Ik mag ook op rood, eindelijk! Iedereen succes de volgende ronde! En voor diegene wie zwanger zijn; geniet van jullie zwangerschap!!! 😊
pff beetje onzeker! net nog eens testje gedaan op nod.. kwam pas na 3min iets heeeeel licht te staan precies lichter dan 12dpo. hopen dat hij wel mooi opdroogd. voel me serieus onzeker nu
dames ik zit even in een dipje donderdag 12dpo had ik een lichte positieve test in handen. vandaag op nod om 5u smorgens getest en nu zien ik en mn man helemaal niets meerde teleurstelling is groot.. maar heb ik nog kans om maandag positief te testen of moet ik geen hoop meer hebben? pff....... we waren zo blij donderdag! ; ( __________________
PrettyGreenEye Ik ben bang dat je moet afwachten. Over twee dagen nog eens een test doen. Er blijft altijd een kans dat het helaas mis gaat... En ik denk dat niemand je nu de zekerheid kan geven of het wel of niet goed zit. Sterkte
Owww dat is idd schrikken PGE! Ik zou vanavond en morgen weer even een testje doen. Sterkte en succes....
ondertussen is de test even fel opgedroogd als die vn donderdag ( donderdag was de controle streep paars en die vn vndg roze.. ondertussen ook paars gewordenen is mn streepje tevoorschijn gekomen.. heb wel een digitale test gaan halen voor morgen of maandag. .
Ik mag ook op rood net ongesteld geworden .. Daan waarschijnlijk toch een vals streepje. Op naar ronde 5..
Waars vorige week vrijdag late eisprong geHad, net een test gedaan en die gaf heeeel licht positief, weet dat het snel is maar hopelijk dit keer een plakker
Ach lieverd! 1 tip: Test elke keer met dezelfde testen want ik zie nu verschillende merken in je foto-album. Er is iets gaande. Want ik zie duidelijk streepjes! Misschien is je eisprong iets later geweest?? Je hebt vanochtend getest toch? Probeer dan even 2 dagen te wachten en dan dus maandag weer te testen. Hij moet dan wel echt opgelopen zijn. Zolang je niet bloed, ziet het er goed uit! Sterkte meis!!
Hier ook nog testje gedaan vanmorgen, krijg nu meer vertouwen want vorige zs is ie noiit zo mooi geweest!