O Iris wat spannend! wanneer test je opnieuw?? Hier 1 dag na NOD en geen ongi en een negatieve test... Bleuch..
Vorige zwangerschap was pas laat in de middag op mijn NOD een streep. De dag voor NOD nog spier spier wit. Na 5 weken is dit fout gegaan. Merk dat ik nu er anders in sta. Minder onbevangen? Noem je dat zo? Ga woensdag als ik in de avond alle tijd heb testen.
@IrisBloem: Dat snap ik helemaal, ik deel dat gevoel. Ik dacht ik zet jou ook gewoon op roze, want dat is toch zo! Die uitdrukking: "een beetje zwanger zijn kan niet" krijgt in deze fase een heel andere lading, hahaha. Ik bedenk, als je 5 dagen voor NOD positief test en dat ook nog midden op de dag, dat het een goed teken is! Ukkie heeft zich meteen goed ingegraven en is al aardig HCG aan het produceren. Bij mij ging het 2 jaar geleden mis met 5,5 week, maar heb toen geen echt donkere streep gekregen en dat was na NOD. Hopen is iets wat je verder brengt, niet iets wat teleurstellingen brengt. @testers van vandaag; succes!
Helaas negatief...omowit met action...had het wel al verwacht, maar ben er vreselijk teleurgesteld van...nou ja laat maar komen dan die menstruatie morgen...
Jep... Zo wit als t maar kan zijn Ja hoop wel opgegeven. Maar nog nooit over tijd geweest (en niet zwanger), maar eens moet de eerste keer zijn. Ik ga dr vanuit dat mn cyclus toch overhoop ligt na de mk in december. Ondanks dat mn vorige cyclus wel gewoon netjes was.
Die ga ik onthouden. Hopen is iets wat verder brengt....prachtig! Dank je. Werkt dat dan zo, als je voor NOD al een beetje resultaat hebt het een teken is van goed ingenesteld zijn? Wanneer ga jij weer testen dan?
Hier 8/9 dpo.. Nergens last van! Bij mijn ma in december had ik vanaf 6/7 dpo al zere gevoelige borsten.. Nu niets nul nada Gefeliciteerd zwangere dames! Bizar hoeveel al!
Die teleurstelling is echt rot. Wat gaat er allemaal in jou om? Ik denk iedere keer : Waar had ik het anders kunnen doen? Is mijn lichaam wel gezond? Wat is er? Dan zie ik heel veel stellen die proberen en het loslaten naar de buitenwereld toe. Terwijl ze van binnen ook de teleurstelling herkennen. XXXX
Hier vandaag 8dpo en net een ietsie bruinverlies met afvegen dus ik ben bang einde ronde zet bij mij altijd dezelfde dag door dis verwacht vandaag. Dan zou het toch weer een lf van 7 dagen zijn.
Ik heb vanmorgen met lange tijd er tussen 2 keer een felle steek rechts in me lies.. Iemand dat wel is gehad ? Pff wat erg dit he
Je hoort en leest op deze site alleen al zoveel verschillende verhalen. Toch wat je eigen lichaan doet is belangrijk! X Liefs
He wat rot zeg Maar als jouw ms nog nooit zo is begonnen, wie weet is het van de innesteling? Eventjes afwachten of het doorzet, ik duim voor je! Bij mijn eerste zwangerschap (helaas ma met 9w6d) had ik helemaal geen symptomen. Die kwamen pas rond de 6 weken Spannend! Dat denk ik inderdaad ook bij mezelf. Waarom lukt het nou niet? Zou er iets mis zijn? Doe ik iets verkeerd? Dat is lastig om te zeggen, maakte je net een bepaalde beweging of kwam het uit het niets? Toen ik zwanger was, had ik wel een paar keer dat ik met een bepaalde beweging een felle kramp in mijn onderbuik kreeg. Alsof er een heel klein balletje verkrampte, maar dat was wel met een beweging of een hoest/nies. Gister las ik ergens dat dat dus bandenpijn was. Wat voel je verder?
Hier ook last van me liezen... maar hoort erbij heb ik net gehoord... Je baarmoeder is flink aan het werk en groeit dit veroorzaakt de pijn.
Dit geeft mij eigenlijk wel nog een beetje hoop, zou dat misschien bij mij ook nog mogelijk zijn? Ik zit nu rond 12 dpo. Vanmorgen na de test zag ik het echt even niet meer zitten. Maar stel het zou een late innesteling zijn, dus op 10dpo, dan kan er eigenlijk nog niets te zien zijn op de test van vanmorgen.. toch? Dus als mijn ms uit blijft, dan zou ik zaterdag/zondag nog een testje kunnen doen, want dan zou er wel iets te zien moeten zijn.. of niet? Zou er dan toch nog een kans kunnen zijn?
Kan iemand mijn nod aanpassen naar 6 feb want ik had op 19 en 20 januari smylies geplast.. ik het is dus later geworden mijn nod sorry niet eerder aan toegekomen om aan te geven