NOD-lijst 1 t/m 7 Februari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Flowerr, 4 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Hoi allemaal, dacht weer even bij jullie kijken hoe het gaat.
    Door nu minder op het forum te zijn lijken de dagen warempel wel sneller te gaan. Gelukkig maar.

Steeds een beetje drukkend/zeurend gevoel onderin mijn buik met uitstraling naar mijn lies. Als ik niet zeker wist dat mijn ei al geweest was zou ik zweren dat hij er nog aan kwam. Maar die is echt geweest en voor ongi nog veeeel te vroeg. Die verwacht ik pas volgende week zondag, de 8ste.

Ik kom af en toe wel kijken of jullie al aan het testen zijn hoor.
    Veel succes allemaal!

2. babywonder

babywonder Actief lid

6 dec 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL

Heb ook preciessss hetzelfde! Een drukkend en zeurend gevoel in onderbuik wat voelt als de eisprong, maar die is al een week geleden geweest en menstruatie moet pas over dik een week komen. Dus ook erg vroeg daarvoor. Eerste maand dat ik dat zo voel. Wel apart.

3. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Oeeeeh, dat klinkt veelbelovend!!!

Hier zit ik nu op 5DPO. Veel te vroeg nog om iets te voelen denk ik? Voel ook eigenlijk niet echt wat bijzonders... dus weet het nog niet.
    Nog 5 dagen en dan ga ik testen. Kan echt niet wachten tot NOD.

4. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Hoi hoi, ik kom weer even lezen en mn frustratie weg typen!

Ik ben mevrouw ongeduld eerste klas, vandaag 14 dagen geleden spotte ik vruchtbaar slijm, veel ook.. ik wou geen ovulatie testen gebruiken deze keer dus hebben het er maar van genomen.

Afgelopen weekend al begonnen met testen wat veelste vroeg is maar dat heb ik nou eenmaal als er testen in huis zijn. Gister ook een negatieve test en ik ga er dus maar vanuit dat ik ongesteld moet worden.

Gister middag wat donkerde afscheiding dan normaal en savonds krampen boven in mijn buik, een soort van samentrekkingen leken het wel. Mijn baarmoeder ligt heel erg hoog nog en dus geen teken van mijn menstruatie.. Hopelijk blijft dit zo maar vind het ineens verdomd spannend.

5. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Wat ingewikkeld he dat wachtbankje! Zodra je bedacht hebt we gaan ervoor wat dat met je psyche doet. Vreselijk! Bij nummer 1 zoveel emoeties doorlopen. Maar tis bij mij nu vooral dat ik is op een gelukje had gehoopt. Die teleurstelling is vreselijk. Ben al dankbaar als ik een normale zwangerschap kan doorlopen, normaal kan bevallen en lekker thuis me kraambed kan houden met een gezond kind.

Hier voel ik echt me ongie op weg marcheren. Zit op 9dpo.

6. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    nou meiden ik voel helemaal niks behalve een zere hand hihi !
    Kan ik er ook niet zoveel mee bezig zijn !
    @petrsj dan heb ik ook geen idee meid !!

X x

7. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Het wordt steeds spannender hier! De berichtjes worden al wat nerveuzer:p

Ik heb vanmorgen nog een keer getest met ochtendurine, maar die was veel lichter dan mijn plas gistermiddag! Ik weet nu in ieder geval wel wat een 'omo witte test' is:D Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Ja wel, of te vroeg getest (sowieso) of gewoon niet zwanger natuurlijk! Mijn vriend voelt 'aan zijn water' dat het wel raak is, dus ik hoop dat zijn water een vooruitziende blik heeft;)

Dus, dit was een grote vergissing, zo vroeg testen:p vanavond halen we een kruidvat test (of meer:p) en zaterdag doe ik er een nummer één op. Nog steeds te vroeg, ik weet het, maar ik ben nu toch al bezig.

Wat een boel hoopvolle kwaaltjes komen hier trouwens voorbij! Ik hoop dat we een recordaantal positieve testen hebben met z'n allen!

8. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    oh tof zuurtje :) wist ik helemaal niet :) waar woon je ergens

9. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    ik voel net hetzelfde..

10. RoosW87

RoosW87 Actief lid

17 jan 2015
    282
    58
    28
    Wat spannend allemaal meiden! We voelen allemaal zo veel..

