NOD-lijst 1 t/m 7 Februari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Flowerr, 4 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irisistible

11 nov 2014
    46
    0
    6
    persoonlijk begeleider lvg
    Breda
    Hey allen,

Mag ik er ook weer bij? Na een negatieve test vanmorgen en inmiddels licht bloedverlies ga ik er van uit dat het wel door gaat zetten.

Irisistible, 28 jaar, 2e ronde na MK, 1e kindje

2. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Hee dames ik had jullie hier ook niet weer willen zien.. Jammer zeg!
    Maar ergens ook wel fijn toch, weer wat duidelijkheid?

Hoe ging de Chlomid Zuurtje? Hoe werkt dat eigenlijk?
    Ik mag maandag weer met ovu testjes beginnen, jeej! ( je moet toch ergens naar uitkijken haha)

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ♥ NOD lijst 1 t/m 7 Februari 2015 ♥

1.(3)
    Doornstruikje, 40 jaar, 3e kindje, 4e ronde (2e na 2x mk)
    Chanice, 29 jaar, 1e kindje, 3e ronde
    Fightforlove, 26 jaar, 3e kindje, ronde 10

2.(1)
    Scarlett, 29 jaar, 1e kindje, 6e ronde

3.(1)
    Flowerr, 22/23 jr, eerste kindje, 13 ronde

4.

5.(4)
    Mummytobe87, 27 jaar, eerste kindje, ronde 3
    Petrsj, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4, (1e na bbz)
    trutje89 22 jaar , 1ste kindje , ronde 5
    mama300388,26 jaar, 3e kindje, ronde 10

6.(4)
    zuurtje, 33 jaar, ronde 14 (2e clomid), 4e kindje (mmm)
    MamaDeluxe, 28 jaar, 4e ronde (2e ronde na v.mk), 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen)
    Plankje , 30 jaar , 3e ronde , 1ste kindje (1 bbz '11)
    Jynn, 34 jaar, 6 de ronde, 2de kindje

7.(4)
    Jillster, 27 jr, ronde 6, eerste kindje
    ilse1986, 28 jr, ronde 6, eerste kindje
    Repeltje, 20 jaar, 4e ronde, eerste kindje.
    rosalincke, 39 jaar, 2e kindje, ronde 8

datum onbekend (1)
    Irisistible, 28 jaar, 2e ronde na MK, 1e kindje

Totaal: 18

Zwanger (0),Ongesteld (0),MMM (1),Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0)

De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    de lijst is weer bijgewerkt

Jillster: clomid is een medicijn dat aan je hersenen doorgeeft om meer follikelstimulerende hormonen aan te maken
    dat zorgt ervoor dat er een eitje (of soms meer dan 1) gaat rijpen
    ik heb pcos en dus geen eisprong uit mezelf gehad het afgelopen jaar, vandaar de clomid

de 1e clomid is hier alweer een feit
    20 jan mag ik bij de fa komen voor een echo, benieuwd of clomid nu ook weer doet wat hij moet doen

5. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    hoi meiden ,

Ik heb deze ronde cyclusanalyse bij de fertileitsarts moest op dag 1 van de menstruatie bloed laten prikken ! En op dag 8 voor 1ste echo en dit moet dan geloof ik om de 2/3 dagen om te kijken of me eitjes goed groeien ,
    Ze hebben een vermoeden dat ik endiometrose heb maar dit kan eigenlijk alleen vastgesteld worden via een kijk OK zei de gynaecoloog ,maar hij had wel een sterk vermoeden vandaar dat hij me heeft doorgestuurd naar de fertileitsarts ! Iemand ervaring met zo een cyclusanalyse

?
    X x

6. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Hoi trutje haha :p

wat is de reden dat je nu al onderzoeken krijg als ik dat mag vragen.

7. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    tuurlijk mag je dat vragen 😜
    Of er ik er antwoord op geef... !
    Nee hoor geintje 😉
    Ik ging naar de gyn voor me menstruatie dat ik zo een pijn had of ze daar naar konden kijken toen hebben ze allerlei onderzoeken gedaan echo, uitstrijkje , toen zagen ze die waarschijnlijke endiometrose daarvoor moet ik zo en zo op controle blijven zei die !
    Maar op de echo hadden ze het idee dat mijn eitjes niet goed groeien vandaar dat ze nu verder onderzoeken gaan doen !
    Ik was ook helemaal perplex terwijl ik alleen maar voor menstruatieklachten kwam 😳
    Ik weet zelf ook allemaal niet zo goed wat me te wachten staat !
    Oh ja me baarmoederslijmvlies was wel mooi dik maar ook niet dik genoeg was vrij aan de lage kant zei die .

X x

8. Irisistible

11 nov 2014
    46
    0
    6
    persoonlijk begeleider lvg
    Breda
    Sorry datum vergeten. Ik mag op 4 februari

9. 15augustus

15augustus Actief lid

7 dec 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    #69 15augustus, 9 jan 2015
    Laatst bewerkt: 9 jan 2015
    Hoi meiden.
    ik wil ook graag in de lijst. Vorige maand vroege miskraam. Gister en vanmorgen licht positieve test maar helaas net weer ongi geworden.

