Wauw wat fijn!! Klinkt misschien heel stom en cliché, maar dan had het ook zo moeten zijn voor je.. (Ik geloof namelijk niet in toeval!) super fijn ook dat alles er goed uit zag! Nu lekker duimen voor een mooie roze test uiteindelijk komt alles wel weer op z'n plek terecht (ohhh lekker sentimenteel hihi)
Ja zo denk ik ook. Het is ook beter zo anders zat ik nu nog aan mijn ex vast en had ik mijn nieuwe liefde niet gevonden
Hihihi ja dank je jij ook en alle andere meiden hier op de forum duim duim duim op een mooie roze test en plakkers 😄
Jeetje plankje.. Jij hebt ook heel wat meegemaakt. Daar geloof ik ook in... Onze tijd komt! Wie weet wel begin februari met een pos test 😃
Ik moet wel zeggen dat ik geen haast heb met zwanger worden deze maand raak zou geweldig zijn hihi klinkt misschien gek voor jullie maar ik heb geduld 😄 We zijn bezig met ons appartement te verkopen en hebben nu eigenlijk geen plek voor een kleintje maar als t komt dan is er altijd wel wat te regelen maar t liefst nieuw huisje en dan een wondertje. Laatste x duurde t ook 2 jaar voordat ik zwanger was dus daarom zijn we wel alvast begonnen met klussen voor een wondertje 😄
♥ NOD lijst 1 t/m 7 Februari 2015 ♥ 1.(6) Doornstruikje, 40 jaar, 3e kindje, ronde 4 (2e na 2x mk) Chanice, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Fightforlove, 26 jaar, 3e kindje, ronde 10 Teletubbie, 20 jaar, 1e kindje, ronde 1 Ladylola, 30 jaar, 2de kindje, ronde 6 Simone1990, 24 jaar, 1e kindje, ronde, 1 jaar bezig (MMM) 2.(7) Scarlett, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 Manutje, 29 jaar, ronde 1 na mk MamaAnnemieke, 21 jaar, 2e kindje, ronde 20 blijevrouw21, 24 jaar, 2e kindje, ronde 2 zuurtje, 33 jaar, 4e kindje, ronde 14 (2e clomid) Baasje, 28 jaar, ? kindje, ronde 2 na mk Roosje35, 34/35 jaar, 1e kindje, ronde 2 na mk 3.(5) Flowerr, 22/23 jr, eerste kindje, ronde 13 troeteloetje, 24 jaar, 1e kindje, ronde 2 Dale Cooper, 29 jaar, 1e kindje, ronde 1 MamaDeluxe, 28 jaar, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen), ronde 4 (ronde 2 na v.mk) Bb89, 25 jaar, 1e kindje, ronde 6 4. (1) Irisistible, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 na mk 5.(9) Mummytobe87, 27 jaar, eerste kindje, ronde 3 Petrsj, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4, (1e na bbz) trutje89 22 jaar , 1ste kindje , ronde 5 mama300388,26 jaar, 3e kindje, ronde 10 Marlo, 28 jaar, 3e kindje, ronde 8 Appelboompje, 31 jaar, 1e kindje, ronde 16 marijke88, 26/27 jaar, 3e kindje, ronde 1 na mk anna23, ?? jaar, 1e kindje, ronde 4 Knorretje24, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 6.(5) Plankje , 30 jaar , 1e kindje (1 bbz '11), ronde 3 Jynn, 34 jaar, 2e kindje, ronde 6 Babywonder, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 Amore1, 28 jaar, 3e kindje, ronde 5 labrador, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 7.(10) Jillster, 27 jr, 1e kindje, ronde 6 ilse1986, 28 jr, 1e kindje, ronde 6 Repeltje, 20 jaar, 1e kindje, ronde 4 rosalincke, 39 jaar, 2e kindje, ronde 8 15augustus, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 PrettyGreenEye, 22 jaar, 1e kindje, ronde 2 fiona1983, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 Pitahaya, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 na MA Noa87, 27 jaar, 1e kindje, ronde 7 na bbz Miich, ?? jaar, 1e kindje, ronde 5 met iui datum buiten de lijst.(1) 8 feb. Annemie, 33 jaar, 2e kindje, ronde 4 datumloos (2) Liva87, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 na mk Bo87, 28 jaar, 2e kindje, ronde 8 Totaal: 46 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.
Ik gebruik de pure olie vormen van de cruydhof. Is ook biologisch en puur. Geen hulpstoffen van pillen enzo.... dat voelt voor mij beter. Ik ben benieuwd of het bij je gaat helpen! Als ik nu zwanger raak, dan heb ik helemaal een positief verhaal!
Goedenmorgen dames! meer mensen het idee om bepaalde maanden over te slaan?? heb soms de ingeving om maart over te slaan.... wil liever niet weer een dec knde... maar ja stel dat dt dan net DE maand zou zijn.... pffff
Ik snap wel wat je bedoeld maar omdat ik wat ouder ben heb ik niet de 'luxe' om een maand over te slaan. Maar weet ook niet of ik het zou doen als ik wel de tijd had... Als het deze maand raak is zou mijn uitgerekende datum hetzelfde zijn als de uitgerekende datum van mijn oudste kind! Al kwam zij pas 12 dagen later...
Goeiemorgen dames! Hier nemen de klachten alleen maar toe merk ik. Wordt nu toch wel spannend! Ik had gistermiddag het gevoel dat mijn borsten bijna niet meer in mijn bh pasten Ook ben ik door de dag heen regelmatig wat misselijk en dat gaat over als ik wat eet. En ik ben doodmoe halverwege de dag, kan dan zo 2 uur slapen... Daarnaast nog steeds een drukkend gevoel in mijn buik. Wat voor klachten hebben jullie? En zijn er al testers?