ben gewoon hartstikke zwanger zon onwerkelijk nog!! Nu nog ff verzinnen hoe ik kan verklaren aan vrienden dat ik nuchter de carnaval ga beleven
@zuurtje: wat vond jij van de beurs? vond het helaas helemaal niets! toch geen 7,50 waard de man en op 10min buiten
ik vond het wel gezellig met mijn gezinnetje en ik kende er ook mensen dus dat is dan anders eind van de maand gaan we naar genk, die beurs is gezelliger
Gefeliciteerd Ilse! Helaas. Ik mag zelf op rood. Vanmorgen opeens rare Bruin/witte prop en zojuist weer dus denk dat het wel doorzet. Paar dagen eerder dan verwacht wel.
waar en wanneer is die dan juist? vond het gewoon wat klein. ben ooit in Brussel geweest naar een babybeurs en was super groot en interessant
@irresistible: jammer!! @zuurtje: had er gewoon meer van verwacht.. groter Enzo. ooit eens in brussel geweest en was echt lekker groot en intressant. wanneer en waar is die in genk juist?
oeps.. dubbel! eerst stond het 1e bericht er niet op dus dacht maak een nieuw en nu staan ze er bijde..