GEFELCITEEEEERD Ilse! Pff, ik heb vanochtend getest. Op 9DPO!! Zo stom!! Maar.... ik lijk wel iets te zien. Zien jullie het ook???
Marijke: Die van jou is duidelijk hoor! Pitahaya: Ik lijk op die van jou ook iets te zien! Ik heb vanmorgen ook getest, staat een Tuurstreepje op... Alleen het is een dipstick van z&k en die zijn niet echt betrouwbaar! Vanmiddag bij kv even test halen en die vanavond of morgenochtend doen.
Volgens mij zijn die wel betrouwbaar hoor! Ik gebruik altijd de ovulatietesten van Zwanger en Kids. Die werken altijd prima. En ik zie veel mensen ook de zwangerschapstesten van zwanger en kids gebruiken. Kun je een foto maken?
goeddemorgen jaaaaaaaaa nog meer roze gefeliciteerd dames vandaag nod maar niets te zien, temp was hoger dan de afgelopen dagen heb niet getest vandaag, als ik woensdag nog niet ongi ben of temp is laag dan test ik
Ik gebruik zelf ook de ovulatie testen van z&k, die zijn prima maar over de zwangerschap testen hoor ik niet veel goeds! Is ook echt heel licht streepje, zit nu 10 dpo maar heb vaak een lf van 10 a 11 dagen.
Ja! Dit gaat de goede kant op! Gefeliciteerd Marijke, Pitahaya en Flower! Ik zie echt zonder moeilijk te doen duidelijke streepjes staan Wat heerlijk!
Pitahaya en marijke gefeliciteerd! Word er helemaal enthousiast van. Hoelaat is de kruitvat vandaag open, ga maar is even google
Zo dat gaat lekker nu dames. Al dat roze geeft moed Spannend zuurtje. Ben benieuwd. Temp lijkt ook goed te gaan. Hier weinig nieuws. Wachtbankje duurt lang... Ga vrijdag testen, dan 11dpo. Wie nog meer aan het wachten?