♥ NOD lijst 1 t/m 7 Februari 2015 ♥ 1.(3) Doornstruikje, 40 jaar, 3e kindje, 4e ronde (2e na 2x mk) Chanice, 29 jaar, 1e kindje, 3e ronde Fightforlove, 26 jaar, 3e kindje, ronde 10 2.(1) Scarlett, 29 jaar, 1e kindje, 6e ronde 3.(2) Flowerr, 22/23 jr, eerste kindje, 13 ronde troeteloetje, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje 4. (1) Irisistible, 28 jaar, 2e ronde na mk, 1e kindje 5.(4) Mummytobe87, 27 jaar, eerste kindje, ronde 3 Petrsj, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4, (1e na bbz) trutje89 22 jaar , 1ste kindje , ronde 5 mama300388,26 jaar, 3e kindje, ronde 10 6.(4) zuurtje, 33 jaar, ronde 14 (2e clomid), 4e kindje (mmm) MamaDeluxe, 28 jaar, 4e ronde (2e ronde na v.mk), 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) Plankje , 30 jaar , 3e ronde , 1ste kindje (1 bbz '11) Jynn, 34 jaar, 6 de ronde, 2de kindje 7.(6) Jillster, 27 jr, ronde 6, eerste kindje ilse1986, 28 jr, ronde 6, eerste kindje Repeltje, 20 jaar, 4e ronde, eerste kindje. rosalincke, 39 jaar, 2e kindje, ronde 8 15augustus, 24 jaar, 5e ronde, 1e kindje PrettyGreenEye, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje datum onbekend (1) Annemie, 33 jaar, 4e ronde, 1e kindje Totaal: 22 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.
Vreselijk he, die late eitjes! Hoop echt dat de teunisbloemolie bij mij wat uit gaat halen en ik deze maand eens een kortere cyclus ipv een langere heb!
Mag ik met jullie op Datumloos meekletsen. Zie Veel bekende hier. Vind ik wil zo gezellig Annemie. 33 jaar. Ronde 4. 2e kindje
jynn mijn temp is inderdaad wat lager, was sowieso na eisprong niet heel hoog. Vanaf ongeveer 6DPO en zwanger gaat mijn temp naar 36.9 of 37 en bleef nu steeds rond 36.6 schommelen. Nu rond 36.4 en vlak voor eisprong tussen 35.8 en 36.2, ben koudbloedig denk ik Wat vervelend dat je zo'n last hebt van je menstruatie...lekker op de bank met dekentje en pittenzak zuurtje wat een enorme domper zeg! Sterkte hoor en wat fijn dat jullie er goed over kunnen praten. Ook lief dat je vriend thuiskwam om je een knuffel te geven. 15augustus bij jou dus ook vroeg al misgegaan...jammer hoor! Sterkte en succes deze ronde. Mamadeluxe5 las ik bij jou nou iets over dat je ex geen co-ouderschap meer wil? Of was dat iemand anders.... Annemie je staat op de lijst! En gezellig meekletsen hier Hoe gaat het met de trappelzak breien? Ik heb nu ook wol gekocht voor een trappelzak en heb een mooi patroon gevonden met mouwtjes eraan. Denk dat ik die ga maken. De deken gaat goed, 2 bollen wol à 500 gram per stuk zitten er al in en deken wordt super mooi! Jilster ik ben met mijn gezin naar waterpark Terherne (Landal park) geweest, vlakbij Joure. Was echt super! Mijn vriend is geboren in Friesland en heeft daar nog veel familie wonen. Ik vind het daar ook heerlijk. Waar (ongeveer) woon jij? Lijst is weer bijgewerkt! Nieuwe mensen, welkom!
