Hoi allemaal, Ik wil mezelf melden voor deze ronde. Babywonder, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje. NOD op 6-02
Zie veel bekende komen balen meiden maar wel weer gezellig kletsen en elkaar steunen. Iedereen succes en hopen op veeeeeeeel roze
15 augustus, wat spannend! Heb je een foto van je testen? Ik ga voor je duimen! Welkom nieuwe mensen op de lijst! Cd dag 3: dan verdwijnen bij mij meestal de duveltjes om op dag 4 en 5 terug te komen. Zo meteen een kwartaalfeestje op de sportschool. Gezellig een nieuwe les! (Morgen weer, dat wordt spierpijn! ) vanmiddag een kinderverjaardag. Tussendoor nog wat leren en opruimen. Druk dagje!
doornstruikje gaat goed met de zak. Het Rugpand is bijna af. Zo trots. Hihi Heb hier een gewone thermometer met 1 decimaal maar ga ook eens kijken naar die van sensitest.
Dankjewel voor het aanpassen en aanvullen van de NOD lijst doornstruikje. Hier nog volop ongesteld en humeurig als het maar kan. Ik zag trouwens bij sommige speciale testen die extra vroeg hcg meten al. Wat zijn dat? Zijn van die losse papieren staafjes lijkt het.
hoi meiden , Ik hoef deze ronde denk ik geen ovulatietesten te gebruiken , Wand ik heb cyclusanaylse deze ronde ? Heeft iemand van jullie dit al eens gehad ? X x
Cyclus analyse ... Eerste keer dat ik vanaf het bestaan hoor. Wat houdt dit in?? Hier het resultaat doornstruikje. Nog 10 cm en dan is het achterpand af.
Hoi dames, Mag ik me ook bij jullie aanmelden op de lijst? Wij mogen eindelijk weer opnieuw beginnen na de miskraam in september 2014. Omdat ik geopereerd moest worden aan mijn schouder 8 januari mocht ik niet opnieuw zwanger worden. Afgelopen donderdag was het zover en ben die dag ook nog gelijk ongi geworden, beetje lastig met 1 hand, maar kunnen nu wel gelijk opnieuw beginnen Denk dat mijn nod 2 februari is, weet het niet helemaal zeker cyclus schommelt een beetje. Wil aan de slag deze maand met ovu testen, maar weet hier niet veel van. Alle tips zijn van harte welkom Wanneer is het beste om hiermee te beginnen? Manutje, 29 jaar, 1e ronde na MK, NOD 2 februari
@trutje, ik heb al een keer een cyclusanalyse gehad, hoef je inderdaad geen ovu testen te doen, want door middel van echo's en bloedtesten gaan ze kijken of en wanneer je een eisprong hebt gehad, hoe je cyclus verloopt enzovoorts... het kan natuurlijk dat ze je eisprong net missen doordat de echo's te vroeg/te laat zijn (bij mij was toen duidelijk zichtbaar dat mijn ei echt een paar uur van te voren maximaal gesprongen was, dus net te laat zeg maar)... dus als je voor jezelf ovu testen zou willen doen kun je dat doen, maar je wordt dus al goed in de gaten gehouden...
♥ NOD lijst 1 t/m 7 Februari 2015 ♥ 1.(3) Doornstruikje, 40 jaar, 3e kindje, ronde 4 (2e na 2x mk) Chanice, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Fightforlove, 26 jaar, 3e kindje, ronde 10 2.(2) Scarlett, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 Manutje, 29 jaar, ronde 1 na mk 3.(2) Flowerr, 22/23 jr, eerste kindje, ronde 13 troeteloetje, 24 jaar, 1e kindje, ronde 2 4. (1) Irisistible, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 na mk 5.(6) Mummytobe87, 27 jaar, eerste kindje, ronde 3 Petrsj, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4, (1e na bbz) trutje89 22 jaar , 1ste kindje , ronde 5 mama300388,26 jaar, 3e kindje, ronde 10 fiona1983, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 (mmm) Marlo, 28 jaar, 3e kindje, ronde 8 6.(4) zuurtje, 33 jaar, 4e kindje, ronde 14 (2e clomid) MamaDeluxe, 28 jaar, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen), ronde 4 (ronde 2 na v.mk) Plankje , 30 jaar , 1e kindje (1 bbz '11), ronde 3 Jynn, 34 jaar, 2e kindje, ronde 6 Babywonder, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 7.(6) Jillster, 27 jr, 1e kindje, ronde 6 ilse1986, 28 jr, 1e kindje, ronde 6 Repeltje, 20 jaar, 1e kindje, ronde 4 rosalincke, 39 jaar, 2e kindje, ronde 8 15augustus, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 PrettyGreenEye, 22 jaar, 1e kindje, ronde 2 datumloos (1) Annemie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 4 Totaal: 26 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.
Manutje, ik ben vorige keer op dag tien begonnen met ovu testen.. Altijd uitgaan van je kortste cyclus en je kunt op internet wel schemaatje vinden, staat precies wanneer je moet beginnen.. Ik gebruik de dipsticks van zwanger en kids, vind ze duidelijk en goedkoop ik test dan altijd rond 16:00 maar is maar net wat voor jou handig is, als je maar elke dag rond zelfde tijdstip test en niet met ochtendurine.. Als ik knaller heb, doe ik nog een cb digital (met smiley) om te controleren maar dat is meer omdat ik die nog heb liggen haha.. Succes!
