27 jaar, 1e kindje, dit was voor ons ronde 1. Ik ben gister ook ongesteld geworden, dus mag ook op rood. Op naar ronde twee. Nieuwe ronde, nieuwe kansen Wat lees ik een verhalen meiden.. phoe, wat kan het soms toch moeilijk zijn. Sommige mensen worden zwanger zonder het te willen en zonder moeite te doen *zucht*, en sommige moeten zo'n lange en vaak verdrietige weg afleggen. Ik heb van dichtbij mee gemaakt hoe het is om maar niet zwanger te worden. Na 9 jaar proberen en behandelingen is het uiteindelijk toch gelukt! Maar die weg er naartoe is zó zwaar.. Er komt een dag dat we allemaal ons kindje in onze armen hebben, op wat voor manier dat ook mag zijn. Ik hoop voor iedereen oprecht dat die dag heel snel mag komen!
hier nog steeds niets wat duurt wachten toch lang nog iemand die op roze mag? we kunnen wel wat roze op de lijst gebruiken
Gefeliciteerd Ilse, wat leuk!! De eerste roze woohooooo. Duimen voor meer! Ik heb alleen lichte krampjes alsof m'n menstruatie eraan komt. Woensdag ga ik testen dus ben benieuwd. Komt al dichtbij
Nee, ik heb geen vertrouwen in vroege testen. Ik probeer nog 2 dagen vol te houden en dan test ik met de kv2v5. Ilse, gefeliciteerd!!
Wat geweldig Ilse! De eerste op roze! geniet ervan Hier nog steeds niet doorgezet. Ik denk elke keer dat ik naar de wc ga, nou, nu komt de volgende bloeding, al die krampen... maar nog steeds niks!
Gefeliciteerd ilse! Hier vandaag toch wat licht bloedverlies gespot... wilde morgen gaan testen maar ben bang dat mn ongi er toch aan komt...
Gefeliciteerd Ilse, super leuk! Lekker van gaan genieten Hier nog geen ongi te bekennen. Wel al een aantal dagen last van mijn onderbuik en borsten. Borsten heb ik maandelijks een beetje last van sinds de MK en gestopt ben met de pil. Merk wel aan mezelf dat ik mijn menstruatie klachtjes nog een beetje moet ondervinden, na jaren de pil te hebben geslikt en daarmee nooit een pijntje o.i.d. gehad. Zoals eerder aangegeven verwacht ik niet zwanger te zijn omdat ik ook een paar dagen buikgriep heb gehad, en mijn eitje heb gemist. Vind het al fijn dat mijn cyclus al iets langer is dan vorige maand. Vond 25 wel kort Meiden op rood, balen. Hoop dat jullie de volgende ronde op roze mogen
Wauw super de eerste op roze ! Gefeliciteerd Ilse! Ik vandaag kleine beetjes met afvegen. Met sex vandaag wat meer rood leek. Dus waarschijnlijk morgen toch ongesteld. Wel nog steeds misselijk Toch een soort griepje. Als t morgen nog steeds weinig is toch maar testen want die onzekerheid is ook niets, dan kun je het tenminste loslaten. Nou jullie horen het morgen wel. Ik ga slapen welterusten allemaal!
Goedemorgen, als het goed is, staat mijn test in dit berichtje. Heb dit namelijknog nooit gedaan. Kan het nog steeds niet bevatten. Ik hoop voor jullie dat jullie ook snel op roze mogen!! Tnks voor alle felicitaties! ! Ik duim voor jullie!
Mooie test Ilse geniet ervan! Hoop dat ik vandaag ook mag testen, vanmorgen geen bloed gezien. Officieel 1 dag overtijd. ( als ik dat bruin van gisteren nie meetelt) Geen testen in huis nu.