Ik word ook steeds zenuwachtiger. Zeker als ik hier lees dat er al meiden een test hebben afgenomen, kan ik me bijna niet inhouden! haha

Ik heb gister en vandaag pijn onder in m'n buik, bij m'n baarmoeder. Het gevoel van een ongesteldheid die maar niet door wil zetten, een soort kramp. Ook heb ik vandaag een paar flinke steken gehad, vooral bij het bewegen. Die steken heb ik echt nooit. Ik heb ook steeds kleine stukjes zacht roze slijm. En gister een heel klein beetje bloed aan het wc papier, wat echt maar heel weinig was. Wel vers bloed.
    Dat roze slijm en beetje bloed kan eventueel van een innesteling zijn, maar is dat niet wat laat? 1 februari is m'n NOD.

Ik haal me van alles in m'n hoofd.. maar ik weet ook dat er buikgriep heerst, dus ben ook bang dat ik misschien wat anders heb. Of ik word plots heel vroeg ongesteld.. het kan allemaal natuurlijk :p

Succes met de zenuwen meiden! En hopelijk heel veel positieve testen :D

11. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    Lastig he?

hier weer wat donkerbruin slijm en wat kramperig gevoel, hoop natuurlijk op het mooiste scenario maar denk zelf dat mijn menstruatie er toch echt aan komt. (al heb ik dit normaal nooit zo!)

12. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten

Spannend! Ik herken het he-le-maal en ik denk nog vele andere.
    Hopelijk krijg je over een aantal dagen prachtig mooie testen te zien, gun het jullie allemaal zo.

Hier ga ik echt proberen te wachten tot maandag ALS ik niet ongesteld word vandaag of morgen, zo voelt het namelijk en dan heb ik weer een kortere cyclus

13. Irisistible

11 nov 2014
    46
    0
    6
    persoonlijk begeleider lvg
    Breda
    Ik had vorige keer dat ik even zwanger zijn mocht ervaren een soort rare kriebels in mijn buik. Dat gevoel alsof je verliefd bent en lijkt te zweven als je begrijpt wat ik bedoel. Niet de hele tijd maar op sommige momenten een soort extreem gelukkig gevoel. Verder ook wel chagrijnige buien hoor maar dat hele vrolijke en moe zijn viel mij zo op. Herkennen meer mensen dit?

14. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    ik moet over 10 dagen pas ongesteld worden dus.. nog wat vroeg voor mn regels.. hopelijk komt het gevoel van een wondertje

15. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    Ik mag op rood...

16. Marlo

Marlo Bekend lid

30 aug 2014
    845
    161
    43
    Wat balen (nu niet zo)blijevrouw21.
    was je cyclus nu heel veel korter dan anders??

17. troeteloetje

troeteloetje Actief lid

19 dec 2014
    141
    0
    16
    NULL
    NULL
    ahh wat balen @blijevrouw21 niet leuk

@andere dames, spannend hoor! Ik lees al over allerlei eerste klachten en testen. nou hopen dat het raak is voor iedereen! Succes iedereen met de eerste testen!!!

Ik heb nog steeds nergens last van. Zit nu 8dpo. Heb nog totaal geen klachten van aankomende menstruatie of zwangerschap :( Op zich ben ik deze ronde wel erg nonchalant zo van: als het zo is ben ik heel blij, zo niet dan is het ook prima. Maar helemaal niks voelen maakt me ook onzeker. Oja enige waar ik last van heb is dat ik sommige momenten echt chagrijnig ben hahaha :D Heb ik meestal niet zo last van. Maar komt door de drukte op werk

18. Simone1990

12 jan 2015
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    @irisistible, wauw dat gevoel heb ik ook alsof je weer verliefd bent! Dacht dat ik de enige was die dit had 😄 heel apart gevoel kriebelig en gelukkig kan t niet anders omschrijven. Had vanmiddag ook ineens een flinke kramp alsof ik ongesteld moest worden maar ging ook vrij snel weer weg en tot nu toe geen last meer van....Spannend!!

19. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Balen meid maar is je cyclus korter ?

20. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Herkennen jullie dit???
    Al 2 dagen dat ik meer naar de wc gaat en niet voor een plasje ( sorry voor taal gebruik ) mijn darmen werken harder en sneller meestal ga ik 1 of 2 keer per week nu al 5 keer in 2 dagen. Iemand ?????

Deel Deze Pagina