NOD-lijst 1 t/m 7 Februari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Flowerr, 4 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 15augustus

15augustus Actief lid

7 dec 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    @ plankjeLees je berichtje hierboven
    Google maar eens op pre seed misschien iets voor jou?
    Heb er goede verhalen over gehoord, zelf geen ervaring mee hoor

2. manutje

manutje Actief lid

15 sep 2014
    309
    0
    16
    Vrouw
    Verhuur medewerker 24 uur
    Noord Brabant
    @Plankje, ik heb ook veel last gehad van blaasontstekkingen. Ik drink veel water op een dag en heb mezelf aangeleerd goed uit te plassen. Heel even heb ik ook cranberry tabletten geslikt van de natuurwinkel. Ik heb er nu nauwelijks meer last van. En was mezelf beneden altijd met zeep speciaal voor daar beneden ;)

3. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Bedankt voor de tips meiden 👍😄

4. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    @manutje al aan je baas verteld van je nieuwe werkgever ?

X x

5. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Heb t ff opgezocht en indd is wel iets voor mij 👍 bedankt

6. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    #166 Doornstruikje, 13 jan 2015
    Laatst bewerkt: 13 jan 2015
    Het dames!

Even erg druk geweest hier en wat nachten slecht geslapen door het hoesten van kleine vent, is geen goede combi kan ik al verklappen...;)
    Gisteren moest ik allerhande dingen op de computer doen en die werkte uiteraard niet mee, 2x stopte dat kreng ermee :x en toen vlak daarna mijn tablet een foutmelding gaf en het echt niet meer deed, pas weer na terugzetten naar fabrieksinstellingen was mijn dag compleet, grrrrr!! Vandaag ook gewoon een snipperdag in bed opgenomen! Even bijtanken :)

Ovulatietesten lijken hier al lichtjes op te lopen, toch wel weer spannend! Het klusseizoen is hier dus gisteravond officieel geopend! :D:D

Ik heb niet alles heel nauwkeurig gelezen maar zag een nieuwe baan voorbij komen bij Manutje gefeliciteerd!! En succes met het vertellen aan je baas...

plankje hier ook regelmatig blaasontsteking. Veel antibiotica kuren gehad maar kwam steeds weer terug...werd er gek van! Zelfs 1x nierbekken ontsteking gehad doordat ik de blaasontsteking niet opmerkte. Ik heb dus geen pijn bij het plassen maar ik ruik het meestal aan mijn urine. Na een andere kuur, was 1 zakje poeder wat ik dus maar 1x hoefde te nemen en daarna niet meer teruggeweest! :)

De meeste glijmiddelen zijn niet geschikt als je zwanger wilt raken, ook al zitten er geen zaaddodende middelen in. Ze verstoren namelijk de zuurgraad van binnen wel.
    Ook spuug werkt dat tegen. Zelfs plassen vlak voor sex door de man wordt afgeraden of je moet een lang en opwindend voorspel hebben, dan geeft het niet. :p
    Sensitest heeft ook een speciaal glijmiddel.

Amore1 inderdaad lopen wij gelijk op met miskramen, ook toevallig... Ook voor jou succes deze ronde!

15augustus Hoe is het bij jou afgelopen met je testjes? Ik zie niet iets over zwanger zijn in je banner....

7. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    #167 Doornstruikje, 13 jan 2015
    Laatst bewerkt: 13 jan 2015
    ♥ NOD lijst 1 t/m 7 Februari 2015 ♥

1.(3)
    Doornstruikje, 40 jaar, 3e kindje, ronde 4 (2e na 2x mk)
    Chanice, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3
    Fightforlove, 26 jaar, 3e kindje, ronde 10

2.(2)
    Scarlett, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6
    Manutje, 29 jaar, ronde 1 na mk

3.(2)
    Flowerr, 22/23 jr, eerste kindje, ronde 13
    troeteloetje, 24 jaar, 1e kindje, ronde 2

4. (2)
    Irisistible, 28 jaar, 1e kindje, ronde 2 na mk
    Kiwi1405, 29 jaar, 2e kindje, ronde 8

5.(6)
    Mummytobe87, 27 jaar, eerste kindje, ronde 3
    Petrsj, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4, (1e na bbz)
    trutje89 22 jaar , 1ste kindje , ronde 5
    mama300388,26 jaar, 3e kindje, ronde 10
    fiona1983, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 (mmm)
    Marlo, 28 jaar, 3e kindje, ronde 8

6.(6)
    zuurtje, 33 jaar, 4e kindje, ronde 14 (2e clomid)
    MamaDeluxe, 28 jaar, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen), ronde 4 (ronde 2 na v.mk)
    Plankje , 30 jaar , 1e kindje (1 bbz '11), ronde 3
    Jynn, 34 jaar, 2e kindje, ronde 6
    Babywonder, 26 jaar, 1e kindje, ronde 3
    Amore1, 3e kindje, ronde 5

7.(6)
    Jillster, 27 jr, 1e kindje, ronde 6
    ilse1986, 28 jr, 1e kindje, ronde 6
    Repeltje, 20 jaar, 1e kindje, ronde 4
    rosalincke, 39 jaar, 2e kindje, ronde 8
    15augustus, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5
    PrettyGreenEye, 22 jaar, 1e kindje, ronde 2

datumloos (2)
    Annemie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 4
    Liva87, 27 jaar, 2e kindje, ronde 2 na mk

Totaal: 29

Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.

8. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Liva87 van jou mis ik nog je NOD voor de lijst, ik heb je nu even op datumloos gezet.

