NOD-lijst 1 t/m 7 februari 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lala90, 1 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Mijn man weet ook wanneer ik ovuleer, maar sowieso heeft hij elke dag wel zin ;)

Maar ik zeg het ook gewoon een beetje ludiek, vanavond heb ik bijvoorbeeld onze avondplanning als volgt overlopen:
    'Eten maken, eten, gordijnen strijken, kindje maken en een beetje tv kijken' :-D

2. Anna2015

Anna2015 Lid

2 jan 2016
    80
    0
    6
    Provincie Utrecht
    Mijn vriend weet het wel. Hij houdt het zelf bij in zn hoofd of vraagt het. Blijkbaar nieuwsgierig haha.

Ik heb vandaag voor het eerst dat ik weet een ovulatiebloeding gehad. Tenminste, dat denk ik... Bij afvegen dacht ik even ongesteld te worden en zo voelde het ook, maar een cyclus van 15 dagen lijkt me niet aannemelijk en het zet ook niet door. Voor een innestelingsbloeding lijkt het me te vroeg. Iemand van jullie ervaring met ovulatiebloeding? Is mn eisprong dan al geweest of ben ik nog op tijd?

3. nashville

nashville Actief lid

2 jan 2016
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iedereen veel plezier en succes voor de klussers. Ik zie wat pendels voor februari voorbij komen laten we hopen dat ze uit mogen komen.

voor de meiden op de bank ook toi toi 🍀🍀🍀

4. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    Wat zitten jullie al vroeg op het bankje....ik wacht nog een flinke tijd voor t zover is...

5. Tassie11

Tassie11 Actief lid

18 jan 2016
    271
    91
    28
    Mijn nod is op 5 februari.
    Is de 3e ronde na de miskraam vorig jaar.
    1e kindje

6. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Ja dat hoop ik ook voor jullie! Heeft iemand van jullie al eens een pendel juist gehad?
    Ik heb nog 3 pendels lopen: februari (meisje), maart (meisje), en juli (meisje). Allemaal een andere maand, maar wel allemaal een meisje! Ben benieuwd of het dan ook echt een meisje zal zijn, als ik ooit weer zwanger mag worden.

Ik denk dat ik mezelf overmorgen pas op het wachtbankje zet. Gister was de test positief, dus dan zal ik vandaag of morgen mijn eisprong hebben.
    Dan denk ik dat ik het beste van de langste tijd uit kan gaan, toch?

Gisteravond hebben we het gezellig gemaakt, en dat zal vanavond waarschijnlijk ook gebeuren. Is het dan nodig om dat morgen ook nog te doen?

7. Mss86

Mss86 Fanatiek lid

24 nov 2015
    1.018
    157
    63
    Ik zou er graag bijgezet worden voor 2 februari. Gisteren mijn eisprong gehad, nu op het wachtbankje.
    Mss 86 - 29 jaar - ronde 3 - 1e kindje
    Hopen op veel roze deze lijst!

8. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Ik mag nu ook op het wachtbankje denk ik... Mijn temp was vanochtend licht verhoogd, dus ik denk dat mijn ei gesprongen is. Wel nog maar 36,7, in het begin van mijn cyclus haal ik dat nog wel eens, maar rond mijn eisprong ligt mijn temp altijd lager (nu al 6 dagen 36,4-36,6). En mijn temperatuur stijgt altijd gestaag.

Ik had wel vanochtend nog steeds een positieve ovulatietest, kan dat als je ei al gesprongen is, of wil dat echt zeggen dat het nog moet springen?

9. Roos79

Roos79 Actief lid

8 jun 2015
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dacht eigenlijk vandaag op het wachtbankje te kunnen (vorige 2 cyclussen eisprong op CD18 gehad, dat is vandaag), maar ik schuif een paar dagen naar achter. Vanochtend een follikelmeting gehad in het ziekenhuis en dit eitje doet het rustig aan. Zoals het er nu naar uitziet wordt het pas dit weekend dat ik mijn eisprong zal hebben.

10. LaLune

LaLune Actief lid

27 dec 2015
    445
    172
    43
    Vrouw
    Deze ronde ga ik niets meten; om de dag feestje bouwen......;)

Mijn man is sinds november 4 dagen per week aan het sporten met een hoge eiwitinname, want hij wil voor eens in zijn leven een sixpack! Dat vind ik niet erg hahaha (smelt....).

Trouwens nu we het zo vaak doen (nu 3-4 x per week, laatst zelfs een keer 2 x per dag, wat denk ik > 10 jaar geleden is; voorheen 1 x per week), heeft hij vaak dezelfde nacht of die nacht erna een (bijna) natte droom. Hij zegt zelf dat het komt doordat het hele apparaat geactiveerd is. Wat zijn jullie ervaringen?

11. Pietel

Pietel Actief lid

21 mrt 2013
    385
    31
    28
    Nod 1 Februari
    2e kindje
    2e ronde

12. Linn81

Linn81 Bekend lid

12 okt 2014
    753
    1
    18
    NULL
    NULL
    Natte dromen heeft VL eigenlijk niet, toevallig laatst een keer gevraagd :p Maar hij geeft wel aan dat wanneer hij vaak seks krijgt (en dat is natuurlijk meer in de vruchtbare week), dat hij ook (nog :p) vaker zin heeft.

13. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Linn; dat is echt balen! Beterschap in elk geval.

26mei: dat is inderdaad echt raar.

Mariekerox; als je test pas gisterenavond positief was, kan het bijna geen ovulatiebloeding zijn. Want die vind plaats wanneer je ovuleert. Een positieve test geeft aan dat je eisprong binnen 24 tot 48 uur plaats vind.

