Linn81 Geen bloed is moed zeggen ze he ! Kan natuurlijk zijn dat je ong door zet maar er zijn ook vrouwen die pas na Nod positief testen he ..
Lief van je om mee te denken. Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik niet ergens de hoop houd dat het niet doorbreekt. Maar ik ben dr wel echt bang voor. Ik hou jullie op de hoogte
Ik voel me hier op aangesproken, en ik geef je helemaal gelijk wat het vroege testen betreft Achteraf gezien heb ik wel een beetje spijt dat ik nu al heb getest Ik had het mezelf eigenlijk nog zó voorgenomen om niet voor mijn nod te testen haha! Stomme testdrang Jammer Linn81, maar inderdaad wat BMJunior zegt: geen bloed, is moed! Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid, en het liefst in de vorm van een positieve test! Beccy Heel veel plezier, en hopelijk kom je terug met een mooie positieve test! BMJunior Wat naar dat je ziek bent, heel veel beterschap! Ik ben afgelopen week ook zo ziek geweest.. zo ontzettend verkouden en een dubbele oorontsteking erbij Hopelijk knap je snel weer op! Beebielove Ik zie ook een streepje, hopelijk loopt hij mooi op. Ik ben benieuwd! En van harte gefeliciteerd!!
Dankjewel ditbenik! Hoop dit snel over is.. Kan het eigenlijk er niet echt bij hebben met mijn monstertje van 16 maanden haha Wie gaat er nog testen vandaag?
Ja please houd moed, dat is sowieso bij iedere zwangerschap anders en als je je niet down probeert te voelen omdat het nu nog niet zo is als eerst, dan heb je nog een fijnere week voor de boeg. Ik wil ook op roze en testen!!! AAAHHH..Maar doe het niet.
irisbloem jou Nod is op de zelfde dag als mij haha ook zaterdag toch? Wanneer wil jij op ze vroegst een test doen ?
Wie van jullie gebruikt er tarwekiemolie of teunisbloemolie? Wat zijn jullie ervaringen daarmee? Een van deze twee zou de cyclus verkorten geloof ik, maar ik kan het nooit uit elkaar houden. Ik wil het eens gaan proberen om te kijken of ik mijn cyclus iets kan verkorten of in elk geval wat regelmatiger kan krijgen, mocht ik deze ronde niet aangeteld zijn.
Ik kon mij niet inhouden......zaterdag (over 5 dagen) is pas mijn NOD, maar ik heb vanavond een borrel van mijn werk. Deze test KV2v5, kreeg tussen 5-10 min dit lichte streepje, dus het is geen indroger. Yes! Ik mag op roze, dus niet meer drinken en geen nicotinekauwgom meer. Hopen dat het goed gaat, want het is al een mis gegaan met 5,5 week. Maar het begin is er. Hoop dat er snel meer volgen!
Wauw LaLune, wat een geweldig nieuws! Van harte gefeliciteerd! Ik zal de lijst opzoeken en aanpassen, ik zit toch achter de pc
1 februari (6) Linn81 - 34 jaar - Ronde 7 - 2de kindje MariekeRox - 33 jaar - Ronde 6 - 1e kindje Anna2015 - 28 jaar - Ronde 2 - 1e kindje Potato - 34 jaar - Ronde 13 - 1e kindje Jeske - 26 jaar - Ronde 3 - 1e kindje Pietel - ?? jaar - Ronde 2 - 2e kindje 2 februari (3) Babywish2016 - 43 jaar - Ronde 22 - 4e kindje Kimb91- 24 jaar - Ronde 5 - 1 kindje Mss 86 - 29 jaar - ronde 3 - 1e kindje 3 februari (4) Pinkie88 - 27 jaar - Ronde 6 - 1e kindje Emetje - 29 jaar- Ronde 5 - 1ste kindje Nashville - 33 jaar - Ronde 3 - 3e kindje Mayaatje - 36 jaar - Ronde ? -?de kindje - (MMM) 4 februari (4) Vive4 - 28 jaar - Ronde 5 - 2de kindje DonnaMarie - 28 jaar - Ronde 1 - 1ste kindje