Amore1 bij jou mis ik nog je leeftijd.

9. Irisistible

11 nov 2014
    46
    0
    6
    persoonlijk begeleider lvg
    Breda
    Pff even een rot dag. Kreeg vandaag de bon binnen voor de blije doos. Helemaal vergeten af te zeggen. Misschien ook wat overijverig door die de vorige keer vroeg aan te vragen al maar was toen in zo'n roze wolk. Bam. Zet je weer even aan het denken. Hopelijk snel weer raak en zet het nu door.

10. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dat is indd heel vroeg maar denk dat ik ook zo ben hoor hahaha

11. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    @de lijst, ik ben 28jr

@irisistible, bah das naar :(

@hier, menstruatie voorbij, dus we kunnen op zoek naar eitjes :D

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

blaasontsteking: ik voel dat dus niet als ik er een heb (ooit 1x gehad tijdens mijn zwangerschap van zoonlief)
    tips om zoveel mogelijk een blaasontsteking te voorkomen
    veel water drinken
    goed uitplassen
    niet met zeep wassen vanonder maar met water of zeep voor de intieme zone gebruiken (zo wordt de zuurtegraad niet in de war gestuurd)
    geen inlegkruisjes met plastic of parfum gebruiken (zo wordt het een broeihaard en wordt de zuurtegraad ontregeld)

hier is het knuffelen ook weer van start gegaan
    ongi was met de mk kort maar hevig
    we gaan er weer volop voor, op zoek naar mijn ei(eren)
    ik geloof dat mamadeluxe het vroeg maar door de clomid heb ik idd kans op meer dan 1 kindje omdat er soms meerdere eitjes rijpen en springen
    ik neem (nam eigenlijk want ik heb de gebruikelijke 4 al genomen) clomid 50mg en bij mij zijn er dan 1 of 2 eitjes (maar meestal 1)

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    irisistible: knuf voor jou, niet leuk om er aan herinnerd te worden dat het eigenlijk al (bijna) zover was

14. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Bedankt zuurtje voor je tip 😄

15. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    hoi..
    blaasontsteking: ook altijd veel last van gehad. ik gebruik nu ook gewoon inlegkruisjes of maandverband ipv tampons en drink veel water. ik was me nu ook met zeep voor intieme delen. (dat helpt precies wel).

ivm glijmiddel: ik was voor ik stopte met de pil heel droog bij het vrijen en moest het gebruiken omdat ik anders te fel pijn had. nu sinds ik mijn pilstop heb gedaan geen last meer van en lukt het vlotjes, dus gelukkig kan dat glijmiddel weg. had ook al gelezen dat hij zowiezo niet goed was.

van het plassen van de man net voor het vrijen wist ik nog niet. vanavond eventjes melden ;)

hier zou volgende week mn vruchtbare periode starten en als alles loopt zoals vorige maand is mn eisprong de 24e.
    kan je best vrijen op de dag vn je eisprong of de dag erna vroeg ik me af?.. we doen het zowiezo om de dag maar ik vroeg me dit af.

grtz

16. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Goedemiddag allemaal!
    Hier is cd 6 aangebroken, het gaat alweer ergens op lijken! (nog maar 23 dagen tot mijn nod is aangebroken ;))

Helaas brak gisterenmiddag de ongesteldheid weer los, dacht er lekker optijd vanaf te zijn, maar helaas. Vandaag ook nog eens bruinverlies. Hopelijk ben ik daar vanavond vanaf en kunnen we alsnog het klusseizoen openen. Anders stellen we dat nog even uit. Aangezien we nog ruim een week voor mijn ei zitten waarschijnlijk en zaadcellen maximaal 7 dagen kunnen leven is het toch maar just-in-case. Mijn schoonouders belde of dat mijn zoontje mocht komen logeren. Dat heb ik even in ons hoogseizoen gepland zeg maar. ;)

Prettygreeneye: Wat ik zou doen, omdat zaadjes ook wat zwemuurtjes moeten maken om überhaupt kans te maken op hun diploma, is de dag voor je ei en de dag van je ei (omdat je ei maar kort leeft) klussen. Maar wellicht dat iemand daar een andere visie op heeft hoor.

Aangezien jullie allemaal goede adviezen hebben, heb ik een hele andere vraag voor jullie: Wie weet een leuk vakantieadres voor ons in juni? We willen gaan vliegen, het moet er lekker van temperatuur zijn, zodat we kunnen zwemmen. All inclusive leek me dit keer wel makkelijk met de kleine man. Geen hoog massief gebouw. Heeft toevallig iemand ervaring met iets?

17. Petrsj

Petrsj Actief lid

11 nov 2014
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff.. Volgens mij had ik de film what to expect when youre expecting niet moeten kijken.. Haha zo grappig om te zien.. Maar ergens besluipt me ook wel een angst.. Ergens een gevoel dat het misschien niet gaat lukken ofzo.. Hmmmzz even een momentje..

18. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    nou meiden hier heel de nacht slecht geslapen , moet straks naar het ziekenhuis voor de cyclusanalyse misschien ben ik toch een beetje nerveus onbewust ! Zat gister maar te malen in me hoofd !!
    Krijg vandaag ook de uitslag van het uitstrijkje !!

X x

19. Petrsj

Petrsj Actief lid

11 nov 2014
    261
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trutje: succes vandaag! Komt vast goed, gaan we voor!:)

20. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    even vlug tussendoor:

Trutje: Succes vandaag!

Deel Deze Pagina