja 1 die ik nog heb liggen waarschijnlijk wel haha) voor mijn NOD. Deze ronde zes dagen over tijd en wel 20 testen gedaan. Tijd om aandelen te kopen van zwangerschapstestfabrikanten . Allemaal heel veel succes en laten wij de geschiedenis in mogen gaan als meest vruchtbare NOD clubje ooit!. 100% zwanger .
Hallo allemaal, Mag ik erbij? Vanmorgen ongesteld geworden helaas. Nod is 6 februari. Jynn, 34 jaar, 6 de ronde, 2de kindje Ik zie een hoop bekende namen op de lijst. Ik ga als ik klaar ben met werken even flink een avondje balen en dan mijn moed weer verzamelen en testen inslaan voor de volgende ronde.