Mijn man weet ook wanneer ik ovuleer, maar sowieso heeft hij elke dag wel zin Maar ik zeg het ook gewoon een beetje ludiek, vanavond heb ik bijvoorbeeld onze avondplanning als volgt overlopen: 'Eten maken, eten, gordijnen strijken, kindje maken en een beetje tv kijken' :-D
Mijn vriend weet het wel. Hij houdt het zelf bij in zn hoofd of vraagt het. Blijkbaar nieuwsgierig haha. Ik heb vandaag voor het eerst dat ik weet een ovulatiebloeding gehad. Tenminste, dat denk ik... Bij afvegen dacht ik even ongesteld te worden en zo voelde het ook, maar een cyclus van 15 dagen lijkt me niet aannemelijk en het zet ook niet door. Voor een innestelingsbloeding lijkt het me te vroeg. Iemand van jullie ervaring met ovulatiebloeding? Is mn eisprong dan al geweest of ben ik nog op tijd?
Iedereen veel plezier en succes voor de klussers. Ik zie wat pendels voor februari voorbij komen laten we hopen dat ze uit mogen komen. voor de meiden op de bank ook toi toi 🍀🍀🍀
Ja dat hoop ik ook voor jullie! Heeft iemand van jullie al eens een pendel juist gehad? Ik heb nog 3 pendels lopen: februari (meisje), maart (meisje), en juli (meisje). Allemaal een andere maand, maar wel allemaal een meisje! Ben benieuwd of het dan ook echt een meisje zal zijn, als ik ooit weer zwanger mag worden. Ik denk dat ik mezelf overmorgen pas op het wachtbankje zet. Gister was de test positief, dus dan zal ik vandaag of morgen mijn eisprong hebben. Dan denk ik dat ik het beste van de langste tijd uit kan gaan, toch? Gisteravond hebben we het gezellig gemaakt, en dat zal vanavond waarschijnlijk ook gebeuren. Is het dan nodig om dat morgen ook nog te doen?
Ik zou er graag bijgezet worden voor 2 februari. Gisteren mijn eisprong gehad, nu op het wachtbankje. Mss 86 - 29 jaar - ronde 3 - 1e kindje Hopen op veel roze deze lijst!
Ik mag nu ook op het wachtbankje denk ik... Mijn temp was vanochtend licht verhoogd, dus ik denk dat mijn ei gesprongen is. Wel nog maar 36,7, in het begin van mijn cyclus haal ik dat nog wel eens, maar rond mijn eisprong ligt mijn temp altijd lager (nu al 6 dagen 36,4-36,6). En mijn temperatuur stijgt altijd gestaag. Ik had wel vanochtend nog steeds een positieve ovulatietest, kan dat als je ei al gesprongen is, of wil dat echt zeggen dat het nog moet springen?
Ik dacht eigenlijk vandaag op het wachtbankje te kunnen (vorige 2 cyclussen eisprong op CD18 gehad, dat is vandaag), maar ik schuif een paar dagen naar achter. Vanochtend een follikelmeting gehad in het ziekenhuis en dit eitje doet het rustig aan. Zoals het er nu naar uitziet wordt het pas dit weekend dat ik mijn eisprong zal hebben.
Deze ronde ga ik niets meten; om de dag feestje bouwen...... Mijn man is sinds november 4 dagen per week aan het sporten met een hoge eiwitinname, want hij wil voor eens in zijn leven een sixpack! Dat vind ik niet erg hahaha (smelt....). Trouwens nu we het zo vaak doen (nu 3-4 x per week, laatst zelfs een keer 2 x per dag, wat denk ik > 10 jaar geleden is; voorheen 1 x per week), heeft hij vaak dezelfde nacht of die nacht erna een (bijna) natte droom. Hij zegt zelf dat het komt doordat het hele apparaat geactiveerd is. Wat zijn jullie ervaringen?
Natte dromen heeft VL eigenlijk niet, toevallig laatst een keer gevraagd Maar hij geeft wel aan dat wanneer hij vaak seks krijgt (en dat is natuurlijk meer in de vruchtbare week), dat hij ook (nog ) vaker zin heeft.
Linn; dat is echt balen! Beterschap in elk geval. 26mei: dat is inderdaad echt raar. Mariekerox; als je test pas gisterenavond positief was, kan het bijna geen ovulatiebloeding zijn. Want die vind plaats wanneer je ovuleert. Een positieve test geeft aan dat je eisprong binnen 24 tot 48 uur plaats vind. Tess; ik heb het mijn man gevraagd of hij het wilde weten. Dat wilde hij dus hij weet wel wanneer ik ovuleer. Maar moet er eerlijkheidshalve bij zeggen; bij ons is het rond de vruchtbare periode niet altijd even leuk meer hoor. Alle spontane keren is veel leuker Maar dat ligt denk ik ook wel aan onze aantal rondes Tassie11, Mss86 en Pietel: Welkom! Ik zal jullie even op de lijst toevoegen.
