Dank je Ik 'klus ' via zelfinseminatie. Vrijdagavond 23 u Zondagochtend 11 u Heb gelezen dat kwaliteit zaadjes door dagelijks te klussen er niet beter op worden zeg maar.
Ja zeker spannend! Ik had eigenlijk zondag ook nog wel willen klussen voor de zekerheid maar helaas niet van gekomen. Maar goed, positief blijven. Mag ik vragen waarom je het via zelfinseminatie doet? Ik zelf heb heel lang vaginisme gehad, dus weet er alles van. Ook zo vaak zelfinseminatie gedaan.
AAhhh echt= Ik weet niet wat vaginisme is maar dat ga ik opzoeken. Is dat nu bij jou voorbij dan? Het feit dat je schrijft zoooo vaaaaak aan ZI te hebben gedaan stelt me nou niet echt gerust. Hoe is dat gegaan? Heb je nog bruikbare tips? Ik heb een donor, geen relatie. Vandaar
Hallo dames, Ik lees hier al een tijdje mee en nu vond ik het tijd worden om eens mee te schrijven. Ik ben Bea, 27 jaar en heb een zoontje van 19 maanden. We zijn nu aan ronde 6 bezig voor een tweede ukje. Heb een redelijke regelmatige cyclus en zit nu op het wachtbankje, nod is 7 februari. Aan alle dames die bijna mogen gaan testen: toi toi toi. Aan de dames die mogen gaan klussen: veel plezier Groetjes Bea
Nou ik kon echt helemaal niets accepteren. Alleen al benen spreiden ging met heel veel angst. Laat staan een spuitje inbrengen. Uiteindelijk was dat voor mij ook te eng en ben ik in therapie gegaan. Zodoende ben ik gewoon via de natuurlijke weg zwanger geraakt. Tips heb ik niet zozeer. Hoop dat je gauw zwanger mag raken!
Volgens mij weer samen wachten Iris 🙏🍀👶👶👶👶👶👶👶🍀🙏 En volgens mij zit je wel goed met je "klus schema" Dikke knuuf 💋🌺
Welkom Bea En ook jij succes 🍀🍀🍀🍀🍀 Hoe ervaar jij het wachten 😎
En jou klus dagen? Hoe voel jij je eronder? Weet jij dat de hoeveelheid zaadcellen verminderd als de man dagelijks ejaculeert? gewoon interessant Elke dag seks om zwanger te worden? Liefs
Fijn dat er weer zo veel op het wachtbankje zijn bijgekomen! Succes met wachten meiden! Merken sommige van jullie al iets? Ik zit nu op 5dpo, en elke dag beginnen mijn borsten steeds meer pijn te doen. Ik swing nu alle kanten op: ene moment denk ik dat het niet gelukt is, ander moment denk ik dat het juist wel gelukt is.. nog 10 daagjes wachten tot ik ga testen. Vind het wel spannend deze keer!
Ik heb normaal nooit zo'n testdrang, maar nu kan ik echt niet wachten totdat het zover is. Heel raar. Ik voel verder nog niets. Zit nu op 3dpo. Vorige ronde had ik op 1dpo al gevoelige borsten. Andere ronden pas rond 6/7dpo. Ik probeer maar gewoon heel rustig af te wachten totdat ik mag testen, want voor die tijd is er eigenlijk toch geen peil op te trekken. Ik dacht vorige ronde bijvoorbeeld zeker te weten dat ik ongesteld zou worden (borsten werden ineens weer "pudding"), maar toch had ik een dag later een positieve test in handen!!!
dames ik zie vaak de kruitvat 2 voor 5 euro testen voorbijkomen. maar kan je deze pas gebruiken op je NOD of al daarvoor? en welke testen gebruiken jullie? ik zou het liefst van het weekend al testen.
Mijn testdrang heb ik nog redelijk onder controle. Ik ga ook echt proberen om pas 1 dag na mijn nod te testen, dat is een zaterdag en dan is mijn man er ook bij. Hij heeft soms nog meer testdrang dan ik hihi!
Ik gebruik ook het liefste de kruidvat 2 voor 5 euro, ze zijn goedkoop en erg duidelijk. Ze kunnen een paar dagen voor nod inderdaad gebruikt worden. Spannend!