Leeftijd 24 jaar ronde 5 1e kindje Nod 7febr

10. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    hoi hoi..
    mag ik er hier bij??
    lijkt me een leuke topic en groep.
    PrettyGreenEye 22jaar 1e kindje 2e ronde vermoedelijke NOD 7februari.
    zo spannend allemaal.

groetjes

11. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Hoi meiden!

Nieuwe: Welkom!

Zuurtje: Betekent dat je een hogere kans hebt op een meerling? Of springt er uiteindelijk toch maar 1?

Trutje: Ik heb elke keer het idee dat ik je aan het uitschelden ben :cool:.. Wat balen zeg dat je voor menstruatieklachten kwam en het wellicht heel iets anders blijkt te zijn, sterkte en ik hoop dat het meevalt!

15 augustus: Sterkte! Ik hoop dat het deze ronde een plakbeebje wordt voor jullie!

De dagen lijken wel voorbij te vliegen zeg! Ik denk dat ik op dag 12 begin met mijn ovulatietesten, mijn eerste cyclus was mijn eisprong op dag 15, de 2e op dag 16 en de 3e op dag 17, nu maar hopen dat het niet pas dag 18 wordt, dag 15 vind ik wel mooi :D

12. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    hee mamadeluxe5 volgens mij ken ik jou nog van het vorige nod-forum .voorlopig laat ik alle onderzoeken maar even op me af komen , en dan hoor ik het vanzelf allemaal wel .
    Bah wat kan die ongie toch soms vervelend zijn 😞

X x

13. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Ach, 15 augustus, jij ook hier! We springen samen over. Helaas niet naar het topic dat we wilden maar weer een nieuwe ronde. Ik had je nog maar net op de lijst gezet....helaas.

Hier knallende buikpijn. Kleine slaapt, dus als ik mijn thee op heb en de koekjes die mijn emo bui overleefd hebben weer heb opgeborgen, duik ik lekker mijn bedje in en zet de tv daar aan.
    Heb mijn cycluskaart voor de komende maand weer klaargezet. Zo even mijn banner aanpassen.

Slaap lekker allemaal!

14. 15augustus

15augustus Actief lid

7 dec 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    Jaa beetje jammer maar in 2015 komt het vast goed voor ons allemaalVanavond ff lekker baal avondje en daarna weer vol goede moed aan de slag voor de volgende ronde

15. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Hey dames!

Welkom nieuwe dames en (helaas) heel veel oude bekenden. :(

Vanmiddag weer teruggekomen van een heerlijk weekje Friesland! Kleine (en grote vent) hebben ook genoten! Prachtig uitzicht over een meer dus hoofd is leeg en we gaan weer voor een nieuwe ronde. Vl vroeg al of we alweer aan de bak moeten, hahaha. Wel geoefend voor de open haard :p

Morgen wel eerst nog de kerstboom eruit, die staat hier nog :) en dan maar weer verder met ovulatietesten, bleh...

Had wel een rare menstruatie deze keer, zeer kort maar. :(

Heb dus nog niet alles gelezen en probeer nog te reageren maar nu eerst lekker mijn bed in!

16. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Je temp is wel naar beneden doornstruikje?

Fijn dat je zo'n fijne tijd hebt gehad!

17. Flowerr

Flowerr Bekend lid

20 feb 2014
    670
    124
    43
    Vrouw
    Begint al aardig druk te worden op de lijst! Laat dit onze ronde zijn dames!!

Zuurtje: Jeetje, ik lees nu je berichtje pas, wat naar voor jullie zeg! Hoe gaat het nu met je?

18. troeteloetje

troeteloetje Actief lid

19 dec 2014
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Zou ik ook op de lijst mogen? Mijn NOD is 3 februari. Ben een beetje nieuw hier dus alles is nog erg spannend!

troeteloetje, 24 jaar, eerste kindje, 2e ronde

19. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Jaaaaa wat meer drukte!
    Ga morgen even bijlezen:) maar was even benieuwd naar Doornstruikje, waar in Friesland ben je geweest? Woon in Friesland, vandaar! Lekker even, weekje ertussen uit..
    Tot morgen allemaal!

20. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Goedemorgen allemaal! Voor mij is het cd 2 en de rode duveltjes hebben me goed te pakken. Vandaag lekker een dagje in huis rommelen en leren. Als het goed is komen de testen binnen. Lekker optijd, begin dag 9 meestal, tenzij mijn ei eerder lijkt te komen. Altijd welkom, en vroeg ei. Hoop niet Nog een keer op dag 28 pas!

zuurtje Wat vreselijk naar wat je hebt mee gemaakt! Wat knap dat je meteen je schouders er weer onder zet.

15 augustus Ik lees nu pas dat je licht positieve testen heb gehad. Balen dat het geen plakker was!

Deel Deze Pagina