♡ NOD lijst 1 t/m 7 februari 2016 ♡ 1 februari (2) MariekeRox - 33 jaar - Ronde 6 - 1e kindje Anna2015 - 28 jaar - Ronde 2 - 1e kindje 2 februari (1) 26mei - 29 jaar - Ronde 5 - 2de kindje 3 februari (1) Pinkie88 - 27 jaar - Ronde 6 - 1e kindje 4 februari (1) Roos79 - 36 jaar - Ronde 1 (na MK) - 1e kindje (MMM) 5 februari (2) DitBenIk - 28 jaar - Ronde 4 (3de na MA) - 1e kindje Beccy - 31 jaar - Ronde 2 - 3de kindje 6 februari (1) Lala90 - 25 jaar - Ronde 12 (6de na MA) - 1e kindje EdR- 23 jaar- Ronde 2 - 1ste kindje 7 februari (0) Datumloos (0) Buiten de lijst (1) Soort - 28 jaar - Ronde 12 (1e na MK) - 1e kindje Totaal: 9 MMM (1) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "Quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [ QUOTE=+naam] en [/QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Wij mogen volgende week voor de intake bij vruchtbaarheidspoli wegens de herhaalde miskramen.. Spannend! Mn huisarts zei vandaag dat er nog steeds niet iets verkeerd hoeft te zijn en t domme pech kan zijn.. Maar voor mn onzekerheid mogen we gelukkig naar de poli voor wat onderzoeken. Ik verwacht as week gewoon weer netjes mn eisprong dus we gaan gewoon door en duimen voor snel een goede zwangerschap
Hoi Soort. Wat ongelofelijk spannend voor jullie. Ik hoop dat je deze keer zwanger raakt. Zou geweldig voor je zijn!
@Soort. Spannend zeg voor volgende week. Weet je al wat voor onderzoeken je gaat krijgen? Ik hoop voor je dat het echt gewoon domme pech is geweest en dat verder alles helemaal goed is bij jullie. Zelf nu ook net een miskraam gehad, maar merk nu al aan mezelf dat ik er onzeker over ben of alles bij mij wel goed werkt. Helemaal natuurlijk omdat ik al in de MMM zit. @Lala. Voor jou hoop ik gewoon deze ronde een knalroze test!!! Scheelt een hoop gedoe in het ziekenhuis. Nu kunnen ze gelukkig wel heel veel. Ik bleek resistent te zijn voor Chlomid en daarom duurde het bij mij heel lang voordat ik eindelijk een eisprong had (vorig jaar maar 3!!) Nu gelukkig wel een normale cyclus met behulp van Gonal-F. Maar bij de meeste vrouwen werkt Chlomid wel goed hoor en krijg je een normale en regelmatige cyclus.
Het gaat bij mij vooral om zwanger blijven Haha maar dan moeten we t eerst ook weer worden ja haha Vorige keer derde ronde na miskraam weer zwanger, dus ik hoop dat we voor de zomer weer (goed) zwanger zijn Mn nod zal denk ik buiten de lijst blijven, maar dat weet ik volgende week pas als ik mn eisprong heb gehad. Hoeveel foliumzuur slikken jullie? Ik wil denk een hogere dosis bij de apotheek gaan kopen, net als vitamine b.
Ik ben ook jarig in februari! Dus inderdaad, we gaan voor het beste verjaardagscadeau ooit! Soort: Ik slik gewoon een pilletje foliumzuur per dag, en ook nog omega 3 pilletjes.