Tess; ik heb het mijn man gevraagd of hij het wilde weten. Dat wilde hij dus hij weet wel wanneer ik ovuleer. Maar moet er eerlijkheidshalve bij zeggen; bij ons is het rond de vruchtbare periode niet altijd even leuk meer hoor. Alle spontane keren is veel leuker ;) Maar dat ligt denk ik ook wel aan onze aantal rondes ;)

Tassie11, Mss86 en Pietel: Welkom! Ik zal jullie even op de lijst toevoegen.

14. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    ♡ NOD lijst 1 t/m 7 februari 2016 ♡

1 februari (6)
    Linn81 - 34 jaar - Ronde 7 - 2de kindje
    MariekeRox - 33 jaar - Ronde 6 - 1e kindje
    Anna2015 - 28 jaar - Ronde 2 - 1e kindje
    Potato - 34 jaar - ronde 13 - 1e kindje
    Jeske - 26 jaar - 3e ronde - 1e kindje
    Pietel - ?? jaar - 2e ronde - 2e kindje

2 februari (4)
    26mei - 29 jaar - Ronde 5 - 2de kindje
    Babywish2016 - 43 jaar - Ronde 22 - 4e kindje
    Kimb91- 24 jaar - Ronde 5 - 1 kindje
    Mss 86 - 29 jaar - ronde 3 - 1e kindje

3 februari (4)
    DitBenIk - 28 jaar - Ronde 4 (3de na MA) - 1e kindje
    Pinkie88 - 27 jaar - Ronde 6 - 1e kindje
    Emetje - 29 jaar- Ronde 5 - 1ste kindje
    Nashville - 33 jaar - 3e ronde - 3e kindje

4 februari (4)
    Roos79 - 36 jaar - Ronde 1 (na MK) - 1e kindje (MMM)
    Vive4 - 28 jaar - Ronde 5 - 2de kindje
    Charly7 -25 jaar - Ronde 2 - 2e kindje
    DonnaMarie - 28 jaar - Ronde 1 - 1ste kindje

5 februari (3)
    Beccy - 31 jaar - Ronde 2 - 3de kindje
    ChantalJ - 32 jaar - Ronde 3 - 2e kindje
    Tassie11 - ?? jaar - 3e ronde (na MK) - 1e kindje

6 februari (9)
    Lala90 - 25 jaar - Ronde 12 (6de na MA) - 1e kindje
    Zoesje - 24 jaar - Ronde 7 - 2de kindje
    EdR - 23 jaar - Ronde 2 - 1e kindje
    Sop - 29 jaar - Ronde 10 - 1e kindje
    LaLune - 38 jaar - Ronde 2 - 3e kindje
    IrisBloem - 34 jaar - Ronde 4 - 1ste kindje
    Appelboompje - 32 jaar - ronde 27 (ronde 6 na mk/bbz) - 1e kindje
    Lisan86 - 29 jaar, ronde 2 - 1ste kindje
    BMJunior - 23 jaar - Ronde 2 - 2de kindje

7 februari (2)
    Jozefien85 - 30 jaar - Ronde 11 - 2de kindje
    Tess88 - 27 jaar - ronde 1 - 1ste kindje

Datumloos (1)
    Cins - 33 jaar - Ronde 12 - 1e kindje

Buiten de lijst (1)
    Soort - 28 jaar - Ronde 12 (1e na MK) - 1e kindje

Totaal: 34

MMM (1)
    Wachtbankje
    (3)
    Twijfel-/Tuurtest (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan én bij je eigen NOD-datum.

Je kunt dit kopiëren door op "Quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [ QUOTE=+naam] en [/QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

15. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Hier nog altijd geen positive ovu test. Denk dat ik op datumloos mag voorlopig. Grrrr....

16. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    Thanks voor het reageren. vind het maar raar. na de positieve ovulatietest was het ook meteen voorbij de pijn en licht roze bloeding bij het afvegen.

Ik hoop niet dat ik hoef volgende maand maar als ik toch ongesteld wordt zal ik het eens vragen als ze echo's gaan maken.
    ik mag voor nu op het wachtbankje.

17. Soort

Soort Actief lid

1 nov 2015
    496
    45
    28
    Uhhh meiden, ik snap het niet meer...

Zit morgen 7 dagen na mn eisprong en heb vanmiddag voor de gein nog een ovu test gedaan...
    Is de test weer/nog steeds bijna knal positief!

Ik heb zeker weten mn ei gehad, mn temp is namelijk omhoog geschoten en hij stond al op springen vorige week zei de arts.

Gek he...

18. Lisan86

Lisan86 Actief lid

5 jan 2016
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Volgens mij heb ik laatst gelezen dat een ovulatietest ook op het hcg hormoon reageert... Weet alleen niet of 7dpo te vroeg is daarvoor...

19. Soort

Soort Actief lid

1 nov 2015
    496
    45
    28
    Ja dat las ik ook maar lijkt me veel te vroeg toch?

Het is morgen pas 7 dpo... Maar de ovu test van net was wel posi met klein middag plasje... Dus sloeg direct aan..

20. Charley7

Charley7 Actief lid

2 jan 2016
    234
    0
    0
    Breda
    Dames gekke vraag haha lees van alles over "pendel's" wie kan mij bijpraten heb wat gesprekken gemist haha!

Tot nu toe ovu testen negatief.. Heb de testen van de action zie heel licht streepje links of zegt dat niks?

Duim voor iedereen :) !!!

Deel Deze Pagina