DitBenIk - 28 jaar - Ronde 4 (3de na MA) - 1e kindje 5 februari (8) Beccy - 31 jaar - Ronde 2 - 3de kindje ChantalJ - 32 jaar - Ronde 3 - 2e kindje Tassie11 - ?? jaar - Ronde 3 (na MK) - 1e kindje 26mei - 29 jaar - Ronde 6 - 2e kindje Cins - 33 jaar - Ronde 12 - 1e kindje Jongemama1 - 24 jaar - Ronde 15 - 3e kindje Lindajl - 31 jaar - Ronde 6 - 3e kindje cisuM - 23 jaar - 3e ronde - 1e kindje 6 februari (12) Zoesje - 24 jaar - Ronde 7 - 2de kindje EdR - 23 jaar - Ronde 2 - 1e kindje Sop - 29 jaar - Ronde 10 - 1e kindje LaLune - 38 jaar - Ronde 2 - 3e kindje IrisBloem - 34 jaar - Ronde 4 - 1ste kindje Appelboompje - 32 jaar - Ronde 27 (6de na mk/bbz) - 1e kindje Lisan86 - 29 jaar, Ronde 2 - 1ste kindje BMJunior - 23 jaar - Ronde 2 - 2de kindje Eef29 - 31 jaar - Ronde 6 - 2e kindje Lyl - 25 jaar - Ronde 3 - 1e kindje Fleurr82 - 33 jaar - Ronde 5 - 2de kindje Beebielove - ?? jaar - Ronde 2 - ?de kindje Angelina92 - 23 jaar - ronde 2- eerste kindje 7 februari (4) Roos79 - 36 jaar - Ronde 4 met Gonal-f (1ste na MK) - 1e kindje (MMM) Lala90 - 25 jaar - Ronde 12 (6de na MA) - 1e kindje Marianne84 - 31 jaar - Ronde 14 - 1e kindje Bea1988 - 27 jaar - Ronde 6 - 2de kindje Datumloos (0) Buiten de lijst (3) Soort - 28 jaar - Ronde 12 (1e na MK) - 1e kindje Tess88 - 27 jaar - ronde 1 - 1ste kindje (NOD 8-2) Jozefien85 - 30 jaar - Ronde 11 - 2de kindje Charly7 -25 jaar - Ronde 2 - 2e kindje. (NOD 8-2) Totaal: 45 MMM (2) Wachtbankje (26) Twijfel-/Tuurtest (0) Zwanger (5) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan én bij je eigen NOD-datum. Je kunt dit kopiëren door op "Quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [ QUOTE=+naam] en [/QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Dames ik wil jullie even laten weten dat ik op roze mag.. net een test gedaan en er komt een plusje te staan 😆 ben zo gelukkig volgens de gynaecoloog zou ik via het zh zwanger moeten raken en nu is het gewoon raak 😄 Rest van de meiden heel veel succes aankomende dagen... duimen voor jullie
Ik wil niet testen, de onrust daaromheen daar word ik niet goed van. Aangezien ik aan zelfinseminatie doe met een donor ben ik dan al meer gefocust bezit met het bepalen van mijn eisprong door testen. Wil de donor niet onnodig laten komen, bv om de dag een hele maand lang hahah. Meestal ben ik 2/3 dagen voor mijn menstruatie erg verdrietig en krijg ik een dag van tevoren buikpijn. Ik voel niks, maar dat zegt ook niks. Vorige pogingen had ik pijnlijke borsten en ze waren groot. Dat heb ik nu niet. En jij wanneer wil jij testen? GElukkig heb ik het druk op mijn werk
Ik heb ervaring met Tarwekiemolie....dat wil zeggen ik neem ze nu precies een maand en het zou de eisprong kunenn vervroegen...zou kunnen.... Bij mij was het nog steeds 28 dagen cyclus en op 14de het ei. Zie https://snelzwangerworden.nl/tarwekiemolie-zwanger-worden/ Groeten en succes
Wat spannend allemaal he wel fijn dat je het druk heb op je werk dan heb je lekker wat afleiding .. Eigeijk wil ik zaterdag pas testen als ik niet ongesteld word .. Maar wachten is zo moeilijk .. Wouw alweer 2 op roze ! Gefeliciteerd dames
