@teletubbie andere hand was al geholpen hihi paar jaar geleden gelukkig geen last meer van gehad ? De dokter zei nog als je zwanger bent doen we er niks aan , ik dacht hihi misschien ben ik nu wel zwanger haha 😜maar dat zei ik niet hoor !! X x
@ plankje: Ja klopt ik ook.. Vorig jaar juni. Ging bij 5 weken mis. Leek in eerste instantie op een miskraam.. Uiteindelijk bij 9,5 wk geopereerd rn eileider verwijderd. Heb het er nog steeds moeilijk mee... Hoop dat het snel weer raak mag zijn. Maar vertrouwen in nn lijf wat kwijt geraakt. Spannend weer he wachtbankje! 😃
Teletubbie: Niet testen dan , gewoon gezellig wachten op ons Zuurtje: Ik sluit me aan bij wat je vriend zegt, het klinkt heel erg goed, ik ga duimen dat het helemaal goed komt! Marijke: We krijgen denk slecht weer, de kids hebben hier ook bananen in hun oren Ladylola: Beterschap voor jullie beide! Dale Cooper: Spannend al je klachten, wel balen van de misselijkheid! Doornstruikje: Ja de belastingdienst is echt ellende, ik heb er geloof ik een fulltime maand werk aan gehad, om het voor mijn vriend vorig jaar goed geregeld te krijgen... Ik geloof dat half Nederland hierdoor flink in de problemen is gekomen, moeder van school die ik ken moet 25.000 euro terug betalen... Hier vooral links krampjes, maar als dat het oprekken van mijn baarmoeder moet zijn, zou ik dat dan ook niet rechts moeten hebben? Af en toe voelt het alsof het beurs is t.h.v. eileiders... Misschien een stuiterend ei De jongste ligt al te slapen, die was helemaal op. De oudste is naar voetbal en de 2 meiden liggen te 'chillen' zoals ze het zelf noemen
Ik heb totaal geen symptomen, alleen maar die duiden op een komende menstruatie, zoals opkomende hoofdpijn. Bij mij vorige zwangerschap (miskraam) had ik 3 maanden lang feest, geen migraine! Maar nu voel ik het alweer opkomen. Nu weet ik wel dat elke zwangerschap anders is, maar het voelt niet goed. Zou balen zijn, want vl heeft aangegeven dat hij het moeilijk vindt om te vrijen "op commando".
@ladylola beterschap!! @noa87 erg herkenbaar, zelf ook gehad eind november.. Blijft toch door je hoofd spoken @zuurtje dat klinkt veelbelovend !! Spannend hoor en succes natuurlijk @doornstruikje dat zijn de berichten! dat heb je maar mooi weer in de pocket! @roosje35 ah dat zou balen zijn zeg! Lastig ook als je migraine steeds hebt.. Hoop dat je vl er niet te veel moeite mee krijgt.. @hier geen testdrang hier.. Veel te druk haha, hard aan de studie, gister tentamen gehad en volgende week maandag ook nog 1.. Dus afleiding genoeg.
@Roosje, je weet het nooit..... Zolang er nog geen bloed is.. Hoop dat het raak is. Vervelend dat vl niet 'op commando' wil vrijen - al snap ik het ergens ook wel. Lastig. @Petrisj, wat voor studie doe je? Ging het voor je gevoel goed? Succes met studeren! Heb hier nu echt gemene pijn in mn linkerlies. Drukkend gevoel en als ik er op druk met mijn hand doet het écht behoorlijk pijn - ik druk dan net naast het schaambeen. Ook als ik zelf een beetje 'pers' doet heel veel meer pijn. Maak me een beetje zorgen, al weet ik niet zo goed waarom. Het voelt niet prettig. Ben benieuwd.
@ petrsj: jeetje jij ook? Is er bij jou ook een eileider verwijderd? Duimen dat het snel weer zo ver mag zijn en het dan goed zit! 😃 Spannend iedere maand weer he... Bij alles wat je voelt denk je "zou het raak zijn?"
@teletubbie thanks ik doe bedrijfseconomie (bluhh) beetje verkeerde keus gemaakt.. Mja bijna klaar. Volgende week laatste tentamen en hopen dat gister goed ging.. (Was errug moeilijk) dan alleen nog scriptie. Hopelijk voor de zomer klaar. Yeahh @noa87 ja linker eileider is weggehaald. Ze doen tegenwoordig niet meer anders.. Duimen draaien overuren hier haha @PGE hahahah wachten duurt heel lang!! haha sterkte
ga proberen om donderdag hier nog te verven zodat ik afleiding heb en dan dringend voor school gaan beginnen werken, huishouden enz...
Snap t dat je t er moeilijk mee heb. Bij mij was t zaterdag avond ik kreeg beetje steken ik dacht dat zijn mijn banden die oprekken maar paar minuten later kon ik niet meer lopen toen zei mijn ex zal ik ambu bellen ik nee dat hoort erbij dus naar bed kon ik niet plat liggen leek net of ik mes steken in mijn sleutelbeen en toen tog volgende ochtend naar ziekenhuis en onderzocht binnenwaarts echo toen zagen ze geen zwangerschap maar door test en klachten binnen uur geopereerd gelukkig is bij mij alles blijven zitten behalve mijn kindjes vermoedelijk meerling beide eileiders bloede had 500cc bloed in buik maar niet uit mijn onderkant ik heb t snel kunnen verwerken omdat mijn ex zei een week voor operatie ik kan er niet meer tegen dus we gingen uit elkaar ik heb binnen 3 maanden man kwijt kind kwijt huis kwijt en verhuisd dus had ook geen tijd voor verdriet en ik keek er positief tegen want nu weet ik wel dat ik zwanger kan worden. Zo lang verhaal 😄 hihihi Positief blijven denken meid onze tijd komt echt wel dat we een wondertje in onze armen mogen vasthouden
Snap t wel van jullie beide maar vrijen moet geen moet zijn hou t leuk en spannend want mijn ervaring is teveel moeten op tijd lukt niet ( 2jaar over zwanger worden gedaan ) en dan ga je ertegen op kijken om te vrijen maar je moet t zelf weten meid 😄 dis is mijn gevoel
@plankje jemig wat een heftig verhaal zeg!! Volgens mij zat je destijds dan ook in een mega rollercoaster! je weet inderdaad gelukkig wel dat je zwanger kan worden neem aan dat je nu weer een fijne relatie hebt waarmee je gezinnetje kan stichten ? Hoop ook voor jou dat het nu voorspoedig mag verlopen ! Ik kwam juist voor de eerste echo, dan is het wel even goed zuur als je niets ziet zitten.. Daarom griezelt me ook wel wat hoe het nu zal gaan, omdat ik dus niet die extreme pijnen had.. Gelukkig wel direct onder toezicht van gyn. Jij ook neem ik aan?
nou meiden ff een nasty praatje .... Maar ik verlies echt veel wit slijm 😳ken me niet meer herinneren of dat vorige x ook zo was !! X x
Ja heb nu een schat gevonden waar ik graag oud mee wil worden en een gezin mee wil. Oh meid jij ook 😔 gelukkig had je geen pijn sterkte ermee. Ik ben niet bij de gyn onder toezicht gebleven want had tog geen partner meer toen de gyn zei als je weer aan kinderen wil beginnen kom eerst maar ff een controle echo maken of alles goed is en dat heb ik 17 okt gedaan en alles was goed jeeeeey en vl zei toen nou meid stop maar met de pil ik zou graag een kindje met je willen jeeeeey helemaal happy 😄😄😄