Ja zo denk ik ook prettygreeneye. Nog sowieso 8 dagen tot me nod. En wil over 9 dagen testen als ik nog geen bloed heb gezien
Bah tot nu toe allemaal rood Hier nog geen testdrang, gelukkig maar op 3dpo De dames zijn op school en psz dus ik ga ff lekker op de bank tijdschriftje lezen. En wassen opruimen schoonmaken enz hahaha
Nou, nog steeds niemand op roze? Jemig.... we moeten wel even wat meer roze hebben in deze lijst hoor!! Hier 6DPO en voel niets bijzonders eigenlijk... Dus afwachten. Ik zit nu even te twijfelen of ik al op 10DPO ga testen. Misschien wacht ik wel tot 13 ofzo..... Twijfels!
Ik geloof dat ik ook op rood mag , dit is namelijk veel te heftig voor een innestelingsbloeding geloof ik. Dat zou wel 4 a 5 dagen te vroeg, zou eigenlijk pas dinsdag moeten zijn!
Balen meiden die nu zo vroeg ongesteld zijn geworden! Ik zit vandaag dus op 13 DPO en had dus een witte test. Kan ik er vanuit gaan dat het dan ook niet meer komt, of komt het ook wel voor dat je op 14 of later DPO toch zwanger blijkt te zijn? Ik lees en hoor zoveel verhalen van mensen die (ruim) voor 14 DPO al weten dat ze zwanger zijn. En dan in ieder geval een licht streepje zien of al een flinke streep.
ahh balen dames die op rood staan, niet leuk!! Hopelijk is het de volgende ronde raak!! @roosW87 Ik heb inderdaad vaker gelezen dat er meer vrouwen pas later positief testen. 12 dpo is ook wel vroeg dus er is nog hoop denk ik. Zolang je nog geen menstruatie hebt blijf ik lekker voor je duimen! Ik heb nog nergens last van en nog geen test drang......dacht ik! Gisteravond gedroomd over een positieve test dus denk dat de testdrang toch al is begonnen haha.
goedemorgen meiden hier temp weer aan het dalen dus denk niet dat ik moet testen morgen meiden jammer en veel die al veel eerder ongi zijn dan het eigenlijk zou moeten
Waarom heb je niet een leuke banner met je cyclus?? Je zit vandaag op 13DPO dus morgen is dan NOD of niet? Dan zou je toch wel verwachten dat je licht zou testen, alhoewel het wel nog kan hoor. Er zijn meerdere vrouwen die pas later testen!!
Zit het in de lucht ofzo? Al veel die (te) vroeg al ongi zijn.. Heel apart. Nu wel meer roze hoor!! Zet em op!! 😊
Ja, echt gek. Hoe kan dat nou? Een te korte luteale fase dan?? Want velen hebben ovu-testen gebruikt en wisten precies wanneer hun eitje sprong!
Hallo dames, Er niet mee bezig zijn, heeft voordelen, gisteravond werd ik ongesteld. Na 21 dagen. Mijn vorige cyclus was 31. Maar ik voel mij er niet rot over gek genoeg. Misschien omdat ik toch geen hoop had. Ik mag dus op rood. Ik duim voor veel roze hier!
Ik snap er niks meer van.. hihi Ik zit vandaag op dag 27 van m'n cyclus, zondag zal m'n NOD zijn. Ik zal inderdaad eens kijken voor zo'n banner, lijkt me ook wel leuk en handig! Ga vanmiddag eens kijken hoe ik dat maak
Ja daarom helemaal.. Nou moet ik zeggen dat ik die van mij niet had gevonden, maar de andere wel.. @mamadeluxe: waarschijnlijk hebben we het toch te koud gehad ofzo.. Haha! Scheelt voor mij wel een dikke week, kunnen we weer eerder door toch wel raar idee 2x in de maand ongi.. 😞
Jeetje wat kletsen jullie veel. Heb me even een paar dagen op de achtergrond gehouden, maar kan het niet meer bijhouden. Lees zoveel dat ik niet meer weet wie wat heeft gezegd Balen voor de meiden op rood, al zo vroeg. Hopelijk meer geluk in de volgende ronde Digi knuf dames Hoop dat er de komende dagen wat roze op de lijst komt Hier; niet veel bijzonders eigenlijk. Beetje gevoelige borsten, maar die heb ik afgelopen maanden vaker gehad sinds ik de pil niet meer slik. En ik ga er vanuit dat ik gewoon ongi ga worden. Heb geen knal ovulatietest gekregen, en ook nog eens ziek rond die tijd. Denk dat ik hem helemaal gemist heb. Geeft wel rust, heb totaal geen testdrang Dames die in spanning zitten, ik blijf heel hard voor jullie duimen. De blaren komen er al bijna op
Toch voor enige duidelijkheid gegaan...op 11dpo een KV test gedaan, helaas negatief, zonder twijfel. De KV staat erom bekend dat ze snel in ieder geval een tuurstreepje geven bij een zwangerschap, ongeveer 6 dagen voorNOD. Ik verwacht dan ook geen positieve test meer, dus het is wachten op mijn periode, en dan weer verder kijken. Kom op roze, waar blijft het!!!
Ladylola, ik werd de eerste 2 maanden redelijk op tijd ongesteld en de 3de maand die erachter moest komen duurde vaak ongeveer 8 weken...werd t dus wel maar heel wisselend terwijl toen ik nog niet de pil slikte was t altijd 30-35 dagen zonder pijn, nu met meer pijn door mn endometriose maar merk wel toen ik vorige maand cyclus van 35 dagen had minder pijn had hoe korter hoe beter heb ik het idee Maar heb al die keren geen eisprong gehad en sinds ik gestopt ben met de pil (februari 2013) heb ik vorige maand voor t eerst een eisprong gehad. Nu vandaag zit ik weer op dag 35 en de gynaecoloog belt vanmiddag hoe of wat, ze hebben nog 1x mijn cylcus in de gaten gehouden om te kijken of er een eisprong optreedt want ze vinden dat de cyclus wel iets korter mag zodat ik meer kans heb om zwanger te worden. Ach wie weet is t deze maand wel raak