Spannend!!!! Heel veel succes iedereen in de komende dagen Wij nog even lekker in de vakantiemodus. Geen thermometer bij de hand is nu wel relaxed
Even een ego berichtje.. Had ik vanochtend ineens bloed.. Helder als ook wat bruin bloed.. Ik zei al dat ik m'n ei volledig had gemist.. Nu weet ik niet zo goed wat het nou is.. Want als het ongi is, dan betekent dit dat ik ineens weer een cyclus heb van 24 dgn.. Snap er nix van !! 😣
Fiona1983 duim duim duim 😄 Spannend he meiden de testdagen komen eraan 😄 zag ook dat er al meiden hebben getest hopen op over paar dagen roze test net zoals alle andere meiden hoop jullie ook roze test duim duim duim
Pfff gister ff een irritantiemomentje gehad...afgelopen vrijdag en maandag bloed moeten prikken voor mijn progesteron...krijg ik gister een brief hebben ze afgelopen maandag de verkeerde buis gepakt of ik ff nieuw bloed wou prikken...(piep piep piep) gynaecoloog opgebeld of t nog nut had en moest dus gisteren hals over kop nog bloed prikken:x Gelukkig hoefde ik niet te werken anders was ik de pineut.... Vooralsnog geen opgeblazen buik en mn nod komt al bijna in de buurt, regelmatig last van hoofdpijn en gisteravond felle steken in mn lies Morgen belt de gynaecoloog op over wat ze gaan doen na aanleiding van mijn bloeduitslag in de hoop dat dit op tijd binnen is.
Hallo dames Ik heb ( net als vele anderen zo te lezen) deze maand bijna niet meegeschreven of gelezen om afstand te nemen. En het lukt zowaar ook nog. Geen ovu testen en nog veel gekker. Geen enkel symptoom. Elke maand voelde ik mijn ei of gespannen borsten voor ei of zelfs misselijk of extra moe. Nu niets. Heerlijk . Mijn kortste cyclus is 24 en mijn langste 31 in dat geval is mijn NOD over 3 of 10 dagen maar ik ga toch niet testen. Vorige maand wel 18 testen gedaan en zes dagen overtijd misschien wel door de stress. Ik ga voorzichtig weer meelezen omdat ik hoop dat er veel roze gaat komen.
Hele goede instelling rosalincke. Ik merk dat ik er weer meer mee bezig ben dan vorige maand, en voel opeens weer allerlei nieue kwaaltjes die ik niet kan verklaren. Ben bang dat ik mezelf weer voor de gek houd. Net trilde mijn voet bijvoorbeeld de hele tijd tijdens het rijden en als ik koppeling indrukte. Ik had er geen grip meer op. Maar omdat ik zo met een zwangerschap bezig ben link ik alles daaraan en denk meteen dat het daarmee te maken heeft terwijl dat uiteraard niet zo hoeft te zijn. Ik hoop op echt veel roze voor ons allemaal deze maand
@rosalincke, hoop ook op roze voor jou! @babywonder, ja afstand blijft lastig. succes met wachten @Annemie, geniet van de rust @Petrsj, ojee, bloed is nooit fijn in deze tijd. Wie weet is het niks @Simone, pff lekker handig. Gelukkig kon het alsnog @Testen, ik ga gewoon testen op mijn NOD (3feb), ondanks dat mijn ei pas afgelopen dinsdag was. Dat is eigenlijk vooral omdat ml daarna ruim weekend weg is. Dus dan test ik pas weer als ie thuis is, woensdagochtend 11 feb. (ik heb alleen nog best veel testen liggen dus beloof niks hahahaha), maar dit is dus het plan
Precies hetzelfde hier... 1 februari is mijn nod maar gister avond en vanmorgen ineens wat bloed.. In de nacht maandverbandje gebruikt omdat ik er vanuit ging dat ik gewoon (te vroeg) ongesteld zou zijn geworden maar die was nog schoon.. Op toilet dan wel weer klein beetje bloed na vegen... Als het vandaag wel doorzet is het wel erg vroeg aangezien ik normaal gesproken echt ongesteld wordt op de verwachtte dag... Wat een onzekerheid he
Meiden, even een ego berichtje hoor, want zitop mijn telefoon en heb vannacht de hele nacht op gezeten met een ziek meisje *gaap*. Ik had zojuist wat roze/rood en zit vandaag 9 DPO, bij mijn miskraam had ik dit ook op 9DPO en op 10 DPO een positieve test, maar nu durf ik helemaal niet te testen! Wel al 2 dagen hoofdpijn... zuurtje: heb je nog getest vanmorgen? petrsj/ spannend zeg, misschien ook wel een innestelingsbloeding? Ik duim voor (naam vergeten) dat het ontdooien goed gaat! Ik reageer later wat uitgebreider!
Nou het is toch een hele tampon vol (sorry voor de onsmakelijkheid) lijkt me beetje erg veel voor innesteling.. Maar nu ik er zo over nadenk had ik dit de vorige keer ook (ook bij 26 dagen..) toen bleek ik toch zwanger te zijn, mja op de verkeerde plek.. Als het maar niet weer zo is... @mamowie zo zit ik dus ook, maar het lijkt zo veel... Arrggg wat ontzettend frustrerend dit..
Simone1990 jeetje wat een gedoe maar gelukkig dat je tijd had om t tog nog te doen. Amore1 jouw ml ook weekend weg hihi de mijne is ook dan weekend weg daarom ga ik ook eerder testen als ik nog niet ong ben 😄 Meiden beetje bloedverlies balen maar duim voor jullie dat t geen ongi is 😔
@PrettyGreenEye, Amore1 en plankje. Ben blij dat ik gisteren nog kon prikken idd. Ik denk dat ze vandaag overleg hebben wat ze gaan doen met mij of verder gaan met clomid 150mg of kijkoperatie en daarna hormonen spuiten! Ik ben sowieso bang dat mijn menstruatie er nu aan komt want ik voel krampen....pfff om gek van te worden