Hey dames! Volgens mij staat iedereen nu weer op de lijst. Welkom nieuwe (oude) bekenden! Het is inderdaad waar dat je van de meesten nu de verhalen kent en gewoon kan door kletsen waar je gebleven was. Ik vind dat we met elkaar kunnen afdwingen dat we op roze gaan volgende maand! Annemie de zak wordt echt heel erg mooi! Ik wil vandaag gaan beginnen maar ben nog niet helemaal eruit of ik met of zonder mouwtjes ga breien en welk patroon... Manutje vervelend van je schouder! Hoe gaat het nu, heb je veel pijn? Fijn dat je groen licht hebt gekregen. Wanneer je begint met ovulatietesten is een beetje afhankelijk van de lengte van je cyclus. Bij een cyclus van 28/29 dagen wordt er geadviseerd om op dag 10 van je cyclus te beginnen. Dus ongeveer 4 à 5 dagen voordat je je eisprong verwacht. Ik test dan rond 12 uur en drink een aantal uur van tevoren niets. Meestal heb ik dan 3 à 4 dagen dezelfde lichte streepjes en dan een iets donkerder streepje. Zodra ik kleurverschil zie ga ik ook rond 21:00 testen, 2x op een dag dus. Ik temp er ook naast zodat ik zeker weet wanneer mijn eisprong geweest is. Temp gaat dan omhoog. Succes! Oh ja, ik gebruik de ovulatietesten van sensitest, de sensibaby variant, goedkoop en goed. Irisistible bedoel je met een blauw kleurtje eraan of zonder kleurtje? Die zonder kleurtje zijn denk ik kruidvat 2v5 maar dan uit de cassette. Daar kan je al vanaf 9dpo mee testen, die zijn mega gevoelig. jynn veel plezier met het kwartaalfeestje! En alle andere leuke drukke dingen vandaag. Mamadeluxe5 al een beetje bijgekomen van al die kinderfeestjes? Hier was trouwens de kerstboom uit de voortuin weggewaaid...met standaard en al! Even neergelegd om te vegen in huis en toen was dat ding al weg! @hier De eerste ovulatietest is weer een feit. Temperatuur was ineens erg laag vanmorgen, schrok mij rot! Dat gebeurt alleen als mijn eisprong er al is, was even bang dat ik hem gemist had maar zie een licht streepje op ovulatietest, Pfff, gelukkig! Lekker rustig weekendje na een week weg. We hadden daar een wasmachine en droger dus thuis heerlijk schone kleding in de kast kunnen leggen ipv een bulk vuile was die je het hele weekend aan het wegwerken bent Fijne zonnige zondag!
Wow weer een lange lijst zeg! We gaan voor roze @annemie: mooi zeg! Ziet er al gaaf uit! Zijn de Ovutesten van action een beetje betrouwbaar eigenlijk ? Nog een vraagje eigenlijk. Ik zou na m'n bbz nog een nacontrole krijgen.. Is het de bedoeling dat je daar zelf achteraan gaat of krijg je daar bericht van? Iemand een idee?
Doornstruikje, ik zie nu pas je onderschrift.. Wat heb je al een heftige maanden achter de rug zeg! Jaa wat een lange lijst al, leuk! Laten we idd gewoon afdwingen dat we allemaal op roze moeten Ik begin morgen weer met ovulatietesten.. Eens kijken of ik weer eerst 16 testjes moet doen tot eisprong of dat hij deze maand eens eerder komt! Petrsj, heb geen ervaring met ovulatietesten vd action, dus kan je niet helpen.. Bestel ze altijd via internet, ook goedkoop
Jilster Bedankt voor de uitleg. Ik heb 40 ovulatietesten gekregen van een vriendin die ze niet meer nodig heeft. Weet alleen niet waar ze die gekocht heeft en welk merk het is. Zijn wel van die dipsticks, zal wel een keer een foto plaatsen misschien dat het iemand bekend voor komt haha. Doornstruikje Bedankt dat je me op de lijst hebt gezet en de uitleg Met mijn schouder gaat het iets beter. Duurt wel even voordat de pijn helemaal weg is. Maandag een afspraak maken met de fysio en dan zsm aan de slag
Sinds vrijdagavond licht bloedverlies, gister wat meer, vandaag weer minder. Test is donkerder dan vrijdag en zelfde als gister, kan ik nog hoop houden? Is zak er toch iets zijn misgegaanHeb nog wel steken in me rug Kan geen foto vd test maken maar is wel in 1opslag te zien, maar wel licht
Ik moest gelijk een afspraak maken toen ik naar huis mocht uit t ziekenhuis en dat was 4 weken na operatie voor controle. Dus denk dat je beter ff kan bellen.
Ik heb een cyclus van 26 dagen, maar kortste is 25 dagen. Kan ik dan het beste al vanaf dag 8 ovulatietesten gebruiken? Ik wil gewoon die van de action aanschaffen, omdat dat om de hoek is voor mij, hoop dat ze goed zijn, ik ga voor het eerst ovu-testjes gebruiken deze maand
vraagje: zou wel willen weten wanneer mn eisprong is maar heb zo het idee dat hoe meer ik er mee ga bezig zijn hoe langer het zal duren.. wat is jullie mening hierover?
Heb het voor de zekerheid nog even opgezocht maar dat klopt idd, op dag 8 beginnen zal vast wel prima zijn vd action!ik plak ze ook op in schriftje btw.