NOD-lijst 1 t/m 7 februari 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lala90, 1 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Spannend allemaal! Ik hoop op een volledig roze lijst!
    Mijn test lijkt vandaag goed opgelopen, dus helemaal blij hier!

2. Angelina92

22 jan 2016
    28
    1
    1
    Tilburg
    Nou iedereen heeft veel symptonen! Moeilijk he dat afwachten. Is het raar als ik zeg dat ik blij ben dat het morgen maandag is? Dan mag ik weer gaan werken en ben ik er niet zo mee bezig! Ik wil op zn vroegst vrijdag gaan testen... Hoop dat ik het red tot vrijdag. Inmiddels heb ik veel last van mijn darmen kan super moeilijk naar het toilet! Nog iemand hier last van? Succes met het afwachten allemaal!

3. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

Pinkie van harte gefeliciteerd!

Angelina ik ben ook blij dat het morgen maandag is, tenminste weer wat meer afleiding :)

Ik heb vandaag een testje gedaan op 10 dpo, ik twijfel heel erg of ik iets zie. Het is ook eigenlijk iets te vroeg. Morgen of overmorgen nog maar een testje doen.

4. BMJunior

BMJunior Bekend lid

17 sep 2013
    556
    0
    0
    Kan iemand hier mij helpen ? Zit 6 dagen voor mijn Nod.. En heb een heel trekkend gevoel onder in mijn buik en de hele tijd het gevoel of je zeg ma na de wc moet maar dat hoeft helemaal niet 😁 Heeft iemand dat een keer gehad ?

5. DitBenIk

DitBenIk Fanatiek lid

BMJunior Het trekkende gevoel herken ik wel, heb ik zelf inderdaad ook. Alleen dat gevoel steeds te moeten plassen niet. Heb ik alleen bij een blaasontsteking oot eens gehad.

6. BMJunior

BMJunior Bekend lid

17 sep 2013
    556
    0
    0
    Het is eigenlijk meer een grote boodschap 🙈 Soms voelt het net als toen ik moest bevallen dat je moet persen zeg maar.. Zo een gevoel alleen dan veel minder heftig natuurlijk

7. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    De lijst begint bijna (officieel). Heel veel succes dames. Duim voor veel roze.

Waarschijnlijk geldt dit niet voor mij. Vandaag veel bloed. 9 dpo pfff. Heb eerder bloed gehad en was toen wel zwanger. Hele kleine kans is er dus nog. Irritant die onzekerheid. Testen zijn al bestelt dus fa hem gewoon gebruiken donderdag. We zullen zien

8. Tassie11

Tassie11 Actief lid

18 jan 2016
    271
    91
    28
    #588 Tassie11, 31 jan 2016
    Laatst bewerkt: 31 jan 2016
    Ik heb vandaag nog een test gedaan en hij is al super opgelopen!
    Ik denk dus dat mijn korte 'menstruatie ' van 3 januari eigenlijk de innesteling is geweest. Aangezien ik toen ook maar heel weinig bloedde.
    Als dat zo is betekend dat dat ik waarschijnlijk al 7-8 weken zwanger ben :D

Bijgevoegde bestanden:

9. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    Spannend Tassie!

Ik had vandaag weer een witte Omo test in handen. Ik ga maar wachten op mijn ongesteldheid een deze dagen.

Ik hoop dat deze lijst voor jullie allemaal ontzettend roze uit gaat pakken!

10. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Wanneer had je eerder getest dan?
    Als je al 7 of 8 weken bent had hij gelijkstond al knal moeten zijn?
    Maar, gefeliciteerd!!

Hopelijk veel meer roze de komende week!
    Ik hoop het hier ook. 3e ronde, 1e na mk....

11. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.914
    1.505
    113
    Vrouw
    Jammer MariekeRox. Hopelijk snel alsnog een positieve test.

Ik kon het niet laten en heb vanmorgen op 9dpo een test gedaan. Helaas negatief.
    Ik voel me zwanger, zo gek. Hopelijk was het gewoon te vroeg.
    Hopelijk kan ik een aantal dagen wachten met testen, maar ik ben er bang voor. Ben zo gespannen......

