NOD-lijst 1 t/m 7 februari 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lala90, 1 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    #1 Lala90, 1 jan 2016
    Laatst bewerkt: 1 jan 2016
    ♡ NOD lijst 1 t/m 7 februari 2016 ♡

1. (0)

2. (0)

3. (0)

4. (0)

5. (0)

6. (1)
    Lala90, 25 jaar, 6de ronde na MA (12 totaal), 1e kindje

7. (0)

Datumloos. (0)

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 1

Wachtbankje (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op "Quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [ QUOTE=+naam] en [/QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

2. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    Komen jullie met mij mee kletsen dames? 😊 Voor mij de laatste ronde zonder de Medische Molen, dus hopelijk brengt dat geluk!

Gelukkig nieuwjaar! ♡

3. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Wat een rust nog hier. Ik mag/moet ook naar de volgende ronde. Wordt laatste ronden voor de 2 a 3 maanden stop. Extra spannend dus.

26mei - 29 jaar - 5e ronde - 2e kindje
    Nod 2 februari.

Voor jouw helemaal spannend lala. Hopelijk brengt deze maand je roze.

4. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0

1. (0)

2. (1)
    26mei - 29 jaar - 5de ronde - 2de kindje

3. (0)

4. (0)

5. (0)

6. (1)
    Lala90 - 25 jaar - 6de ronde na MA (12 totaal) - 1e kindje

7. (0)

Datumloos. (0)

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 2

Wachtbankje (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op "Quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [ QUOTE=+naam] en [/QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

5. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    Ja, je bent de eerste! Jammer dat het niet raak was. Jij had toch ook een Tuurtest gehad? Hoe ben je eronder? Er komen vast snel dames bij, maar ik stond er ook van te kijken hoe rustig het bleef.

6. Vrouwtje25

Vrouwtje25 Actief lid

25 feb 2015
    230
    102
    43
    Vrouw
    Zelfstandige
    Purmerend
    Dag meiden,
    Mag ik met jullie mee kletsen?
    Ik ben vanochtend hevig ongesteld geworden..
    Na heeel eventjes zwanger te zijn geweest.
    Ben er nog een beetje verdrietig van.
    Maar vol goede moed
    Op naar deze ronde,
    Mijn cyclus was nu 28 dagen,
    Dus ik verwacht mijn nod op 1 februari..
    Hopelijk mogen we op roze !!

7. Vrouwtje25

Vrouwtje25 Actief lid

25 feb 2015
    230
    102
    43
    Vrouw
    Zelfstandige
    Purmerend
    Ik weet nog niet zo goed hoe het werkt met de lijst ,
    Hoe ik dat kan invullen zelf

8. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Ja had ook een tuurtest gehad. Opgedroogd ook een duidelijk streepje. Dag erna helaas weer een witte nieuw test dus waarschijnlijk was hij vals positief. Baal behoorlijk, kan de test ook nog niet weg gooien met de streep erop. Stom hè. Heb gewoon even mogen geloven dat ik na de mk meteen weer zwanger mocht zijn. Maar ja niks aan te doen. Morgen voel ik me vast weer een stuk vrolijker.

Hoe gaat het met jou lala. Jij had meerder tuurtest en toch?

9. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    Verdrietig vrouwtje25 en 26mei. Alle drie tuurtesten gehad en nu hier weer samen. Vervelend hè. Ik heb bijna elke maand tuurtesten. Laatst ook een topic geopend met de vraag of het mogelijk is (bijvoorbeeld door mijn pcos / verhoogde lh-niveau) altijd licht positief te testen. Het schijnt te kunnen. Of er bij mij dus iets geweest is, is nog maar de vraag, maar ook ik heb nog steeds het rijtje (!) positieve testen hier liggen. Voor mijn man is het ook lastig. Ik probeer hem niet te vertellen wanneer ik een tuurstreep heb, maar hij merkt gewoon echt alles aan mij.

10. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    Vrouwtje25, als je mij de info geeft, zet ik je erop:

- naam (heb ik);
    - nod-datum (heb ik);
    - leeftijd;
    - hoeveelste ronde aan het proberen;
    - hoeveelste kindje.

X

11. Soort

Soort Actief lid

1 nov 2015
    496
    45
    28
    Hoi meiden,

Ik doe (helaas) ook maar weer mee.
    Afgelopen woensdagavond tweede miskraam begonnen.
    Vorige miskraam was in september en precies evenver was ik toen als nu (in de 5e week).

Toen heeft mn cyclus zich snel hersteld en was gelijk weer 28 dagen.
    Hopelijk is dat nu ook weer en kunnen we weer verder maar vooralsnog wil ik even buiten de lijst als dat mag:) eerst even kijken wanneer ik weer een eisprong heb.

