Pinki ik zie hem ook hoor! Gefeliciteerd!! Mijn temperatuur is plots erg gedaald...ik hoop een innestelingsdip..laat nu de kwaaltjes maar komen hihi...
Het testen bij deze groep is begonnen. Wie gaat er nog meer? Ik zit pas op 7 dpo. Ga niet testen. Dat geeft me meer rust.
Ik durf nog niet te testen... heb wel allemaal kwaaltjes maar had die de vorige ronde ook. Ben bang voor een teleurstelling
Gefeliciteerd pinkie!! Ik heb ook allerlei kwaaltjes... Ik heb continu vlagen van misselijkheid, vermoeide benen en last van mijn darmen. De testdrang wordt nu wel heel groot, maar ik ben bang voor een teleurstelling.
Dankjewel allemaal! Tis nog heel onwerkelijk, en nu hoop ik natuurlijk dat de testen mooi oplopen. Vanmiddag meteen nieuwe testen gaan halen :-D Ik snap jullie testdrang! Na mijn negatieve test wou ik echt pas op m'n NOD (dinsdag) terug testen, maar ik kon me toch niet inhouden...
Dit heb ik ook, kom de trap heel moeilijk op zo zwaar zijn ze! Gister hoofdpijn en bijna niet gegeten. De hele dag een misselijk gevoel. Afgelopen donderdag wat steekjes gevoeld in mijn onderbuik. Dit was dan wel nieuw... ik heb het idee dat mijn lijf me weer voor de gek houd. Ik probeer nog een week te wachten met testen...
Gefeliciteerd Pinkie!! Hier vanochtend ook getest om maar van de onzekerheid af te zijn. witter dan wit weer, hoop maar dat ik dan ook snel ongesteld word, op naar de 14e ronde.
@Pinkie: gefeliciteerd hoor! @Irisbloem: ik wacht ook nog even, dat is wel zo rustig. Ik wil het liefste tot na NOD wachten, maar hoe doe ik dat? Ik heb de testen van Z&K , maar die zijn ook niet zo gevoelig als van KV 2v5, toch? En om nou weer andere testje te gaan halen......