12. Tassie11

Tassie11 Actief lid

18 jan 2016
    271
    91
    28

Ja hij was al knal. Maar nu is hij ook knal.
    De vorige foto was na 10 seconden vandaar dat die nog lichter is.
    En 7-8 weken gaan nog 2 weken vanaf omdat k 2 weken van menstruatie erbij had geteld.
    Ik weet niet hoe mijn cyclus is aangezien ik in de tijd van november tot nu maar 1 bloeding heb gehad en deze was in januari. Heel licht en heel weinig.
    Maar ik ga morgen een afspraak maken voor een echo aangezien mijn vorige zwangerschap eindigde in een miskraam

13. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.914
    1.505
    113
    Vrouw
    Je menstruatie telt gewoon mee. Je krijgt 2 weken Kado. Er word gerekend vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie!
    Dan ben je wel al ver zeg. Zijn ook die onzekere eerste drie maanden lekker snel voorbij!

14. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Ah ik snap het! Ja die andere 2 weken krijg je kade. Als je cyclus langer is dan 4 weken krijg je ook maar 2 weken cadeau.
    Ik heb een cyclus van 5 weken, maar als ik zwanger zou zijn ben ik dat wel dan 4 weken. Heb mij daar de 1e keer in vergist haha.

15. Tassie11

Tassie11 Actief lid

18 jan 2016
    271
    91
    28
    Ja snap ik. Maar als die innestelingsbloeding van 3 januari is.
    Dan zou een week daarvoor mijn eisprong zijn
    En 2 weken daarvoor mijn menstruatie .
    Laatste menstruatie zou dan 13 december zijn geweest

Als je vanaf die datum rekent tot nu is het precies 7 weken

16. Lisan86

Lisan86 Actief lid

5 jan 2016
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tassie, ik denk dat een echo pas echt kan vertellen hoever je bent!

Hier allemaal vage dingen waardoor ik nu niet meer weet wat ik moet denken. Al een aantal dagen menstruatiepijn en er zat net wat doorzichtig slijm bij het afvegen. Kon er geen duidelijke draden van trekken... Mijn ovulatietesten zijn nooit echt knallers geweest en mijn Nod is pas over een week. Ondertussen doen mijn borsten geen pijn, ben ik 4 dagen misselijk geweest en nu alleen met vlagen, ik ben wat emotioneler, kom ik moeizaam de trap op en ben ik erg moe. Ik weet bijna zeker dat deze ronde niets is geworden omdat mijn vriend ziek was tijdens mijn eisprong... Zwangerschapstesten zijn nog te vroeg, maar wie herkent dit?

17. BMJunior

BMJunior Bekend lid

17 sep 2013
    556
    0
    0
    Hier precies het zelfde.. Weet niet wat ik denken moet door dat ik van alles.. En Nod pas zaterdag wil ook eigenlijk niet eerder testen maar is zo moeilijk !

18. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden
    hoi hoi dames,

lees even mee hier, zit zelf op dag 5. pfff en wachten, wachten.
    wil graag testen, maar weet ook dat nu nog geen garantie bied. merk verder nergens van, weet nu niet of dat positief of negatief is!

19. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft

Hoe gaat het traject waar je in zit? En als ik zo vrij mag zijn, waarom?
    Vriendin van me heeft het ook over terugplaatsing en dat omdat haar eitjes niet 'natuurlijk ' rijpen'. Geoogst bevrucht en teruggeplaatst.
    Wanneer mag je testen? Volgens mij toch al heel snel gezien je niet hoeft te wachten op de tijd van bevruchting. Toch?
    Succes!

20. Fleurr82

Fleurr82 Actief lid

25 feb 2013
    344
    0
    0
    Ik kom op dit forum om eens te lezen over lotgenot
    Zuid-Holland
    Ik had gister avond een uur of 2 flinke menstruatie klachten. Mijn NOD is zaterdag pas. Zou dit dan toch mijn baarmoeder zijn die zich klaar maakt voor een aanstaande menstruatie? 😔

Deel Deze Pagina