Het geeft mij juist rust, weet nu iig zeker wanneer ei is (app zat er week naast..)en stiekem vind ik dat testen wel leuk en ermee bezig ben ik toch wel..maar is per persoon verschillend!
Hi ladies.... ik wil ook bij deze lijst !! Ben nog niet ongesteld maar komt wel... 11 dpo is test witter dan wit... maar mijn volgende nod is op 12/13 feb. Maar jullie ken ik allemaal al een paar rondes (helaas).... mag ik ajb buiten de lijst ? 😄 zodra ik officieel rood ben off course
@plankje thanks! Ik had al beetje vermoeden dat ik zelf achteraan moest morgen maar even bellen dus. Ga ook maar die van de action gebruiken. Weet alleen nog niet zo goed wanneer ik moet beginnen.. Heb nogmaar 2 gehad waarvan 1 gelijk na de stoppen met de pil (28 dagen) en 1 na de bbz (35 dagen) denk maar ergens in het midden ? Gelukkig is het geen straf om er voor te gaan
@jilster dat komt me reuze bekend voor haha ik wil er ook niet te veel mee bezig zijn, maar vind het ook erg interessant hoe m'n lichaam werkt en ben toch wel wat te weten gekomen door die testjes
Ik weet het ook niet 15 augustus, anders de vk bellen en vragen om advies? Of anders de ha? Of een apart topic starten? Hier inderdaad zoals altijd een dagje pauze in het ongesteldheid. En op dag 4 gaan we gezellig weer verder. Ik ben Hardstikke moe, maar moet echt nog leren vanavond. Dus daar moet ik me nog even toe zetten. Morgen weer aan de arbeid! Dinsdag ook en daarna zijn de duveltjes weer voorbij en mogen we weer aan ons klus schema beginnen. Voor ik er erg in heb komen de ovulatie testen weer uit de kast. ff serieus, waar zit de doorspoel knop?
@bo87 he balen meid , ik ken je inderdaad nog van de vorige NOD dat deze maand maar een mooi roze mag worden ! X x
Klopt Jillster...was tijdens de feestdagen ook best wel moeilijk merkte ik... Heb het idee dat het toch weer misgaat ook echt uit mijn hoofd moeten zetten. Is sinds mijn vakantie met een week over het water staren redelijk gelukt
PrettyGreenEye ik vind het ook fijn om te testen, hoef ik juist niet steeds zo bewust te voelen enzo maar heb ik zekerheid door te testen. En inderdaad vind ik het ook wel leuk. Geeft ook een soort controle in een proces waar ik verder juist geen controle in heb. Bo87 hoop voor je dat je toch nog positief test en anders mag je hier gewoon op datumloos!
♥ NOD lijst 1 t/m 7 Februari 2015 ♥ 1.(3) Doornstruikje, 40 jaar, 3e kindje, ronde 4 (2e na 2x mk) Chanice, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 Fightforlove, 26 jaar, 3e kindje, ronde 10 2.(2) Scarlett, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 Manutje, 29 jaar, ronde 1 na mk 3.(2) Flowerr, 22/23 jr, eerste kindje, ronde 13 troeteloetje, 24 jaar, 1e kindje, ronde 2 4. (2) Irisistible, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 na mk Kiwi1405, 29 jaar, 2e kindje, ronde 8 5.(6) Mummytobe87, 27 jaar, eerste kindje, ronde 3 Petrsj, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4, (1e na bbz) trutje89 22 jaar , 1ste kindje , ronde 5 mama300388,26 jaar, 3e kindje, ronde 10 fiona1983, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 (mmm) Marlo, 28 jaar, 3e kindje, ronde 8 6.(4) zuurtje, 33 jaar, 4e kindje, ronde 14 (2e clomid) MamaDeluxe, 28 jaar, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen), ronde 4 (ronde 2 na v.mk) Plankje , 30 jaar , 1e kindje (1 bbz '11), ronde 3 Jynn, 34 jaar, 2e kindje, ronde 6 Babywonder, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3 7.(6) Jillster, 27 jr, 1e kindje, ronde 6 ilse1986, 28 jr, 1e kindje, ronde 6 Repeltje, 20 jaar, 1e kindje, ronde 4 rosalincke, 39 jaar, 2e kindje, ronde 8 15augustus, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 PrettyGreenEye, 22 jaar, 1e kindje, ronde 2 datumloos (1) Annemie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 4 Totaal: 27 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.
Ik heb mijzelf ook even toegevoegd aan de lijst. Afgelopen donderdag al ongi geworden na een cyclus van blijkbaar 27 dagen. Hopelijk blijft het zo en niet korter... Tot nu toe mijn ei wel elke keer kunnen vinden met de ovulatietesten, nu ga ik ook maar eens tempen denk ik. Succes allemaal weer deze ronde!
bedankt voor de reacties.. we zullen zien hoe het deze ronde gaat. zowiezo de hele maand proberen om de dag te vrijen. dan kan ik er bijna niet naastzitten denk ik??
Bedankt voor het advies over de extra vroege testen @Doornstruikje PrettyGreenEye Volgens mij is om de dag inderdaad ook een goede methode. Maar lees overal weer verschillende dingen.. verwarrend. Wij houden het ook straks bij om de dag.
Hoi meiden, Doornstruikje: haha dat is ook makkelijk, die van ons ging bij het grofvuil, opgetuigd en wel en binnen 5 minuten zag ik iemand er mee weg lopen Wel schrikken met je temp. gelukkig niet gemist! Verjaardagsfeestjes overleefd, helaas is de gehele maand januari zo.. Bo87: Balen meis, hoe is het nu? Natuurlijk mag je hier mee kletsen! Nieuwe: Welkom allemaal, dat jullie snel een positieve test mogen hebben. Hier is sinds vandaag mijn menstruatie gestopt, 7 dagen... was er ook wel klaar mee! Eind van de week weer beginnen met de ovulatietesten, kijken wat deze maand ons gaat brengen. Moet eerlijk zeggen dat de eerste week echt voorbij is gevlogen! Deze maand veel feestjes en verjaardagen, ben blij als het februari is hoor!
Wij hebben om de dag seks hebben ook geprobeerd ma dat werd tegen het eind vd maand een moetje... Dus nu doen we het wanneer we zin hebben en rondom ei wat vaker het heeft ons seksleven een boost gegeven, herkent iemand dat? Vanmiddag eerste ovulatietest weer doen, jeej
Hey dames, Ik kom ook meedoen eerste week van februari. Zoals jullie kunnen zien heb ik recent twee miskramen gehad, heb een rondje ervoorgaan en forumrust gehouden (kwam goed uit met de feestdagen ) en we gaan er nu weer voor! Ik vind het wel erg spannend, hoop dat het nu goed mag gaan. Ik heb ff teruggelezen; @ovulatietesten, ik hoop het te redden met de 12 die ik nog heb liggen, voorlopig vloei ik nog (dus nog ff lekker met een wijntje nu) @zuurtje, wat ro twee keer! Ik duim voor je! Haha las wegens waai niet weg.. Jeetje wat een ellende die wind, ik wil zon! @doornstruikje, zie dat we helaas gelijk oplopen qua mk! Ik duim extra voor je @bo87, jij helaas ook nog hier
inderdaad, van die boost kan ik meepraten vroeg nooit echt veel zin en nu vind mijn ventje het geweldig dat ik ook eens aan zijn hoofd kom zeuren
Hoi meiden. Hoe is het bij jullie? Hier de ergste ongi weer weg maar helemaal over is het nog niet. Lekker relaxt aan het doen. Beetje breien en voorpret hebben van de vakantie. Nog 6 dagen werken. Maar eigenlijk gaan we pas over twee weken. Ik kijk straks even om op iedereen te reageren als man lief de deur uit is en de kleine man op bed ligt.
@amore: dat is ook heftig zeg! Hoop op een roze wolk voor je! @jillster: ik herken het helemaal. Sowieso ook door de pil.. Die legt je toch echt wel lam hoor.. Gelukkig nu niet meer en het voelt ook allemaal een stuk natuurlijker geeft zeker een boost!