♡ NOD lijst 1 t/m 7 februari 2016 ♡ 1 februari (6) Linn81 - 34 jaar - Ronde 7 - 2de kindje MariekeRox - 33 jaar - Ronde 6 - 1e kindje Anna2015 - 28 jaar - Ronde 2 - 1e kindje Potato - 34 jaar - ronde 13 - 1e kindje Jeske - 26 jaar - 3e ronde - 1e kindje Pietel - ?? jaar - 2e ronde - 2e kindje 2 februari (4) 26mei - 29 jaar - Ronde 5 - 2de kindje Babywish2016 - 43 jaar - Ronde 22 - 4e kindje Kimb91- 24 jaar - Ronde 5 - 1 kindje Mss 86 - 29 jaar - ronde 3 - 1e kindje 3 februari (4) DitBenIk - 28 jaar - Ronde 4 (3de na MA) - 1e kindje Pinkie88 - 27 jaar - Ronde 6 - 1e kindje Emetje - 29 jaar- Ronde 5 - 1ste kindje Nashville - 33 jaar - 3e ronde - 3e kindje 4 februari (4) Roos79 - 36 jaar - Ronde 1 (na MK) - 1e kindje (MMM) Vive4 - 28 jaar - Ronde 5 - 2de kindje Charly7 -25 jaar - Ronde 2 - 2e kindje DonnaMarie - 28 jaar - Ronde 1 - 1ste kindje 5 februari (3) Beccy - 31 jaar - Ronde 2 - 3de kindje ChantalJ - 32 jaar - Ronde 3 - 2e kindje Tassie11 - ?? jaar - 3e ronde (na MK) - 1e kindje 6 februari (9) Lala90 - 25 jaar - Ronde 12 (6de na MA) - 1e kindje Zoesje - 24 jaar - Ronde 7 - 2de kindje EdR - 23 jaar - Ronde 2 - 1e kindje Sop - 29 jaar - Ronde 10 - 1e kindje LaLune - 38 jaar - Ronde 2 - 3e kindje IrisBloem - 34 jaar - Ronde 4 - 1ste kindje Appelboompje - 32 jaar - ronde 27 (ronde 6 na mk/bbz) - 1e kindje Lisan86 - 29 jaar, ronde 2 - 1ste kindje BMJunior - 23 jaar - Ronde 2 - 2de kindje 7 februari (2) Jozefien85 - 30 jaar - Ronde 11 - 2de kindje Tess88 - 27 jaar - ronde 1 - 1ste kindje Datumloos (1) Cins - 33 jaar - Ronde 12 - 1e kindje Buiten de lijst (1) Soort - 28 jaar - Ronde 12 (1e na MK) - 1e kindje Totaal: 34 MMM (1) Wachtbankje (3) Twijfel-/Tuurtest (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan én bij je eigen NOD-datum. Je kunt dit kopiëren door op "Quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [ QUOTE=+naam] en [/QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Thanks voor het reageren. vind het maar raar. na de positieve ovulatietest was het ook meteen voorbij de pijn en licht roze bloeding bij het afvegen. Ik hoop niet dat ik hoef volgende maand maar als ik toch ongesteld wordt zal ik het eens vragen als ze echo's gaan maken. ik mag voor nu op het wachtbankje.
Uhhh meiden, ik snap het niet meer... Zit morgen 7 dagen na mn eisprong en heb vanmiddag voor de gein nog een ovu test gedaan... Is de test weer/nog steeds bijna knal positief! Ik heb zeker weten mn ei gehad, mn temp is namelijk omhoog geschoten en hij stond al op springen vorige week zei de arts. Gek he...
Volgens mij heb ik laatst gelezen dat een ovulatietest ook op het hcg hormoon reageert... Weet alleen niet of 7dpo te vroeg is daarvoor...
Ja dat las ik ook maar lijkt me veel te vroeg toch? Het is morgen pas 7 dpo... Maar de ovu test van net was wel posi met klein middag plasje... Dus sloeg direct aan..
Dames gekke vraag haha lees van alles over "pendel's" wie kan mij bijpraten heb wat gesprekken gemist haha! Tot nu toe ovu testen negatief.. Heb de testen van de action zie heel licht streepje links of zegt dat niks? Duim voor iedereen !!!