NOD-lijst 1 t/m 7 februari 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lala90, 1 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    geen ervaring met deze testen maar naar mijn idee moet je nog even wachten dit kan nog een stuk duidelijker zijn. hij moet net zo donker zijn als het controle streepje

2. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Deze is nog niet positief, maar misschien zit je wel in de buurt. Je hebt altijd het hormoon in je lichaam, dus je kunt altijd een streepje zien. Soms is hij duidelijker dan andere dagen omdat je urine dan meer geconcentreerd is. Op het moment dat je eisprong eraan komt, gaat jouw lichaam meer van dat hormoon produceren, de piek. Die kun je op de test zien doordat de lijn dan net zo donker / donkerder wordt dan de controlestreep. Deze piek zorgt ervoor dat jouw eitjes de laatste groeispurt krijgen, waarna het eitje tussen 24 en 48 uur zal springen. Veel vrouwen voelen deze groeispurt, de ovulatiepijn :)

3. Tess88

Tess88 Actief lid

4 mrt 2015
    374
    0
    16
    Echt nog een stuk donkerder.. Even donker als de controlesysteep of donkerder..

Ik heb ook nog geen positieve test, verwacht hem dan overmorgen, dus ongeveer maandag mijn ei.. Val hier dus buiten de lijst met nod op 8 februari..

4. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    Lisan hij moet net zo donker zijn als de teststreep. Er zit nl altijd al iets in je urine en dat zal een vaag streepje als deze geven.

Zelf slik ik sinds een paar weken tarwekiemolie van de tuinen.
    Voor wie het interessant vindt...

www.tarwekiemolie.nl

Schijnt dat je eisprong dan ook iets vervroegd zou kunnen zijn. Mijne zou zaterdag zijn en ik heb zojuist getest en hij knalt bijna.
    Dus...vrijdag aan de "Klus"

Liefs, Iris

5. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft

Dus veel test plezier!!!!

6. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Zaterdag en zondag hebben manlief en ik het gezellig gemaakt. Maandag hebben we niets gedaan, want toen was de test nog negatief. Dinsdag had ik de positieve test en toen hebben we het wel weer gezellig gemaakt :D Mijn eisprong zou dan gister of vandaag zijn (ik ga voor m'n nod van vandaag uit). Gister was ik te laat thuis, dus toen sliep manlief al. Dan hebben we de kansen goed benut :D (toch?)

Mijn vorige nod lag rond oud en nieuw, dus dat wachtbankje is snel voorbij gegaan. Deze twee weken heb ik bijna niets speciaals, waardoor ik niet zo heel veel afleiding heb.. hopelijk gaat de tijd evengoed lekker snel!

7. Lisan86

Lisan86 Actief lid

5 jan 2016
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor het meekijken! Ik blijf testen totdat hij zo donker is al het controlestreepje! Ik verwacht hem binnen nu en een paar dagen...

8. Soort

Soort Actief lid

1 nov 2015
    496
    45
    28
    Hoop dat ie snel oploopt! Nog even geduld:)

Hier net weer als test een ovutest gedaan en hij is weer bijna positiet, net als gister... Haha blijft vreemd..

Een dubbele eisprong? Dat kan niet. Arts zag maar 1 groot ei zitten vorige week. Kunnen er geen twee geweest zijn;)
    Als dat wel zo was springen ze wel tegelijk toch? En niet met een week ertussen..

Mmm ik wacht tot zondag om zw test te doen denk:)

9. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Tarwekiem olie.. heb het een paar maanden gebruikt. Deed niks met de cyclus bij mij. Maar hoor er ook goede verhalen over.

Paar bijna eisprong. Succes 😉

Wat een onzekerheid soort. Misschien is hij de 1e keer gewoon niet gesprongen. Kan zeker voorkomen.

Hier (eindelijk) m'n ei gevonden. Knaller! Nod wordt nu 5 feb. Waarschijnlijk 😊

10. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Ik heb net hetzelfde, al sinds maandagavond donkere ovulatietesten. Maandagochtend negatief, Maandagnamiddag bijna positief, maandagavond nog eens Getest en toen was ie echt positief. Dinsdag de hele dag positieve testen, woensdagochtend ook nog. Woensdagavond was ie iets lichter, en vanochtend ook.

Toch een beetje vreemd, want normaal krijg ik altijd ongeveer twee positieve (bvb savonds en sochtends) en daarna een duidelijk negatieve (zoals de eersten in dit rijtje).

Gek lichaam!

11. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Waauw, de kwaliteit van foto's is hier echt niet super :-D ze zijn in het echt dus nog best donker ;)

12. Soort

Soort Actief lid

1 nov 2015
    496
    45
    28
    Haha ja lichamen zijn vreemd maar mn ei is echt geweest vorige week! Voor 100%

Dat kan het niet zijn dus.
    Naja ik wacht nog even geduldig af:)

Pinkie, jouw cyclusdag 17 vind ik het een positieve en meest fel.
    Daarna toch minder toch?
    Zou van die van dag 17 uit gaan...

13. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Het mijne is ook sowieso geweest, dinsdag denk ik. Temp was gisteren al iets verhoogd, en vandaag mooi 36.9, zoals altijd na m'n ovulatie.