Annemie: Natuurlijk mag je mee kletsen! Welkom Trutje: Klopt! 'Helaas' treffen we elkaar hier weer, gauw met zijn allen over naar een ander topic hoor. Jillster: Ik ben benieuwd! Teunisbloemolie ken ik niet! Wel tarwekiemolie, maar daar hoor ik de laatste tijd, niet zoveel goede verhalen over. Doornstruikje: Heerlijk zo'n week! Gek van je korte cyclus, hopen dat je snel je ei hebt, want je vriend staat te springen geloof ik hihi Jynn: Bij jou ook al, bij mij ook! Ben er nu wel weer klaar mee, maar mijn lichaam niet geloof ik haha Zuurtje: Hoe gaat het met je? Nieuwe: Welkom! Hier gaat het prima, ben blij als de menstruatie voorbij is! Dit weekend 3 kinderverjaardagen Vandaag 2, de eerste in een indoor speelgebeuren en de 2e gewoon bij onze vrienden thuis en daar blijven we ook eten. Iedereen een fijn weekend, waai niet weg
Doornstruikje: tegelijkertijd haha. Was inderdaad bij mij... kids gaven aan wat vaker hier te willen zijn. Nu is het 7 dagen hier en 7 daar en ze wilde 9/10 dagen hier en de rest daar. Maar hij wilde nu dan alleen nog maar om de twee weken een weekend...
♥ NOD lijst 1 t/m 7 Februari 2015 ♥ 1.(3) Doornstruikje, 40 jaar, 3e kindje, 4e ronde (2e na 2x mk) Chanice, 29 jaar, 1e kindje, 3e ronde Fightforlove, 26 jaar, 3e kindje, ronde 10 2.(1) Scarlett, 29 jaar, 1e kindje, 6e ronde 3.(2) Flowerr, 22/23 jr, eerste kindje, 13 ronde troeteloetje, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje 4. (1) Irisistible, 28 jaar, 2e ronde na mk, 1e kindje 5.(5) Mummytobe87, 27 jaar, eerste kindje, ronde 3 Petrsj, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4, (1e na bbz) trutje89 22 jaar , 1ste kindje , ronde 5 mama300388,26 jaar, 3e kindje, ronde 10 fiona1983, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 (mmm) 6.(4) zuurtje, 33 jaar, ronde 14 (2e clomid), 4e kindje (mmm) MamaDeluxe, 28 jaar, 4e ronde (2e ronde na v.mk), 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) Plankje , 30 jaar , 3e ronde , 1ste kindje (1 bbz '11) Jynn, 34 jaar, 6 de ronde, 2de kindje 7.(6) Jillster, 27 jr, ronde 6, eerste kindje ilse1986, 28 jr, ronde 6, eerste kindje Repeltje, 20 jaar, 4e ronde, eerste kindje. rosalincke, 39 jaar, 2e kindje, ronde 8 15augustus, 24 jaar, 5e ronde, 1e kindje PrettyGreenEye, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje datum onbekend (1) Annemie, 33 jaar, 4e ronde, 1e kindje Totaal: 23 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.
heb mezelf even toegevoegd aan de lijst... 31 december terugplaatsing gehad van een cryo uit onze 1e icsi poging van 2012... waaruit ons zoontje geboren is. Helaas afgelopen woensdag ongesteld geworden... nu op naar de volgende kans... we hebben nog 2 cryo's over, zou zo ontzettend fijn zijn als er een van zou uitgroeien tot een mooi lief kleintje, zodat we niet opnieuw het hele traject van spuiten enzovoorts inmoeten... maar ja... afwachten maar weer...
Woon in Leeuwarden maar Terherne is idd erg mooi.. Temperatuur zelf niet maar iemand in mn clubje had eentje besteld via sensitest met twee decimalen achter komma, dus erg precies! Teunisbloem kan je cyclus reguleren, heb er eigk alleen maar goed verhalen over gehoord dus ben benieuwd!
