Oh erg he doornstruikje. Ik was het begin vd maand ook f helemaal beu !! Daarom amper op t forum nu.. behalve op ons gezellige kleine besloten clubje !! (Join us) ... echt een fijn groepje wat meeleeft en er is voor elkaar. Meer kan ik nu ook even niet aan. Ik blijf voor je duimen en aan je denken meis !! Hoop zo dat jullie snel een mooie baby mogen krijgen !! Hoop ik voor ieder van jullie ladies !! Verblijd mij met de 1e roze ..... dat rood is ook zoo akelig !!
Blegh meiden, ik baal even heel er goed... Doornstruikje: Ik snap je gevoel dus helemaal... Begin vorig jaar ben ik door de pil heen zwanger geraakt en dat werd een miskraam, in oktober gestopt met de pil en in dec. een miskraam en nu... nu niks... Succes meiden ik hoop dat jullie snel een positieve test hebben!
@ mamadeluxe5 ah meid snap ik ik wil je ig ff een digitale knuffel geven !! Hier nog geen symptonen maar naar de test van gister geen hoop meer ig al weet ik dat deze te vroeg was !! Ik kan er gewoon ff niks positief's van maken !! Ik wil ook zo graag een x 2 streepjes zien !! Blegh baal momentje ! Hier rustig aan wand me hand doet soms zo zeer !! Volgende week belt de gynaecoloog met de uitslag van het progesteron ben benieuwd , ook of we verder nog iets gaan doen of omdat bij toeval die endiometrose gezien is we het nog even zelf mogen proberen , aangezien ik bij de cyclusanaylse wel een follikel had wat gesprongen is . X x
Goedemorgen dames! Dames op rood, veel sterkte en succes de volgende ronde! Hier vanochtend een testje gedaan, spierwit helaas Ga er vanuit dat ik ongesteld ga worden want heb echt sinds vannacht krampjes.. Had zo het gevoel dat het nu raak zou zijn en voel van alles natuurlijk.. Geef de moed op zo, er verschijnen zoveel niet-leuke berichtjes...
goedemorgen dames hier morgen nod maar niks te bespeuren geen roze, geen ongitekenen dat die eraan komt temp staat nu al 3 dagen op 36.6°c, heel bizar
Wat een nare berichtjes allemaal....Al veel op rood. Hier nog 5 dagen voor nod. Nog niet echt symptomen te bespeuren behalve een trekkerig gevoel in onderbuik en soms wat felle steken.
Vanmorgen gekleurde afscheiding gespot nog niet echt bloed maar wel bruin ga morgen niet testen bloed word of meer ongi klachten:x voel me nu down met zn gevoel zal het toch niet raak zijn. Hopelijk snel mensen die positief testen
Nog steeds niks? Wat een flut maand! Niet leuk... Hier zet mijn menstruatie niet door... Best frustrerend! Ik dacht, nou, kom maar op, maar niks! Na dat ene plopje bloederig slijm en een wat donkerder veegje hield het weer op. Maar toen ik de pil nog slikte had ik de laatste maanden ook een week van te voren een beetje bruin verlies, misschien is dat het nu ook. Ik wacht gewoon tot dinsdag en als ik dan nog niet ongesteld ben doe ik nog een testje. Als ik het red Mijn vriend is nu thuis, dus dan vind ik het makkelijker om me in te houden, maar morgen... we zullen zien. Sterkte dames! En kom op met dat roze!
Vandaag 10dpo. Gisteravond ongi krampjes en steken in borsten. Vandaag geen ongi gevoel meer, maar wel duidelijk gevoelige borsten. Soort branderig gevoel van binnen.
Dank je wel! Ik hoop dat het snel beter gaat met je hand, ik weet helaas hoe het is! Ik hoop dat de gyn wat voor jullie kan betekenen en ook jullie gauw een positieve test hebben! Zuurtje: Jij houdt het nog spannend zeg! Ik duim voor je! Hier een beetje bloedverlies, maar zet nog niet echt door! Ik hoop dat een hoop meiden nog positief gaan testen! Fijn weekend.
Nou, januari is tot nu toe echt een flut maand. Dames met symptomen: Hoop dat het symptomen voor een zwangerschap mogen zijn - en dat jullie de lijst nog maar mooi roze mogen kleuren! Hier vanmorgen licht bloedverlies - ga er van uit dat ik ongesteld ga worden Nieuwe ronde, nieuwe kansen dan maar.
Ff een vraagje zijn er meer dames die last hebben van brandend maagzuur? Jeetje al sinds 2 dagen last van en vandaag stond ik er ook mee op..
Ja ik had er ook een dag last van ergens op 6dpo. Maar sindsdien niet meer veel last van gehad. op hoeveel dpo zit je nu en wanneet is je nod? Hoop dat het raak is meid!
Ik zit nu op dpo 8/9, officeel volgende week zaterdag maar eigenlijk altijd na de iui 13 dagen erna op rood. Dit is echt de eerste keer dat ik er last van heb en goede hoop krijg
whaaaa ben slecht geweest(A) net een ovulatie test gedaan op 11 dop, ik had geen zwangerschapstest in huis.. en wat denk je zwaar positief.. Ik ging dit doen omdat ik veel last van mn liezen heb als ik hoest.. (ben zwaar verkouden dus doe het bijna heel de tijd) en normaal verlies ik paar dagen van te voren dagelijks oud bloed en nu niks te zien.. verder nergens last van.. net snel naar de drogist gegaan.. en nu afwachtten tot ik moet plassen en een testje gaan doen.. super spannend!! zal het nu dan echt zo zijn?