♡ NOD lijst 1 t/m 7 februari 2016 ♡ 1 februari (2) MariekeRox - 33 jaar - Ronde 6 - 1e kindje Anna2015 - 28 jaar - Ronde 2 - 1e kindje 2 februari (1) 26mei - 29 jaar - Ronde 5 - 2de kindje 3 februari (1) Pinkie88 - 27 jaar - Ronde 6 - 1e kindje 4 februari (2) Roos79 - 36 jaar - Ronde 1 (na MK) - 1e kindje (MMM) Vive4 - 28 jaar - Ronde 5 - 2de kindje 5 februari (2) DitBenIk - 28 jaar - Ronde 4 (3de na MA) - 1e kindje Beccy - 31 jaar - Ronde 2 - 3de kindje 6 februari (3) Lala90 - 25 jaar - Ronde 12 (6de na MA) - 1e kindje Zoesje - 24 jaar - Ronde 7 - 2de kindje EdR- 23 jaar- Ronde 2 - 1e kindje 7 februari (0) Datumloos (0) Buiten de lijst (1) Soort - 28 jaar - Ronde 12 (1e na MK) - 1e kindje Totaal: 12 MMM (1) Wachtbankje (0) Twijfel-/Tuurtest (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan én bij je eigen NOD-datum. Je kunt dit kopiëren door op "Quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [ QUOTE=+naam] en [/QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Thanks MariekeRox en Roos79 voor jullie lieve reacties. Zo fijn! ♡ Edr, je hebt in je lijst jezelf toegevoegd, maar je hebt én een verouderde lijst gebruikt (waardoor er ineens dames niet meer op stonden) en je hebt niet via de quote-knop gekopieerd, waardoor alle kleurtjes zijn weggevallen. Ik heb het even voor je hersteld, maar voor de volgende keer! 😊 Je kunt in de schuingedrukte tekst onder aan de nod-lijst zien hoe je het wel kunt doen! soort, spannend meis, maar fijn dat er naar gekeken gaat worden. Ik ben een boek aan het lezen van dr. Lee en hij onderschrijft natuurlijke progesteron-crème. Het is een "baad het niet dan schaadt het niet"-crème, maar er zijn veel positieve dingen over te lezen op internet bij vroege miskramen en/of moeizame innesteling. Het is vrij prijzig, maar wel vrij te verkrijgen. Misschien het proberen waard?
@ Soort, ik hoop met je mee dat je een goede zwangerschap met hebben die je helemaal uit mag dragen! Ik slik 1000mcg foliumzuur, in de zelfde tablet zit 10mg Vit B6 en 400mcg vit B12. Daarnaast slik ik Omega3 en vitamine D. @LaLa90, sorry voor het verkeerd invullen van de lijst. Had de schuine letters gelezen, maar snapte het niet helemaal. Dank je wel voor het juist invullen!!
Ik meld me ook even, maar meer voor de statistieken... Cins, 33 jaar, 1e kindje, ronde 12 Je zult me niet veel zien, het begint echt aan me te vreten inmiddels dus ik probeer het echt los te laten. Maar goed, ik meld me weer voor een ei! Iedereen succes!
Interessant om te lezen, ik was me gister namelijk aan het afvragen of het kwaad zou kunnen om meer foliumzuur te slikken. Ik heb te mama vitaal tabletjes van de kruidvat. Hoeveel en wat er allemaal precies in zit, weet ik niet meer. Dat zou ik na moeten lezen. Van deze tabletjes neem ik er 1 per dag. Cins Ik zal je toevoegen aan de lijst. Wanneer denk je dat jouw nod is? Ik zet je voor nu eventjes op datumloos. Mocht je het weten, dan pas ik het aan
♡ NOD lijst 1 t/m 7 februari 2016 ♡ 1 februari (2) MariekeRox - 33 jaar - Ronde 6 - 1e kindje Anna2015 - 28 jaar - Ronde 2 - 1e kindje 2 februari (1) 26mei - 29 jaar - Ronde 5 - 2de kindje 3 februari (1) Pinkie88 - 27 jaar - Ronde 6 - 1e kindje 4 februari (2) Roos79 - 36 jaar - Ronde 1 (na MK) - 1e kindje (MMM) Vive4 - 28 jaar - Ronde 5 - 2de kindje 5 februari (2) DitBenIk - 28 jaar - Ronde 4 (3de na MA) - 1e kindje Beccy - 31 jaar - Ronde 2 - 3de kindje 6 februari (3) Lala90 - 25 jaar - Ronde 12 (6de na MA) - 1e kindje Zoesje - 24 jaar - Ronde 7 - 2de kindje EdR- 23 jaar- Ronde 2 - 1e kindje 7 februari (0) Datumloos (1) Cins - 33 jaar - Ronde 12 - 1e kindje Buiten de lijst (1) Soort - 28 jaar - Ronde 12 (1e na MK) - 1e kindje Totaal: 13 MMM (1) Wachtbankje (0) Twijfel-/Tuurtest (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan én bij je eigen NOD-datum. Je kunt dit kopiëren door op "Quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [ QUOTE=+naam] en [/QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi iedereen, Ik doe ook graag mee. DonnaMarie, nod 4/02, 28 jaar, 1e ronde voor 1e kindje. Veel succes iedereen!
