NOD-lijst 1 t/m 7 Februari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Flowerr, 4 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. troeteloetje

troeteloetje Actief lid

19 dec 2014
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    @prettygreeneye, ik zal me er niet teveel druk om maken. Ik had vorige maand na het vrijen ook een bloeding, en toen kwam mijn menstruatie op gang. Niet om je bang te maken, maar dat was ook rond de periode dat mijn menstruatie zou zijn. Volgens mij zit jij daar nog ver voor ;) Duimen dat het een innestelingsbloeding is hoor!

@trutje89, Succes en sterkte!

@babywonder Beterschap!! Vervelend zeg :(

2. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    vandaag na het klussen enkel beetje roze maar precies wel ieniemini klontertjes/schilfertjes...

3. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Succes trutje!

Aah vervelend babywonder, beterschap!!
    Je maakt het wel spannend pge!:)

4. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    vind het nu zelf ook spannend.. heb me al goed rustig kunnen houden deze maand maar nu begint het te kriebelen :)
    wou namiddag naar t stad met ml zegt hij: jaja vooral naar 1 winkel.. begint met K en eindigd met uitvat :) hihi .. nee nee

5. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Hahaha.. Ik heb gewoon standaard zwangerschapstesten in huis liggen hoor:D hee pithaya, was even oude topics over tarwekiem en teunis aan het doorlezen en gebruik jij nou deze maand alleen teunis of ook tarwekiemolie hele maand? Ik zit er nl aan te denken om die beide te gaan slikken volgende maand of alleen de tarwekiemolie want word beetje misselijk van de teunis!

6. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Trutje: Ai CTS? Daar ben ik al 3 keer aan geopereerd :( Dat wordt typen met 1 hand ;). Hoe is het gegaan?

Prettygreeneyes: Ik denk nog steeds een contactbloeding :)

Hier geen bijzonderheden, vandaag een brief van de belastingdienst gekregen, dat mijn bezwaar gegrond is verklaard en ze hieraan volledig tegemoet komen, dat betekent in het kort dat ik i.p.v. een paar duizend euro kinderopvangtoeslag terug moest betalen, een paar duizend terug krijg van ze, dus ik ben erg blij!

7. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik gebruik het allebei! Teunisbloemolie alleen tot de eisprong en tarwekiemolie de hele cyclus door.
    Het lastige is nu dat ik niet weet waardoor mijn cyclus korter is geworden. Ik heb namelijk nog meer dingen gebruikt (op aanraden van natuurarts). Maar ik denk dat dit allebei wel goed geholpen heeft!
    Wat gek dat jij misselijk word van de teunis. Gebruik jij de pure vorm? Ik doe dan namelijk 2x 20 druppeltjes gewoon in mijn mond. Je kan het ook door de yoghurt mixen dan, dan proef je het niet eens!

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    nog niemand die al getest heeft?
    hier nog steeds geen testdrang maar ik heb dan ook afleiding genoeg
    heb het druk met mijn huishouden, mijn 3 kids, onze pup en solliciteren
    over sollicitaties gesproken: ik heb vandaag een schriftelijke sollicitatie moeten doen en ik zou begin volgende week horen of ik erdoor was of niet
    nu kreeg ik net al telefoon en ik mag de 5e op 2e gesprek gaan

9. Baasje

Baasje Bekend lid

10 dec 2013
    892
    907
    93
    NULL
    NULL
    Heb nu toch weer wat raars....dat het aan de onderkant zo zwaar voelt, wat je ook wel eens hebt als je ongesteld bent.
    Kon er vannacht niet van slapen zo zeer deed het, wat niet meer hoe ik moest liggen.
    Iemand enig idee wat dit kan zijn? :(

10. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    jep aan CTS en een beknelde zenuw 😊alles goed gegaan nu met 1 hand tikken hihi !!

X x

11. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Mooi dat je wat afleiding hebt zuurtje!
    Aah thanks Pithaya! Nee heb die vd etos, pillen.. Welke gebruik jij dan? Misschien werkt vloeibare vorm beter, you never know.. En welke tarwekiemolie? :) ga volgende maand beide maar proberen hoor!

Haha met 1 hand lukt je prima trutje, heb je er ook last van of valt mee?

Wat goed nieuws mamadeluxe en zuurtje!!:)
    Baasje, ik heb geeeeen idee:(

12. Teletubbie

Teletubbie Niet meer actief

Zuurtje wat een fijn nieuws, spannend! Hou je ons op de hoogte? :)

Baasje ik hoop dat het een goed teken is. Zelf herken ik het niet in die mate - denk dat je enkel kunt afwachten, hoe vervelend ook.

Trutje, beterschap! Hopen dat het herstel goed verloopt. Had je het maar aan één hand? Hoor van veel mensen ook dat ze het aan beide handen hebben en dan een paar weken later dus opnieuw geholpen moeten worden aan de andere hand.

Hier wat steekjes onderin de buik. Zit nog in twijfel of ik morgen moet gaan testen, ben bang voor teleurstelling.

13. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    hier ook zo zeurend gevoel in mn buikje.. we wachten maar af he. toch kunnen inhouden om niet al een test te halen in de kv :) ik heb nu vandaag ook al 2x het liedje gehoord wat ik ooit op mn openingsdans wil en word er heel emo van.. tja zegt mijn man als je zwanger bent ben je zowizo al emotioneler.. droom droom! ...

14. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    #654 Doornstruikje, 27 jan 2015
    Laatst bewerkt: 27 jan 2015
    trutje89 is de ingreep goed gegaan? Hoop dat het geholpen heeft en dat je snel weer met 2 handen kan typen.

MamaDeluxe5 dat is goed nieuws! Wij zijn die strijd nog aan het voeren, krijgen nog 1500 euro, ook kinderopvangtoeslag. Mijn huis (van mij en mijn ex) heeft 4 jaar te koop gestaan. Woonde er niet meer maar om belasting terug te kunnen krijgen was het mijn hoofdverblijf op papier. Ik woonde gewoon bij mijn vriend en mijn zoontje ook maar konden ons daar niet inschrijven. Belasting wil over dat jaar niet uitkeren omdat contract kdv op naam van vriend staat en zoontje op papier bij mij woonde...... Hier wordt je toch niet goed van!

zuurtje dat klinkt al goed! Als ze jouw meteen al bellen voor gesprek heb je in ieder geval indruk gemaakt.Succes!

@hier
    Huisje is schoon, zolder verder opgeruimd, cadeautje voor nichtje gekocht, hok van de cavia schoongemaakt, nieuwe kleertjes voor kleine man uitgepakt en ook nog een uurtje geslapen. Druk dagje!

11 dpo en nog geen testdrang hier! Wie wel? ;)

Heb deze ronde trouwens vaak steken in mijn liezen, vorige ronde niet en toen was ik niet zwanger, de 2 rondes ervoor had ik het wel en toen wel zwanger. Het kan duiden op een zwangerschap want dan kan je last hebben van bandenpijn omdat je baarmoeder oprekt. Hoor hier veel mensen met die klachten, hoop op veel roze!

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    doornstruikje leuk een cavia
    hoeveel cavia's heb je? ik heb er 2

man zegt dat een 2e gesprek meestal om de details gaat en contract ondertekenen
    meestal dus niet altijd, ben nog even heel voorzichtig
    zodra ik meer weet horen jullie het
    zou wel iets zijn mocht ik werk hebben en meteen zwanger zijn
    dan probeer ik toch zo lang mogelijk te blijven werken

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    kwaaltjes: voorlopig nergens last van

17. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Jeetje das veel bijlezen na 2dagen!
    Wel veel eieren gevonden! Super!

@zuurtje, lijkt me een goed teken! Suc6 iig!

@pge, verder niet meer gebloed?

@doornstruikje, lekker bezig geweest!

@teletubbie, ik zou nog niet testen, is nog vroeg en zo zonde om mss wel om niks teleurgesteld te zijn

@kwaaltjes, niks hier maar zou ook wel vroeg zijn.

testdrang krijg im meestal pas 1a 2 dagen voor nod dus das prima te doen, heb wel altijd zw testen in huis.

hier oom drik dahje, en dan vooral met het achtervolgen van mn jongste.
    had echt zon boefjesdag dus sjeesde alle kanten op behalve degene die ik wou....
    ook nog bedden verschoont, 3 wassen gedraaid, hondenmand uitgesopt en beestje uitvoerig geborsteld....

18. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Iedereen is druk met voelen en piekeren. Het wachtbankje is in ieder geval lekker druk.

Hier ook niet fit. Opkomende keelpijn, hoest en erg gaar. Me meisje is ook niet fit. Ook al bijna 2 weken onrustig in de nacht, dus goed slapen is niet aan de orde. Vanavond op tijd naar bedje dus.

Voel steeds meer vaginale scheetjes. (ja gênant, je hoort het niet en merkt het niet, maar ik wel, heb ik sinds mijn dochter paar dagen voor ik ongesteld word.) Herkend iemand dat? Wel veel gezeur in mijn buik, maar dat heb ik altijd wel.

Zuurtje wie weet heb je dubbel zoveel geluk. Lijkt me wel enorm spannend een 4de kindje en nog op zoek naar een baan.

Ik lees veel over die olie's hedendaags. Is dat bevorderend? Of een nieuwe stroming?

19. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    @Zuurtje, wat spannend! Succes! Dat je zo snel wat hebt gehoord is een goed teken.

@trutje, ik hoop dat je je hand snel weer kan gebruiken:)

@testdrang, ja, die heb ik wel, ook al is het veel te vroeg! Ik heb vandaag testen in de bus gekregen die je 6 dagen voor nod kan gebruiken, maar ik heb met mijn vriend afgesproken dat we er pas zaterdag aan toe gaan geven:D Dan is hij er 's morgens ook bij, wel zo leuk! of niet... Nog steeds te vroeg, maar kanniewachten!

Verder is mijn buik vandaag erg rustig, gewoon een beetje krampjes, maar dat is normaal. Ik was wel een beetje misselijk vanochtend en vanmiddag na mijn dutje ook! En na eten... ok, de hele dag dus een beetje. Helpt dus niet erg mee met het hele 'nuchter blijven':p

Nog 7 dagen tot mijn eerste nod. Zucht..... Duurt lang!

20. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    @marijke 88: neen geen bloeding meer gehad.. wel zeurend gevoel in mn buikje al de hele dag .. hopen op een wondertje! x

Deel Deze Pagina