pitahaya ik ben een belgje en ga hier naar een beurs die voor ouders en kinderen is ik ga er meet mijn gezinnetje heen
Wat balen Petrsj! Ik wou morgenochtend trouwens testen met de kruidvat twee voor vijf euro, aangezien ik toch twee dagen voor m'n NOD test (en het anders zonde vind van het geld De digitale bewaar ik voor na m'n NOD). Maar nu lees ik de gebruiksaanwijzing net en er staat: Druppel 4 druppels op het monster en lees het resultaat na 5 minuten af. Lees het resultaat na afloop van deze 5 minuten niet meer af. Wat is het nou? haha. Dus niet binnen die vijf minuten, maar ook niet na die vijf minuten? Op exact vijf minuten?
hier blijven de rommelende darmen, gevoelige tepels en steekjes in mn buik maar aanhouden.. vandaag precies rechts meer dan links.. zo ongeveer 10cm rechts van mijn navel en 2cm nr beneden.. probeer me intestellen dat het wrss niets zal zijn.. maar stieken hopen we wel..
Ben bang van wel hoor.. De vorige keer bleek ik echter ook zwanger te zijn nadat ik ongi was geweest.. En gezien m'n bbz toen, wil ik alles uitsluiten en niet weer 4 weken later er achter komen.. Vandaar dat ik wel ga testen. @zuurtje ik dacht hetzelfde als pithaya.. Maar dan ga je idd wel met een andere instelling heen denk ik als je met je gezin gaat. Alvast veel plezier in elk geval
Ja, klopt. Ongeveer na 5 minuten moet je kijken! Maar als je zwanger bent, zie je het vaak al eerder hoor. Ik ben benieuwd! Laat je het weten? Morgen zit je dus op 12 DPO? Ik hoop dat jij de eerste roze test hebt!
Ik ga zondag pas testen mits de gynaecoloog zegt of ik een eisprong heb gehad!! Tussen 12 en 14 belt ze...spanningen
Dankjewel allemaal! Tot nu toe heb ik niet het idee dat er een menstruatie aankomt maar je weet maar nooit Ik laat vanmiddag weten of er in ieder geval een eisprong is geweest
Wat klote van de dames op rood. Iedere maand is er eentje teveel. In mijn omgeving worden ze ook zwanger gekeken. Wordt er zelf een beetje moedeloos van. Me hele fb raakt zwanger en bevalt, except moi. Herkenbaar? Nou doe ik er wel extreem lang over. Vorige keer 2.5jr en nu ook alweer een halfjaar. Dus mag er dan ook wel over miepen vind ik, hehehe. Ik word ook weer ongesteld, want de vaginale borreltjes zijn volop aanwezig. Zit op 10 dpo, dus zondag word ik ongesteld. Simone spannend van je ei. heb je pcos?
Ladylola ik heb pcos en mn ei is rond dag 21-22 geweest....is altijd wat langer bij mij en sloeg pas met clomid 150 aan. Voor de meiden die nog moeten testen succes en voor diegene waarbij t niet gelukt is deze maand blijf positief!!