heerlijk soms gewoon even te kletsen met echte mensen die je niet kent he? Als je je k. Voelt kan je dit gewoon neerzetten. Soms begrijpen echte vrienden dit niet en vonden je al gauw zeuren.. xx
no worrys dames!! mijn zus had geen enkel symptoom.. 2weken overtijd dat was alles!! hihi pitahaya als ik nu toch nog zwanger zou moeten zijn bn ik ook 17okt uitgerekend snap wel dat het angstig is. dikke knuffel ook voor marijke
Net naar wc geweest had veel pijn en nu weet ik t zeker ik mag op ROOD 😔😔😔 op naar de volgende ronde
Meid, volkomen logisch. Je hoofd is in de wolken en terecht! Zou ik misschien ook wel hebben. Geniet ervan!
Ik ben er van overtuigd dat toeval niet bestaat. Dit had zo voor je moeten zijn! Super hoor gefeliciteerd!! @marijke88 super mooie test! Ook gefeliciteerd !! @dames in het rood.. knuffel! Volgende ronde is voor ons
Zo hehe, ik ga ook weer ff teruglezen. 16 pagina's Anna23, Prettygreeneye, zuurtje, knorretje, trutje, annemie, spannend! We wachten af Flower, troeteloetje, mamadeluxe, bb89, marlo, plankje Repel, ik twijfel... Marijke!! onderste s echt wel duidelijker hoor! Gefeliciteerd. Begrijp je helemaal dat je je druk maakt, hou vol! Pitahaya, JAAAAAA!! Gefeliciteerd, en nee je bent niet egoistisch, dit is jou moment! Misschien juist mooi dat je in die periode uitgerekend bent? Jeetje meiden gaat lekker! Heb ik fucking 16 pagina's gelezen kan ik er 2 feliciteren, waarvan 1 (Marijke) eigenlijk al roze was... ik ga vrijdagochtend testen, spannend!
Pitahaya gefeliciteerd Marijke ook Geniet van jullie roze wolkje hoe moeilijk dat soms ook mag zijn..
Gefeliciteerd Marijke en Pitahaya!! Wat een mooie testen. Lekker genieten! Balen BB89 en Plankje, dikke knuf! Succes in de volgende ronde, dat het maar snel raak mag zijn! Andere dames ik hoop dat jullie ook roze gaan testen! Heb die kleur nog te weinig gezien hoor
Ik ga er nu vanuit van mijn langste cyclus 38 dagen dus ik ga volgende week woensdag pas een test doen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. Ik voel niets behalve dat ik veel waterachtige afscheiding heb..
@Pitahaya; gefeliciteerd! Wel dubbel zeg dat je precies in die week bent uitgerekend. Hopelijk mag het dit keer goed gaan. xx @Marijke88; inderdaad eng als je dat al zo eerder hebt ervaren. Maar jij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd. Hopelijk over 9 maanden een mooi wondertje in je armen. @plankje en @bb89; wat balen joh! Hopelijk meer geluk in de volgende ronde Wij zijn maandag voor de eerste keer naar het ziekenhuis geweest. Had eigenlijk verwacht dat de eerste afspraak meer formaliteit was. Maar er is al meer gebeurd dat we gehoopt hadden. Over 3 weken (gyn is precies een weekje met vakantie tussendoor) weer terug en dan horen we de uitslagen van alle testen en semen-onderzoek van mijn man. Spannend! Morgen is mijn NOD, maar verwacht niet dat ik zwanger zal zijn. Inmiddels de hoop dat het via de normale weg gaat lukken ook wel een beetje opgegeven om eerlijk te zijn....
Ja. Eigenlijk denk ik wel dat het raak is. Heb alleen net als jij ook moeite met dat idee.. Daarom durf ik ook nog niet te testen.
Fightforlove succes op het wachtbankje Appelboompje, fijn dat ze gelijk actie gingen ondernemen. Succes met dubbel wachten op uitslag en nod
Dank je wel!! Wat fijn dat er meteen stappen worden ondernomen zeg!! Spannend zeg, over 3 weken al de uitslagen. Ik hoop dat jullie kunnen starten met een behandeling! Zien jullie mijn handtekening? Voelt wel raar om het al in mijn banner te hebben staan... Het is nog steeds zo vroeg!
Is inderdaad ook vroeg pitahaya, maar ik vind je streepjes zo duidelijk op je testen.. Is je ei niet vroeger geweest ofzo? Of ben je stiekem een tweeling aan het broeden