Ik ben 28 jaar, gaan voor 1e kindje en het wordt nu ronde 12 alweer..
    (Ronde 1 na mk)

12. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Wat vervelend dat je misschien altijd een tuurstreep hebt. Geeft veel onzekerheid lijkt me. Is het anders mogelijk om je hcg te laten prikken bij de ha? Om ern soort van 0 meting te hebben als je niet zwanger bent.
    Hier heb ik vl ook niet over de streep verteld. Had de streep (turen was niet nodig) in de avond dus had bedacht s ochtends een test te doen en deze te laten zien aan vl. Die had duidelijker moeten zijnhelaas spierwit. Valspositief was de vorige dus 😕

13. Roos79

Roos79 Actief lid

8 jun 2015
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben bang dat ik me hier ook weer mag melden.
    Gisteren, bij 5 weken en 6 dagen zwangerschap, is de miskraam begonnen. Ik zit in de MMM en spuit met Gonal F om een eisprong op te wekken en heb geen idee hoe nu verder hiermee. Heb de gynaecoloog nog niet te pakken gekregen.
    Miskraam lijkt nu op een zware menstruatie. Vanochtend een zwangerschapstest gedaan en die was al zo goed als negatief. Met heel goed turen kon je nog net bedenken dat er een 2de streepje zou kunnen staan.

Plaats me nog maar even buiten de lijst omdat ik echt nog geen idee heb hoe en wanneer nu verder.
    Roos79-36 jaar-1ste ronde na MK-1ste kindje (MMM)

14. Vrouwtje25

Vrouwtje25 Actief lid

25 feb 2015
    230
    102
    43
    Vrouw
    Zelfstandige
    Purmerend
    Hee meiden,

Wij hebben besloten om even 2 maandjes te wachten en er in maart echt voor te gaan, tot nu waren onze kinderen een kadootje,
    En in maart willen we dan echt bewust voor de derde gaan.

Ik blijf jullie volgen maar ik hoef dan niet op de lijst:)
    Ik hoop dat jullie gauw allemaal een positieve test in handen hebben en een goed verloop!

Zet hem op lady's :)

15. Roos79

Roos79 Actief lid

8 jun 2015
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net dan toch de gynaecoloog gesproken. Morgen heb ik een afspraak in het ziekenhuis. Ik krijg dan een echo om te bekijken hoe alles er van binnen uitziet. Ziet alles er rustig en normaal uit, dan mag ik waarschijnlijk direct alweer beginnen met de Gonal F.
    Dit zou betekenen dat mijn NOD dan rond 4 februari komt te liggen.

16. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

1 februari (0)

2 februari (1)
    26mei - 29 jaar - Ronde 5 - 2de kindje

3 februari (0)

4 februari (1)
    Roos79 - 36 jaar - Ronde 1 na MK - 1ste kindje (MMM)

5 februari (1)
    DitBenIk - 28 jaar - Ronde 4 (2e na MA) - 1e kindje

6 februari (1)
    Lala90 - 25 jaar - Ronde 12 (6e na MA) - 1e kindje

7 februari (0)

Datumloos (0)

Buiten de lijst (1)
    Soort - 28 jaar - Ronde 12 (1e na mk) - 1e kindje

Totaal: 5

MMM (1) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) Twijfel-/Tuurtest (0)

17. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Hoi meiden, ik ben ook weer een ronde verder dus ik klets met jullie mee als dat mag. Ik zou rond 5 februari mijn nod hebben als deze ronde ook weer rond de 35 dagen zit. Dat weet ik pas na m'n eisprong maar voor het gemak zet ik mezelf voorlopig op 5 februari.

Soort wat jammer dat ik je hier weer tegen kom. Sterkte met de miskraam! Wat naar dat je dat moest meemaken.. dikke knuffel!

Roos79 jij ook veel sterkte met de mk, dikke knuffel voor jou! Ik heb jou op 4 februari op de lijst gezet.

26Mei Wat een teleurstelling moet dat zijn, zo'n vals positieve test. Hopelijk in februari een échte positieve test!

Meiden, ik hoop dat 2016 voor ons allemaal een mooi jaar gaat worden voor ons allemaal, en dat we ergens in oktober een mooi en gezond babietje in onze armen mogen krijgen <3

18. Roos79

Roos79 Actief lid

8 jun 2015
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag een bezoekje aan het ziekenhuis gebracht. Mijn baarmoeder is alweer helemaal leeg en schoon. Er zitten nog wel overblijfselen van de gesprongen follikels van de vorige cyclus (waren er 2!!), maar dat schijnt geen kwaad te kunnen en zullen vanzelf weggaan.
    Ik mag vanavond weer beginnen met het spuiten van Gonal-F. Ik hou mijn NOD voor nu dus nog maar op 4 februari.

Voor iedereen: Hopelijk hebben we deze ronde meer geluk!! Een roze ronde met dit keer allemaal goede plakkers.

19. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Roos79
    Wat fijn dat je baarmoeder helemaal schoon is, dan kun je met een geruster gevoel de volgende ronde in met hopelijk meer geluk! Hoe gaat het nu met je, emotioneel gezien?

20. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    Zou iemand mij ook op de lijst willen zetten? 33 wordt 34 ronde 6 eerste kindje

Thanks!!

Deel Deze Pagina