NOD-lijst 1 t/m 7 februari 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lala90, 1 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    ik ben voor :) ik haat wachtbanken :x

ik heb voor het eerst geen menstruatie krampen maar een drukkend gevoel het lijk wel op mijn blaas.... of verbeeld ik het me en zijn het wel menstruatiekrampen :(

2. Fleurr82

Fleurr82 Actief lid

25 feb 2013
    344
    0
    0
    Ik kom op dit forum om eens te lezen over lotgenot
    Zuid-Holland
    Ik had bij mijn vorige zwangerschap tussen de innesteling en daadwerkelijk testen bij NOD helemaal geen symptomen, behalve slijmvorming.

Anyway bij mij gaat de knop maar even om en volgende maand pre-seed halen, ik hoor daar goede verhalen over.

3. BMJunior

BMJunior Bekend lid

17 sep 2013
    556
    0
    0
    Ik zou ook willen dat er zo een test was !
    Ik maak mezelf echt gek zo.. Al paar dagen met vlagen menstruatie pijn en meer afscheiding 🙈Nu lopen ook mijn ovulatie testen weer op .. Misschien toch laat ei dan word gek van deze onzekerheid

4. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.916
    1.505
    113
    Vrouw
    Ik vind die onzekerheid helemaal niets. Ik moet nu eigenlijk slapen (nachtdiensten) maar ben net wakker geworden en ga meteen liggen piekeren.
    Het enige wat ik heb, is dat ik amper de trap op kom, mijn benen willen de laatste treden echt niet meer. Dit had ik de laatste zwangerschap ook al ruim voor nod. Pijnlijke borsten heb ik elke maand. als deze maand niet is gelukt, dan even een maandje pauze. Anders zou ik weer rondom mijn verjaardag uitgerekend zijn. Mijn jongste is op mijn verjaardag geboren, heel bijzonder! Maar liever niet nog een keer. En ik moet eigenlijk in maart voor controle mri ivm verdikt klierweefsel in mijn borst. En dan hebben we dat ook maar weer gehad.
    Pfffff, ik wordt gek van de spanning. Ik zou het liefs nog een hele week slapen....
    En laat ik nou extra vroege testen in huis hebben..... Die kreeg ik bij de ovutesten. Dus weet niet hoe lang ik testdrang kan weerstaan....

5. BMJunior

BMJunior Bekend lid

17 sep 2013
    556
    0
    0
    Wanneer is jou Nod?? En wanneer zou je willen testen ?

6. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.916
    1.505
    113
    Vrouw
    Nod is 5/2. Dan zou ik maandag een testje willen wagen denk ik.

7. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.916
    1.505
    113
    Vrouw
    Wow soort, wat een mooie knaltest!

8. BMJunior

BMJunior Bekend lid

17 sep 2013
    556
    0
    0
    Spannend ! Ik denk dat mijn Nod 6 februari is .. Maar bij mijn testen kan ik geen ei vinden dus weet het niet zeker .. Weet ook niet wanneer ik eventueel een testje kan doen

9. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    Waarom test je nu dan nog met ovulatietesten? Die blijven altijd een tweede streepje laten zien.

10. BMJunior

BMJunior Bekend lid

17 sep 2013
    556
    0
    0
    Ik heb nog geen dikke 2 e streep gehad ik dacht misschien moet me ei dan toch nog komen..

11. Tassie11

Tassie11 Actief lid

18 jan 2016
    271
    91
    28
    Lieve dames
    Ook ik heb vandaag een positieve zwangerschapstest in handen :D

Bijgevoegde bestanden:

12. BMJunior

BMJunior Bekend lid

17 sep 2013
    556
    0
    0
    Wouw ! Gefeliciteerd 😊

13. nashville

nashville Actief lid

2 jan 2016
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    Junior hier ook geen duidelijk ei, dus ga uit van de meest duidelijke.

Het wachtbankje voor een aantal van jullie een kwelling, je kan ook helemaal niks alleen maar afwachten....pfff meiden hou je taai!

Al wat dames symptomen, en wat dames die denken dat de ongi eraan komt....geen bloed geeft moed? Ik duim voor jullie🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

14. jeske160789

jeske160789 Bekend lid

9 sep 2015
    553
    72
    28
    Tassie11 wat super!! Gefeliciteerd en geniet van de komende maandjes

15. Helix

Helix Lid

29 jan 2016
    21
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hi allemaal,
    Na een paar weekjes te hebben meegelezen ga ik ook gezellig meeposten :) gefeliciteerd dames die al een positieve test in handen hebben!
    Mijn NOD is 1 feb...1e ronde en had me voorgenomen om sowieso te wachten met testen tot 1 feb. Maar m'n man kon niet wachten en had me net over gehaald... Negatieve test (3 dagen voor NOD en middag urine..). Ik baal! Had het liever nog even niet geweten... Ik weet wel dat er nog een kans bestaat maar toch, zo'n negatieve test is zo confronterend... En wachten is zo lastig! Nu sowieso maar wachten tot 1 of 2 feb (als ik niet ongesteld word). Hoe is het bij jullie met de testdrang?

16. Anna2015

Anna2015 Lid

2 jan 2016
    80
    0
    6
    Provincie Utrecht
    Gefeliciteerd Tassie11, wat een mooie duidelijke streep!

Hier helaas minder goed nieuws, dus ik mag op zwart. Even in de rouw ;)

De testen lopen terug, dus heb toch een miskraam gehad. Van onze eerste ronde in december zoals de gynaecoloog vorige week al dacht (of van deze ronde en ik maak vroeg hcg aan?) Bijna twee weken onzekerheid, dus wel fijn om nu ook een punt erachter te kunnen zetten. En ik blijf hopen houden dat het snel weer raak is (al weet ik dat eenmaal snel raak, niet tweemaal snel raak hoeft te beteken, maar de gedachte troost me).

Iedereen heel veel succes! Ik hoop op een roze lijst en dat ik de enige ben die niet roze scoort.

17. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.916
    1.505
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd, tassie11!

18. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.916
    1.505
    113
    Vrouw
    Wat rot, Anna2015. Hopelijk ben je snel weer zwanger en is het dan een goede zwangerschap! Sterkte.

19. Tassie11

Tassie11 Actief lid

18 jan 2016
    271
    91
    28
    Kan het nog echt niet geloven !

20. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    Gefeliciteerd Tassie! Een hele duidelijke test al en dat zover voor je nod. Heerlijk genieten nu

Deel Deze Pagina