1 februari (6) Linn81 - 34 jaar - Ronde 7 - 2de kindje MariekeRox - 33 jaar - Ronde 6 - 1e kindje Anna2015 - 28 jaar - Ronde 2 - 1e kindje Potato - 34 jaar - Ronde 13 - 1e kindje Jeske - 26 jaar - Ronde 3 - 1e kindje Pietel - ?? jaar - Ronde 2 - 2e kindje 2 februari (3) Babywish2016 - 43 jaar - Ronde 22 - 4e kindje Kimb91- 24 jaar - Ronde 5 - 1 kindje Mss 86 - 29 jaar - ronde 3 - 1e kindje 3 februari (4) Pinkie88 - 27 jaar - Ronde 6 - 1e kindje Emetje - 29 jaar- Ronde 5 - 1ste kindje Nashville - 33 jaar - Ronde 3 - 3e kindje Mayaatje - 36 jaar - Ronde ? -?de kindje - (MMM) 4 februari (4) Vive4 - 28 jaar - Ronde 5 - 2de kindje DonnaMarie - 28 jaar - Ronde 1 - 1ste kindje DitBenIk - 28 jaar - Ronde 4 (3de na MA) - 1e kindje 5 februari (8) Beccy - 31 jaar - Ronde 2 - 3de kindje ChantalJ - 32 jaar - Ronde 3 - 2e kindje Tassie11 - ?? jaar - Ronde 3 (na MK) - 1e kindje 26mei - 29 jaar - Ronde 6 - 2e kindje Cins - 33 jaar - Ronde 12 - 1e kindje Jongemama1 - 24 jaar - Ronde 15 - 3e kindje Lindajl - 31 jaar - Ronde 6 - 3e kindje cisuM - 23 jaar - 3e ronde - 1e kindje 6 februari (12) Zoesje - 24 jaar - Ronde 7 - 2de kindje EdR - 23 jaar - Ronde 2 - 1e kindje Sop - 29 jaar - Ronde 10 - 1e kindje LaLune - 38 jaar - Ronde 2 - 3e kindje IrisBloem - 34 jaar - Ronde 4 - 1ste kindje Appelboompje - 32 jaar - Ronde 27 (6de na mk/bbz) - 1e kindje Lisan86 - 29 jaar, Ronde 2 - 1ste kindje BMJunior - 23 jaar - Ronde 2 - 2de kindje Eef29 - 31 jaar - Ronde 6 - 2e kindje Lyl - 25 jaar - Ronde 3 - 1e kindje Fleurr82 - 33 jaar - Ronde 5 - 2de kindje Beebielove - ?? jaar - Ronde 2 - ?de kindje Angelina92 - 23 jaar - ronde 2- eerste kindje 7 februari (4) Roos79 - 36 jaar - Ronde 4 met Gonal-f (1ste na MK) - 1e kindje (MMM) Lala90 - 25 jaar - Ronde 12 (6de na MA) - 1e kindje Marianne84 - 31 jaar - Ronde 14 - 1e kindje Bea1988 - 27 jaar - Ronde 6 - 2de kindje Datumloos (0) Buiten de lijst (3) Soort - 28 jaar - Ronde 12 (1e na MK) - 1e kindje Tess88 - 27 jaar - ronde 1 - 1ste kindje (NOD 8-2) Jozefien85 - 30 jaar - Ronde 11 - 2de kindje Charly7 -25 jaar - Ronde 2 - 2e kindje. (NOD 8-2) Totaal: 45 MMM (2) Wachtbankje (25) Twijfel-/Tuurtest (0) Zwanger (6) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan én bij je eigen NOD-datum. Je kunt dit kopiëren door op "Quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [ QUOTE=+naam] en [/QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Van harte gefeliciteerd Jeske! Ik heb jou als roze op de lijst gezet IrisBloem Heel erg bedankt voor jouw reactie en de link! Mijn gemiddelde cyclus ligt nu rond de 35 dagen, dat mag van mij wel een stuk Ik ga me eens eventjes inlezen!
Jeske ook gefeliciteerd! BMjunior en Irisbloem; ik heb ook zaterdag mijn NOD en voel weinig, behalve dat mijn borsten sinds gisteren pijn doen. Ik dacht wel iets aan druk in mijn buik te voelen als ik dan rustig in mijn bed lag, maar dat kan ook de spijsvertering zijn waar je in deze fase extra op let..... Opvallend was trouwens dat ik de nacht van zaterdag op zondag erg vast en lang uit heb geslapen, zelfs niet naar de w.c. geweest tot (van 00.30-) 10.45 uur. Vannacht werd ik ook niet wakker om te plassen. Daarvoor werd ik steeds tussen 3-5 wakker om te plassen. Gisteravond op internet een onderzoekje gedaan, het kan het hogere progesteron niveau zijn, daar wordt je slaperig (inactief en lui werd ook genoemd, hoop het niet) van. succes meiden!!!!!