♡ NOD lijst 1 t/m 7 februari 2016 ♡ 1 februari (2) MariekeRox - 33 jaar - Ronde 6 - 1e kindje Anna2015 - 28 jaar - Ronde 2 - 1e kindje 2 februari (2) 26mei - 29 jaar - Ronde 5 - 2de kindje Linn81 - 34 jaar - Ronde 7 - 2de kindje 3 februari (1) Pinkie88 - 27 jaar - Ronde 6 - 1e kindje 4 februari (2) Roos79 - 36 jaar - Ronde 1 (na MK) - 1e kindje (MMM) Vive4 - 28 jaar - Ronde 5 - 2de kindje 5 februari (2) DitBenIk - 28 jaar - Ronde 4 (3de na MA) - 1e kindje Beccy - 31 jaar - Ronde 2 - 3de kindje 6 februari (3) Lala90 - 25 jaar - Ronde 12 (6de na MA) - 1e kindje Zoesje - 24 jaar - Ronde 7 - 2de kindje EdR- 23 jaar- Ronde 2 - 1e kindje 7 februari (0) Datumloos (1) Cins - 33 jaar - Ronde 12 - 1e kindje Buiten de lijst (1) Soort - 28 jaar - Ronde 12 (1e na MK) - 1e kindje Totaal: 14 MMM (1) Wachtbankje (0) Twijfel-/Tuurtest (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan én bij je eigen NOD-datum. Je kunt dit kopiëren door op "Quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [ QUOTE=+naam] en [/QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hee meiden, Ik heb mezelf ook op de lijst gezet en praat graag mee Gisteren ongi geworden en daar gisteren zo verdrietig van geweest dat ik eigenlijk wilde stoppen met het hele 'zwanger-wordt-proces'. In april 2015 spiraal laten verwijderen en afgelopen jaar 2 miskramen gehad. 1 Bij 10 weken en 1 bij 5 weken.. Maar vandaag voel ik me weer wat beter en besluit ik dat we iig deze ronde nogmaals een poging gaan wagen Soort ik las dat je onderzoek krijgt ivm met je miskramen. Mag ik vragen hoeveel je er hebt gehad? De verloskundige heeft dit ook bij ons voorgesteld, alleen weet ik zelf nog niet of ik dit wil gaan doen. Ik wil het nog even op 'domme pech' houden. Lieve meiden, heel veel succes deze ronde!
Welkom Linn81! Ik heb twee miskramen gehad in 3 maanden tijd en daarvoor en tussen de twee miskramen in positieve testen gehad maar kort daarna mis gegaan. Dus officieel tel ik 2 miskramen maar heb totaal 4 keer positief getest afgelopen half jaar.. Ik heb ook nog goede hoop dat het aan pech ligt hoor, wil vooral dingen uitsluiten. Als er niks uitkomt ben ik ook blij, want dan is t dus echt domme pech geweest en hebben we vast volgende x een plakker Succes, ik zou zeker onderzoeken doen als ze t je aanbieden!
Ik wil wel even zeggen dat ik vind dat je er echt goed mee om gaat! Sterk van je. Ik hoop van harte dat je dit keer een goede zwangerschap ik gaat en over 9 maanden een mooi gezond babietje in je armen mag houden! Dit hoop ik trouwens voor iedereen hoor hihi
Heftig meis! Ik vind t zwanger worden al zo ontzettend beladen geworden dat we t nog even afwachten of we het laten onderzoeken. Sowieso deze maand nog even goed bedenken over hoe en wat. Dank je voor je antwoord Gaan jullie de onderzoeken afwachten voor jullie 'verder gaan voor een kindje?' Ik neem aan van niet omdat je nu in deze NOD lijst zit. Mij is nl verteld dat de uitkomst van de test(en) soms 3 maanden op zich laat wachten.
@Soort: Petje af hoor, hoe je er allemaal mee omgaat. Daar kan menig vrouw (waaronder ikzelf) een voorbeeld aan nemen. Welkom nieuwe dames en voor ons allemaal: Heel veel succes deze ronde!!! Ik heb dinsdag weer een controle in het ziekenhuis. Dan ben ik alweer een week aan het spuiten. Ik verwacht er niet al teveel van, want de vorige 2 keer was er bij deze controledag ook nog niet veel reactie te zien. Die keren had ik een eisprong op cyclusdag 18, en nu is het ook nog eens afwachten hoe mijn lichaam reageert na de miskraam.
dames respect voor jullie! ook ik vind het een beladen ding worden hoor. Heb besloten nog 1 ronde af te wachten en dan ga ik naar Belgie om 1 x mijn cyclus te laten bekijken. ik wil gewoon zekerheid of alles goed is.