Ik heb die van sensitest. Die heeft ook twee cijfers achter de komma. Het is een ovulatie thermometer en hij onthoudt de laatste waarde. Ik vergeet wel eens wat Op te schrijven😊
Hoi even vraagjeHeb gister licht positief getest, gisteravond ongi geworden, met rood bloed. nu nog last van me rug en test stuk duidelijker dan gister. Iemand dat weleens gehad . En zou het eventueel ermee te maken kunnen hebben dat er bijv 1van een tweeling een mk is geworden
Mamadeluxe5 hahaha, was inderdaad bijna tegelijk! Wat jammer dat jouw ex er zo over denkt...al snap ik zijn teleurstelling wel maar om dan meteen maar om het weekend te kiezen. Lijkt mij toch dat je je Kids wilt zien. Scarlett ik heb ook die van sensitest. Prima ding en niet duur. Ook de ovulatietesten van sensitest zijn niet duur en doen het goed. Fiona en Marlo welkom! En erg spannend Fiona Jilster Ja, terherne is erg mooi! Kom daar zeker nog eens terug. 15augustus als ik jou zo hoor ga ik bijna denken dat het geen miskraam is. Is het bloeden minder geworden? En wanneer is/was je nod? Ik zou even bellen met vk... Ik duim heel hard voor je!!!
♥ NOD lijst 1 t/m 7 Februari 2015 ♥ 1.(3) Doornstruikje, 40 jaar, 3e kindje, 4e ronde (2e na 2x mk) Chanice, 29 jaar, 1e kindje, 3e ronde Fightforlove, 26 jaar, 3e kindje, ronde 10 2.(1) Scarlett, 29 jaar, 1e kindje, 6e ronde 3.(2) Flowerr, 22/23 jr, eerste kindje, 13 ronde troeteloetje, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje 4. (1) Irisistible, 28 jaar, 2e ronde na mk, 1e kindje 5.(6) Mummytobe87, 27 jaar, eerste kindje, ronde 3 Petrsj, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4, (1e na bbz) trutje89 22 jaar , 1ste kindje , ronde 5 mama300388,26 jaar, 3e kindje, ronde 10 fiona1983, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 (mmm) Marlo, 28 jaar, 8 ronde 6.(4) zuurtje, 33 jaar, ronde 14 (2e clomid), 4e kindje (mmm) MamaDeluxe, 28 jaar, 4e ronde (2e ronde na v.mk), 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) Plankje , 30 jaar , 3e ronde , 1ste kindje (1 bbz '11) Jynn, 34 jaar, 6 de ronde, 2de kindje 7.(6) Jillster, 27 jr, ronde 6, eerste kindje ilse1986, 28 jr, ronde 6, eerste kindje Repeltje, 20 jaar, 4e ronde, eerste kindje. rosalincke, 39 jaar, 2e kindje, ronde 8 15augustus, 24 jaar, 5e ronde, 1e kindje PrettyGreenEye, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje datumloos (1) Annemie, 33 jaar, 4e ronde, 1e kindje Totaal: 24 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.
Het bloeden was gister heel weinig alleen maar bruin maar sinds vandaag lijkt het op normale ongi eigenlijkMaar omdat ik de vorige miskraam gelijk van mijn rugpijn af was, en de test donkerder is dan gister vind ik het toch heel vreemd Zit zelf meer te denken aan een tweeling zwangerschap waarvan er 1 is misgegaan, maar kan ik dan zo blijven bloedde? Heb geen stolsels
zuurtje: wat jammet voor jullie! hier is de ongesteldheid vandaag gestopt.. nu benieuwd naar wanneer ik mijn eitje heb.. wanneer zou het best zijn om te vrijen en hoe vaak? groetjes
hey meiden ik ben er weer ik kon niet antwoorden omdat er een probleem was met de server, het is nog niet opgelost maar er wordt aan gewerkt hoe het hier gaat: het gaat beter krampen zijn zo goed als weg dus ik hoop over een paar dagen ongi ook ik zag enkele nieuwe meiden welkom en veel succes, hopelijk gaan we met zijn allen op roze volgende maand
Word al gezellig gekletst hier😊 Het leuke als je al wat langer 'meedraait', dat je heel wat Namen en verhalen kent. Ik sta op de lijst, maar had er nog niet bijgezet hoeveelste kindje : wij gaan voor nummer 3😄 Fijne avond allemaal🙋