NOD-lijst 1 t/m 7 februari 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lala90, 1 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddeltje

Diddeltje Bekend lid

16 dec 2014
    572
    126
    43
    Vrouw
    Begeleider gehandicaptenzorg
    Vorden

hoi
    je mag gerust vragen. Ik heb een erfelijke aandoening, NF1 ( neurofibromatose) 50% kans dat ik het overdraag aan mijn kinderen.
    Nu is het grillig iets en niet te voorspellen, ik heb er zelf geen last van op de uiterlijke kenmerken na, maar ook dit kan altijd veranderen. Nu kunnen ze ook niet voorspellen mocht ik het overdragen in wat voor mate dan. vandaar dat we IVF zijn gaan doen in combinatie met PGD (preïmplantatie genetische diagnostiek) dit houdt in dat ze nadat het een ei- en zaadcel zijn bevrucht buiten de baarmoeder en dus embryo is ze 2 dagen een eicel uithalen en dit laten onderzoeken of het 'zieke' embryo is. zo kunnen ze dus selecteren. embryoselectie.
    mochten er gezonde bijzitten dan kan ik terugkomen voor een terugplaatsing en in de hoop dat het blijft plakken.

hoop dat het zo beetje duidelijk is? officieel mag ik 9 februari testen, maar kan deze week ook al poging wagen.

2. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Dat had ik gisteren ook (toen 6 dpo). Vorige ronde heb ik dit ook gehad en was ik zwanger, maar is helaas een mk geworden. Geeft helaas geen garanties voor deze keer.

3. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    Hier vanmiddag licht positieve test, hele tijd zo misselijk.. Buikkrampjes ed spannend dit

4. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    Wauw, voorzichtig gefeliciteerd. Ik zie dat je NOD pas de 6de is, dus dan zit je vandaag toch pas op 8 dpo, of had je een vroegere eisprong ofzo? Mogen we meekijken naar je testje. Het zou wel een erg vroege beebz zijn!

5. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    Hi ja ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee Hihi geen ovu testen gebruikt. We zouden morg beginnen met medicijnen om zwanger te worden.. Zie foto voor testje

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,1 KB
      Weergaven:
      11
  6. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    En nog een

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      12 KB
      Weergaven:
      12
  7. Lyl

Lyl Lid

21 dec 2015
    50
    8
    8
    NULL
    NULL
    Ik zie wel wat. Voorzichtig gefeliciteerd!

8. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Ik zie ook wat. Gefeliciteerd. Duim voor een mooie oploper

9. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    Ik feliciteer je!
    Dappere stap al zo vroeg testen. Durf ik echt niet. We zitten in dezelfde nod...

Wat is nu je plan? Om de dag testen?

10. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    Dank je. Heel duidelijk dit verhaal. Ben zo blij voor de kennis en methoden die er zijn.
    Hoe voelt het traject voor jullie?

Geven ze je ook tips over hoe je op een natuurlijke manier een innesteling positief kan stimuleren?
    Liefs en ik hoop voor jullie

11. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    Waar zijn de testers. Hihihi....
    Zo nieuwsgierig

12. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.916
    1.505
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd beebielove.

Ik kon het niet laten weer een testje te doen. Helaas weer negatief. Ik kan wel janken
    Ik had zo'n goede hoop.
    Nu maar wachten tot ik ongesteld wordt
    En dan een maandje rust.
    Door al die spanning zit ik niet lekker in mijn vel.
    Dus hopelijk komt de rust in mijn hoofd dan ook een beetje terug.

13. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    Wanneer is je nod dan?
    Ik had op mijn jou pas positief, daarvoor spierwit
    Knuffel... Je klote voelen is maar niks x

14. Roos79

Roos79 Actief lid

8 jun 2015
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd voor de meiden die al op roze mogen. Dat er nog maar vele mogen volgen in deze lijst.

Ik moet nog ff wachten voordat ik kan testen, maar heb gewoon zo'n gevoel dat het niet raak is. Ik weet dat het niks zegt, maar ik heb echt totaal geen kwaaltjes en ik zit nu op 9dpo. Zelfs geen gevoelige borsten (heb ik tot nu toe altijd na een eisprong), helemaal niks!!!

Veel succes voor de testers!

15. lindajl

lindajl Fanatiek lid

25 jan 2016
    1.916
    1.505
    113
    Vrouw
    Nod is vrijdag.
    Ok, dan is er misschien toch nog een beetje hoop. Bij mijn zoontjes alleen knaltesten gehad. Maar toen ook niet zo vroeg getest volgens mij.

16. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    Gefeliciteerd beebielove lekker genieten nu!

en lindajl als vrijdag pas je NOD is ben je veel te vroeg met testen! houd hoop. Maar ik herken je gevoel hoor! ik ben nu ook op mijn ongesteldheid aan het wachten en ik baal er echt van maar ja dit hebben we gewoon niet in de hand.
    Ik duim dat je alsnog vrijdag een knaltest in handen hebt!

17. BMJunior

BMJunior Bekend lid

17 sep 2013
    556
    0
    0
    Gefeliciteerd beebielove !
    Ik heb griep .. Dus dat misselijke zal daar van zijn en buikpijn
    Heb nu alleen jeukende borsten en ze voelen Soms heel zwaar.. Ik heb echt het gevoel dat het niks word ..

18. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Roos herkenbaar! Nu 8dpo en ook nog niks van kwaaltjes, dus hier ook het gevoel dat het niks zal zijn. Ach ja nog twee dagen en ik weet het..(korte lf) ga de auto nu volproppen met de spullen en als vriend wakker word van zijn nachtdienst gaan we er even lekker tussenuit. Ik zal ws geen internet hebben dus alvast een dikke proficiat aan iedereen die mooi roze test en een grote digi knuf voor degene die ongesteld worden...

19. Annnelies88

27 jan 2016
    44
    4
    8
    NULL
    NULL
    Ik lees nu een tijdje mee en heb het idee dat jullie elkaar helemaal gek maken :) Amper een week na je eisprong al testen en zorgen maken over kwaaltjes. Heb gewoon wat geduld en wacht af of je overtijd bent, scheelt een hoop onrust. Al begrijp ik dat het spannend is hoor allemaal. Gun jullie allemaal positieve testjes!

20. Linn81

Linn81 Bekend lid

12 okt 2014
    753
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hee meiden,

Vandaag NOD. Gistermiddag een test gedaan en die was negatief. Ongi zet nog niet door. Vanaf donderdag heel klein beetje bruinverlies bij afvegen. Soms is het weg en een halve dag later is het er weer een beetje. Vrijdag en zaterdag heftige menstruatiekrampen gehad en daarna geheel pijnvrij. Ik kan d'r van allerlei scenario's van maken. Van innesteling tot vroege signalen dat ik ongi wordt. Maar ik ga er vanuit dat omdat de test gisteren negatief was, het vandaag zal doorzetten. Het verdriet omdat het niet raak is, is al een beetje geslonken. Nu dus maar afwachten op de doorbraak :)

Deel Deze Pagina