14. Soort

Soort Actief lid

1 nov 2015
    496
    45
    28
    Ja mijn temp is ook al 4 dagen heel hoog, dat kan alleen na eisprong dus is fijne bevestiging:)

15. Lisan86

Lisan86 Actief lid

5 jan 2016
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kan je het ook aan je temperatuur merken zonder dat je elke dag temperatuurt? Ik heb de ziekte van crohn en hierdoor is mijn temperatuur niet stabiel. Nu merkte ik mijn vorige cyclus een lichte verhoging. Ik voelde erg warm en had het koud. Temp gaf toen 37,7 aan. Zit normaal rond de 37,2. Dit was rond de periode van mijn eisprong...

16. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Was dit enkele dagen, of echt een hele tijd dat je temp zo hoog was? Want normaal moet je temperatuur hoog blijven na je ovulatie.

Als je echt op je temperatuur wil afgaan, zou ik wel gewoon elke dag meten. Je kan het misschien eens een maandje proberen om te kijken of het bij jou iets duidelijk maakt?

17. Lisan86

Lisan86 Actief lid

5 jan 2016
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het was een dag of 3. Ik voelde mij verder niet ziek... Ben nu met ovulatietesten bezig, dat temperaturen vind ik op dit moment nog een gedoe. Ik zit ook pas in mijn. 2de ronde. Omdat ik vorige maand het groeien van mijn ei heb gevoeld (dat denk ik) test ik nu met de ovulatietesten of dit ook klopt. Mocht ik hier niet wijs uit worden kan ik volgende cyclus gaan tempen.

18. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    ♡ NOD lijst 1 t/m 7 februari 2016 ♡

1 februari (6)
    Linn81 - 34 jaar - Ronde 7 - 2de kindje
    MariekeRox - 33 jaar - Ronde 6 - 1e kindje
    Anna2015 - 28 jaar - Ronde 2 - 1e kindje
    Potato - 34 jaar - ronde 13 - 1e kindje
    Jeske - 26 jaar - 3e ronde - 1e kindje
    Pietel - ?? jaar - 2e ronde - 2e kindje

2 februari (4)
    26mei - 29 jaar - Ronde 5 - 2de kindje
    Babywish2016 - 43 jaar - Ronde 22 - 4e kindje
    Kimb91- 24 jaar - Ronde 5 - 1 kindje
    Mss 86 - 29 jaar - ronde 3 - 1e kindje

3 februari (4)
    DitBenIk - 28 jaar - Ronde 4 (3de na MA) - 1e kindje
    Pinkie88 - 27 jaar - Ronde 6 - 1e kindje
    Emetje - 29 jaar- Ronde 5 - 1ste kindje
    Nashville - 33 jaar - 3e ronde - 3e kindje

4 februari (4)
    Roos79 - 36 jaar - Ronde 1 (na MK) - 1e kindje (MMM)
    Vive4 - 28 jaar - Ronde 5 - 2de kindje
    Charly7 -25 jaar - Ronde 2 - 2e kindje
    DonnaMarie - 28 jaar - Ronde 1 - 1ste kindje

5 februari (3)
    Beccy - 31 jaar - Ronde 2 - 3de kindje
    ChantalJ - 32 jaar - Ronde 3 - 2e kindje
    Tassie11 - ?? jaar - 3e ronde (na MK) - 1e kindje

6 februari (9)
    Lala90 - 25 jaar - Ronde 12 (6de na MA) - 1e kindje
    Zoesje - 24 jaar - Ronde 7 - 2de kindje
    EdR - 23 jaar - Ronde 2 - 1e kindje
    Sop - 29 jaar - Ronde 10 - 1e kindje
    LaLune - 38 jaar - Ronde 2 - 3e kindje
    IrisBloem - 34 jaar - Ronde 4 - 1ste kindje
    Appelboompje - 32 jaar - ronde 27 (ronde 6 na mk/bbz) - 1e kindje
    Lisan86 - 29 jaar, ronde 2 - 1ste kindje
    BMJunior - 23 jaar - Ronde 2 - 2de kindje

7 februari (2)
    Jozefien85 - 30 jaar - Ronde 11 - 2de kindje
    Tess88 - 27 jaar - ronde 1 - 1ste kindje

Datumloos (1)
    Cins - 33 jaar - Ronde 12 - 1e kindje

Buiten de lijst (1)
    Soort - 28 jaar - Ronde 12 (1e na MK) - 1e kindje

Totaal: 34

MMM (1)
    Wachtbankje
    (4)
    Twijfel-/Tuurtest (0)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan én bij je eigen NOD-datum.

Je kunt dit kopiëren door op "Quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [ QUOTE=+naam] en [/QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

19. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    26mei heb je wel al lichte streepjes? Mijne is ook nog niet positief hoor

Mariekerox; misschien voel je het groeien van de follikel. Dat voel ik zelf ook altijd. Weet niet of daar ook een bloeding bij kan komen, zonder dat hij springt....

Soort; Zwanger zijn zou wel vlug zijn inderdaad. Al zeggen ze wel dat je de 1e keer positief moet zien op een ovulatietest en dat hij daarna nog wel een keer positief kan worden. HOe dat precies zit durf ik niet te zeggen. Spannend is het wel!!!

Linn; De moed niet laten zakken hoor. Misschien een ovulatiebloeding?

Lisan; zeker nog niet positief hoor. Inderdaad kan je hem eerdaags wel gaan verwachten

20. jeske160789

jeske160789 Bekend lid

9 sep 2015
    553
    72
    28
    Sinds vandaag allemaal krampen net of ik ongi moet worden... terwijl dit pas 1 feb het geval is... als het goed is is mijn ei sprong al geweest... raar wat je opeens allemaal kan gaan voelen in je lichaam

Deel Deze Pagina