NOD-lijst 1 t/m 7 Februari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Flowerr, 4 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    @annemie ongi bij mij weg gelukkig 😊was alleen maar donderdag vrijdag en zaterdag ,lijkt wel of het steeds minder wordt !
    Donderdag eerste echo van de cyclusanaylse ik gebruik deze ronde dan geen ovu testen wand als goed is gaat de dokter me vertellen wanneer mijn eitje gaat springen 😉ik ben volgende week wel 3 dagen op vakantie hoop dat dat geen probleem is voor de analyse ! Hier zit ik te denken om het haken weer op te pakken , was er nog maar net mee begonnen maar vond het best lastig !!

X x

2. manutje

manutje Actief lid

15 sep 2014
    309
    0
    16
    Vrouw
    Verhuur medewerker 24 uur
    Noord Brabant
    Hier zijn de rode duivels gelukkig weer vertrokken en hopelijk komen ze de volgende maanden niet meer terug:p:D
    Met de schouder gaat het gelukkig ook al veel beter. Kan hem alweer iets bewegen :)

Vorige week kreeg ik een baan hier in de buurt aangeboden (10 minuten lopen van mijn huis), wou er eerst nog niet op in gaan omdat ik geopereerd moest worden en dat toch een beetje gek vind over komen naar mijn huidige werkgever. Toch maar een gesprekje ingepland ook omdat mijn contract begin mei afloopt (er mogen geen vaste contracten gegeven worden en mag geen tijdelijke meer zit er al 3,5 jaar). Vanmiddag het gesprekje gevoerd. Vanavond werd ik gebeld en ben gewoon aangenomen:$
    Had het totaal niet verwacht zo snel. Ben wel heel blij want heb hier wel kans op vast, maar voel me ook een beetje raar tegenover me huidige werkgever. Morgen bel ik mijn manager maar op om het te vertellen, vind het wel heel erg spannen:(

Heeft even niets met zwangerschap te maken, maar wilde even mijn verhaal kwijt... :D

3. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    @manutje alvast van harte gefeliciteerd met je nieuwe job !!
    Dat is vast een goed begin nu nog een mooie test 😉 !!
    Fijn dat het met je schouder beter gaat !!

X x

4. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hier is rood verdwenen maar ik vin het tekort meestal duurt t langer maar aan de ene kant doei doei en hopen dat t lang duurt voordat t terug komt hahaha

Manutje gefeliciteerd met je nieuwe baan 😄

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hey meiden

hier is de ongi ook weg
    kunnen we weer verder
    volgende week dinsdag echo, ben benieuwd
    deze ronde ga ik nog geen ovutesten gebruiken maar weer gewoon afwachten wat er bij de echo uitkomt
    benieuwd of ik deze ronde mijn eisprong ook weer zo goed voel al vorige keer en of het links of rechts zal zijn

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    manutje gefeliciteerd met je nieuwe job

iedereen weer veel succes met de eierenzoektochten

7. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Manutje gefeliciteerd!!
    Spannend trutje! Hou ons op de hoogte..
    Ja voel me sowieso stuk beter zonder pil, huid is wel wat onrustig ma sinds ik teunisbloemolie slik is het weer wat beter!
    Goed om van je te horen zuurtje, hoop dat het snel weer raak is!:)

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    dat hoop ik voor iedereen dat het snel raak is, dan kunnen we naar een gezellig clubje

9. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik ook op de lijst?

Liva87 27jaar 2e Ronde na mk

hopen op veel roze testen

10. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je nieuwe baan manutje! Gewoon doen natuurlijk :)

Welkom liva!

11. manutje

manutje Actief lid

15 sep 2014
    309
    0
    16
    Vrouw
    Verhuur medewerker 24 uur
    Noord Brabant
    Dankjewel dames voor de felicitaties :D

12. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Goedemiddag allemaal! Hier lijken de duveltjes weer verdwenen, een dag eerder, altijd fijn! Mijn bmm lijkt al wat hoger te staan, dus het zou best eens een vroeg eitje kunnen worden! De komende dagen zal het zich wel uitwijzen. Morgen maar vlug aan de bak met klussen! Aangezien zaadcellen wel even kunnen blijven leven, kunnen ze maar vast op wacht gaan staan! Gisteren pittig dagje gehad, zal vanavond even goed bijlezen. Gelukkig gaat het nu nog niet zo snel. Fijne dag!

13. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Welkom Liva!
    Aah fijn Jynn, ben altijd blij als dat gedeelte weer voorbij is.. Op naar het ei!:D ben blij dat ik weer wat afleiding van mn werk heb, had vrij week voor nod.. Pfff killing haha..

14. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik heb ff iets anders blaasontsteking pfffff gelukkig niet rond mijn ei en klusperiode. Heb gelukkig altijd antibiotica in huis daarvoor want heb best vaak last. Hopen dat t snel over is zodat we weer kunnen klussen hahaha.
    Hebben hier ook meiden er wel eens last van ?

15. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    @plankje ik heb hier vroeger ook regelmatig last van gehad tegenwoordig doe ik over toiletbril waar ik op ga glorix toiletreinings doekje sindsdien nergens meer last van ! Mijn huisarts zei toen dat je het ook kan krijgen van een vieze toiletbril en aangezien ik er niet boven kan hangen .... Sorry voor het onsmakelijke gedeelte ! Gebruik ik die doekjes en drink cranberry sap !! Hoop ig dat het voor jou snel over is !!

X x

16. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Nee ik gebruik de doekjes niet bij mij komt het omdat ik mezelf te schoon wil maken te veel zeep gebruikt en als ik droog ben voor t vrijen dan gebruiken wij glijmiddel en dan komen de bacteriën makkelijk binnen dus ben stom geweest met te veel zeep maar zal dat ook doen wel een goeie tip misschien helpt t bedankt 😄

17. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Plankje: Wat vervelend zeg! Zoals je zelf al zegt, gelukkig niet tijdens je eisprong!

Jynn: Hier hetzelfde, al duurde mijn menstruatie wel een dag langer, maar merkte vandaag ineens wit heeel rekbaar slijm en een hoge baarmoeder op!

Zuurtje & Doornstruikje: Hoe is het met jullie?

Ik ga voor de zekerheid zo maar al vast een ovu testje doen, had net ineens wit rekbaar slijm en mijn baarmoeder staat al heel erg hoog, wil hem niet missen, dus beginnen we 2 dagen eerder!

18. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    @ plankje heb je trouwens erg in welke je glijmiddel je gebruikt ?
    Ik wist dit zelf ook niet maar las pas dat dat zaaddodend werkt 😳,
    Het is maar een tip heb die van mij voorlopig maar achterwegen gelaten hihi 😉

X x

19. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ja ik had het ook gehoord en toen gelijk gekeken of onze glijmiddel zaaddodende middel had maar gelukkig dat zit er niet in.

20. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    Haha dat is mooi 😉nu maar snel van je blaasontsteking af !! Kan je weer lekker gaan klussen hihi ☺️,

X x

Deel Deze Pagina