NOD-lijst 1 t/m 7 Februari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Flowerr, 4 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoosW87

RoosW87 Actief lid

17 jan 2015
    282
    58
    28
    Repeltje, ik zie ook een streepje! Wat spannend zeg!

Alle meiden die zwanger zijn: gefeliciteerd!!

En veel succes voor alle meiden die nog in spanning zitten!

Hoe zien de meiden het die deze maand ook te vroeg ongesteld zijn geworden (aangezien dat er toch een aantal zijn deze maand)? Berekenen jullie aankomende maand gewoon weer 14 dagen na de ovulatie, of berkenen jullie dat korter? Ik voelde op een vrijdag krampen onderin mn buik, ik had die dag ook een (eerste) positieve ovulatietest. Volgens mijn berkening zou ik die dag erna, zaterdag, mn ei gehad moeten hebben. Maar ben 13 dagen na die zaterdag ongesteld geworden.
    Ik had op het forum gelezen dat je je ei niet gelijk met de positieve ovulatietest kan hebben, dus dat zou betenen dat mn luteale fase gewoon korter is? Of zal die wel gewoon 14 dagen zijn en is mn ei waarschijnlijk toch op dezelfde dag geweest van mn positieve ovulatietest? Ik heb overigens maar 1 dag gehad waarop mn test positief was, iedere dag op hetzelfde tijdstip gedaan.

Ik ben wegens omstandigheden komende maand namelijk alleen in het weekend thuis en dus samen met mn man, dus het is een beetje puzzelen wanneer ik vruchtbaar zal zijn. Hoop zo dat dat in het weekend valt! Maar dat hangt dus van die 13 of 14 dagen af...
    Snappen jullie me nog? :$ haha

Ik probeerde trouwens ook zo'n leuke banner te maken (leek me wel makkelijk voor mezelf), maar kom er niet helemaal uit waar ik die toe moet voegen?

2. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    ik zie op de rechtse foto een streepje :)

3. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Ik zie ook een streepje Repeltje!

4. Repeltje

Repeltje Niet meer actief

Oh echt! Ik vind het zo spannend he!

5. Marlo

Marlo Bekend lid

30 aug 2014
    845
    161
    43
    Ik zie ze ook hoor Repeltje!! Spannend hoor☺
    Wanneer is je NOD??

6. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    pendel jezelf? zie vanalles in u handtekening. .

7. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Repeltje, op de 2e zie ik duidelijk een streepje!

Hier behoorlijk zenuwachtig voor morgen. Pfff.

8. Repeltje

Ik ben nu 9 dpo(erg vroeg getest i know maar kon niet langer op mijn vingers zitten) had een later ei dan anders dus mijn nod zal zaterdag of zondag zijn. ( 7 a 8 februari)

Ik weet dat het nog alle kanten op kan gaan dus ik wacht paar dagen en dan kijken of hij duidelijker is. (duimen duimen!) komende dagen maar even mijn handen vastbinden denk ik.. Haha.

9. Repeltje

Nee deze pendels zijn van mede forummers. Heb ze bij elkaar gespaard haha. Heb zelf wel een pendeltje maar mij lukt het niet haha :p

10. Bo87

Bo87 Fanatiek lid

8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Repeltje, ik zie ze meis. Super spannend !!!!

11. Repeltje

Dat snap ik, ik ga heel hard voor je duimen! Ik zag je testjes maar volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger! Nu nog de knaller!

12. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Repeltje. Vraagje. Heb jij last van sympthomen??

Hier een zwangerschapstest gevonden. Drang begint toe te nemen:D

13. Repeltje

@Annemie Behalve soms maagzuur en lichte steekjes/krampjes niet echt. Daarom twijfel ik wel ontzettend of het niet gewoon een nep licht streepje is.

Heb alleen sinds net spierpijn in mijn bovenbenen maar dat kan ook komen omdat ik vandaag ben uitgegleden omdat het zo super glad was.

14. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ja? Ik ben benieuwd. Morgen ochtend zet ik hier mijn test online. Nu maar slapen dan is het snel ochtend.

Repeltje, heb je nog kruidvat testen in huis?

15. Bb89

Bb89 Actief lid

21 okt 2014
    105
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik twijfel of ik morgenochtnd zal testen, mits ik niet ongesteld geworden ben. Als dit bij innestelingsbloed hoort vraag ik me af of er al wel genoeg HCG aanwezig is.

16. Repeltje

Ja maar die doe ik pas later als deze echt duidelijker wordt. Want heb er nog steeds hard hoofd in haha.
    Ik kom morgen ochtend kijken! Slaap lekker!

17. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    RoosW87 das dan wel lastig denk ik alleen t weekend kunnen klussen maar hoop en duim voor je dat je vruchtbare dag in t weekend valt succes 😄

18. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Oeeeeehhhh spannend repeltje hoop dat je snel een duidelijkere test heb duim duim duim voorzichtig gefeliciteerd 😄

19. PrettyGreenEye

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    ham, limburg, belgie
    pitahaya: succes en ik duim nog voor je!

20. Bb89

Bb89 Actief lid

21 okt 2014
    105
    0
    16
    NULL
    NULL
    #1220 Bb89, 4 feb 2015
    Laatst bewerkt: 4 feb 2015
    Ik werd vanochtend wakker met onwijze buikpijn, toen wist ik al dat het foute boel was.. Ik mag op rood.

Iedereen succes gewenst voor vandaag! Hoop dat het voor de rest ven jullie een mooie dag mag worden.

Deel Deze Pagina