NOD-lijst 1 t/m 7 februari 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lala90, 1 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Had je ook een negatieve test gehad? of had je eerder geen ovutesten gedaan?

Ik zou toch morgen of overmorgen eens een zwangerschapstest doen :) waarom deed je eigenlijk een ovutest?

Mijn ovulatietest blijft nu ook veel langer positief dan ik gewend ben, hij is al positief sinds maandag, normaal heb ik maar 3 positieve, een savonds en een sochtends.

2. Roos79

Roos79 Actief lid

8 jun 2015
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Soort: Vreemd hoor dat je nu nog een positieve ovu-test hebt. Ik zou idd ook eens een zwangerschapstest doen, al is 7 DPO wel heel vroeg. HCG wordt pas aangemaakt na innesteling en is dan pas een paar dagen later meetbaar.

3. Linn81

Linn81 Bekend lid

12 okt 2014
    753
    1
    18
    NULL
    NULL
    Eens met t bovenstaande. Ik zou voor alle zekerheid een zwangerschapstest doen. Of zou t kunnen dat je ei tóch niet is gesprongen en nu opnieuw een poging doet? Geen idee hoor, denk alleen ff mee :)

4. Soort

Soort Actief lid

1 nov 2015
    496
    45
    28
    Ik had eerst lichte ovu testen, toen liepen ze in een paar dagen langzaam aan op tot de positieve test op vorige week donderdag.

Kan me niet voorstellen dat er nu dan al hcg wordt aangemaakt.. Dan is t een snelle innesteling geweest:)

Ik durf nog geen zwangerschapstest te doen.
    Veel te vroeg..

5. Soort

Soort Actief lid

1 nov 2015
    496
    45
    28
    Nee mn ei moet echt gesprongen zijn, mn temperatuur is al paar dagen 0.3 graden hoger en dat is bij mij iedere maand na eisprong.
    En mn follikel was vorige week al 2cm..

Houd jullie op de hoogte:)
    Op zn vroegst wil ik zondaf misschien testen als ik durf.
    Anders woensdag pas..

6. Lisan86

Lisan86 Actief lid

5 jan 2016
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend soort!!!

7. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Heb je daarna nog doorgetest en een negatieve test gehad?

8. Soort

Soort Actief lid

1 nov 2015
    496
    45
    28
    Had twee dagen erna iets lichtere test. Daarna niet meer getest..

9. Soort

Soort Actief lid

1 nov 2015
    496
    45
    28
    Maar mn ei moet echt geweest zijn.
    Alles wijst daarop: de posi test, de bevestiging van de arts, t vruchtbare slijm, baarmoedermond is weer gesloten (was vorige week goed open en zacht) de temperatuurs verhoging, en past precies bij mn regelmatige cyclus.

Niks wijst er op dat ei niet geweest is..

Zal morgenmiddag wel nog een x ovu test doen:)
    Kijken of ie dan nog steeds knal is

10. nashville

nashville Actief lid

2 jan 2016
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend soort!

Ik ben nog druk met de testen, ze liepen eerst op maar nu weer lichter?

11. Soort

Soort Actief lid

1 nov 2015
    496
    45
    28
    Dan is je ei denk ik ook geweest, als ze weer lichter worden!
    Temp morgen ochtend als je wakker wordt even je temperatuur.. Dan weet je het zeker of ie geweest is:)

En niet bij iedereen hoeft een ovu test even donker te zijn als controle streep..

12. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Dan zou het toch echt op een zwangerschap kunnen wijzen hoor Soort, spannend!

13. LaLune

LaLune Actief lid

27 dec 2015
    445
    172
    43
    Vrouw
    Ik heb een keer gelezen op het forum dat iemand twee keer ovuleerde in 1 cyclus (met een paar dagen ertussen) en dat dat was vastgesteld door de Gyn met echo's. De Gyn snapte er ook niets van. Google maar eens; het schijnt vaker voor te komen.

14. Linn81

Linn81 Bekend lid

12 okt 2014
    753
    1
    18
    NULL
    NULL
    Spannend Soort

Ik had zojuist heel licht bloedverlies op 1 of 2 dpo. Had ik vorige cyclus ook en toen was t dus duidelijk niet raak. Moed zinkt me alweer in de schoenen :( Dan heb ik liever m'n hele cyclus geen rare dingen zodat ik überhaupt nog wat hoop hou.. Nu moet ik zo'n 12 dagen wachten op m'n ongi wetende dat t weer klaar is. Bah!

15. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Hoeft toch niets te betekenen Linn81? Ik zou de moed nog niet opgeven hoor :)

Ik heb nu al geen zin meer in de wachtweken, pfff :-D

16. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    Hey Linn81 je bent niet de enige zojuist zag ik bij het afvegen ook weer wat bloed. snap er echt helemaal niks meer van.

17. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Linn81 Misschien heb jij deze ronde en vorige ronde wel een ovulatiebloeding gehad :) dat schijnt ook wel eens voor te komen. Ik zou de moed zéker nog niet opgeven hoor! En inderdaad, het liefste geen rare dingen in de cyclus. Dat maakt het alleen maar onzekerder.. knuffel!

Soort Wat spannend zeg! Misschien inderdaad een dubbele eisprong, of hij reageert op hcg. Ik heb wel eens eerder gelezen dat de ovulatietesten reageren op een zwangerschap, maar dat zou pas vast te stellen zijn na de nod. Dat was wat ze toen schreven.

18. Linn81

Linn81 Bekend lid

12 okt 2014
    753
    1
    18
    NULL
    NULL
    Thnx meiden voor jullie lieve, motiverende woorden. Momenteel totaal geen bloedverlies meer, alleen veel doorzichtige afscheiding.. We gaan het vanzelf meemaken over 11-12 dagen.

He bah MariekeRox! Ik snap dat je er helemaal niks meer van snapt! Is ook niet echt te verklaren he.. Voelt iig niet fijn. Knuffel meis

19. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    Ook voor jouw een digitale knuffel :) er zit niets anders op dan wachten..

en soort wat spannend voor jou zeg!

20. Lisan86

Lisan86 Actief lid

5 jan 2016
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meiden, willen jullie even meekijken... is deze ovulatietest nu al positief? Of moet hij nog donkerder worden?

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina