Witte test balen meiden maar geen bloed geeft nog moed dus hopen straks een mooie test duimduim Meiden op rood balen hopen dat de volgende ronde onze ronde word succes
labrador jammer meid, succes veder laana innesteling is bij jou misschien laat geweest en dan maak je ook pas later hcg aan pge nee ik maak normaal juist heel vroeg hcg aan. misschien ook pas late innesteling ofwel stress die alles tegenhoud
Wauwww pge en laana!! Gefeliciteerdd! ♡ al mooie test voor 12 dpo pge! Wat waren jouw symptomen tot nu toe pge? Ik had op 10dpo ook een spierwitte test, en morgen is mn nod, maar durf niet meer te testen zo bang voor een teleurstelling. Mn temperatuur is ook een beetje verlaagd, dus ben bang dat ongi eraan komt, ondanks alle vreemde klachten die ik deze maand had
is het echt een mooie test voor 12 dpo? goh.. symptomen niet echt gehad eigenlijk. ik had week na eisprong wel krampen enz en gevoelige tepels.. opgeblazen gevoel, rommelige darmen. op 2dpo tijdens sex een redelijke bloeding gehad. euhm.. int weekend vond ik precies dat ik veel at. 10dpo negatieve test met middag urine, nm roze slijm.. (had wel al enkele dagen heel dik en gelig slijm) en vandaag positief getest. ik had het niet verwacht omdat ik nu juist nergens meer last van had sinds een week dus ik hoopte er niet op.. en nu... hihi! zaterdag nog een testje doen op nod en als die goed knalt huisarts bellen ☺
Wooww klinkt goed! Hoop op een plakker voor je 12dpo is voor je nod, dus dan is de test zeker mooi. HcG verdubbelt zich iedere 2 dagen, dus ik denk dat de test zaterdag wel donkerder zal zijn. Wel even komen plaatsen hier he! Geniet ervan meid. Ik wacht het ook maar af tot na mn nod op zaterdag of zondag. Ik hoop echt dat het rood dan nog niet is doorgebroken
Jaaaaaaaaaa! Nog meer positieve testen!! PGE! Dus toch!! Jippieee! En Laana, gefeliciteerd!! Jippiee! Haha.. Ik ga morgenochtend nog een test doen. Weer van kruidvat. Dan moet hij wel echt opgelopen zijn toch weer? en ga dan ook zo'n digitale doen maar ben in eens zo bang dat deze negatief gaat zijn. En dan morgenavond feestje met vriendlief!!
hier nog geen ongi maar van se week Omo witte testen ! Geloof dat het gewoon gaat komen heb hartstikke pijn me buik en eetbuien !! X x
Ik durf eigenlijk nog niet te juichen. Op nod werd er na de afleestijd een licht streepje zichtbaar. Daarna 2 dagen hagelwit en nu dus wel een licht streepje maar niet meteen, wel binnen de afleestijd. Vind het wel héél spannend nu!
natuurlijk kom ik de nieuwe zaterdag hier plaatsen.. vind jullie allemaal zooooo lief! in het clubje waar zit krijg ik amper reactie. . vind ik wel jammer
jaaaa... dus toch ben zooooooo blij en had het echt niet verwacht. ik vroeg aan mn man:"zie jij wat ik zie?!" hihi