Nog heel spannend voor een aantal meiden! Zet m op! Wat gaaf Iris! Dat wordt 'vanzelf' een knaller rond NOD
Balen! Wel fijn dat je nu verder kan met onderzoeken. Op zoek naar antwoorden en hulp! Ik hoop voor jullie dat het snel boven water komt! XXX
Dat zou inderdaad kunnen ja! Het is bij jou misschien nog wel erg vroeg voor de menstuatie.. spannend zeg! Bij mij is er vandaag geen roze, bruin of rood te bekennen. Ben benieuwd hoe de rest van vandaag/morgen gaat verlopen. Als mijn menstruatie toch moet doorbreken, dan liever nu dan straks; kunnen we verder! Wat jammer meiden die er op rood bij komen ik hoop echt dat jullie snel een positieve test mogen hebben!
Ja, vanmorgen om 4.45 uur al (toen werd ik wakker van dat ik moest plassen) en het geen knaller, maar loopt wel iets op, kijk maar.... We gaan gelijk op! Die van 1 februari is 5 dagen voor NOD (ik denk 9DPO) en die van vandaag is 3 dagen voor NOD (ik denk ook 11DPO). Daar beneden wordt hard gewerkt voel ik.
Even een vraagje. Welke ovulatietesten gebruiken jullie? Ik heb deze maand die van sensitest gebruikt, maar ben benieuwd naar jullie ervaringen met andere....
LaLune wow je testen lopen inderdaad goed op! Super fijn om te zien Ik ben benieuwd naar jouw test over 2 dagen! ChantalJ Ik gebruik de dipsticks van zwanger & kids. Goedkoop en makkelijk
Lalune dat ziet er goed uit..😘🙏🍼👶 Chantal ik gebruik de testen van 2besure en die van action en ter controle de Smylies van clear bleu
Ik kon me niet inhouden.....en ja een licht streepje op kv en sensitest!!! Super blij Geen idee wanneer mijn ei was....tussen vandaag en zondag zou mijn nod moeten zijn.
Dankjewel voor de bevestiging; toch fijn als iemand meekijkt . Mijn man gelooft het nog niet. Het duurde wel 5 min dat er een streepje stond en de teststreep van maandag is lichter opgedroogd dan de verse streep in mijn beleving.
Jeetje, succes! Mag ik je een idee opperen? Ik hoorde van een kennis dat deze zwanger werd na een traject van 3 jaar door.........yoga! Als ik me slecht voel ga ik naar yoga, want ik voel na de yoga alles doorstromen. Blokkades in lymfesystemen, spieren, aderen, zenuwen, bindweefsel; alles wordt weer gereset. Aangezien hormonen ook in bijvoorbeeld vetreserves worden aangemaakt klinkt dat eigenlijk heel logisch. Er zijn vele vormen van yoga; maar de "kaars" (maar eens op googlen) is heel goed voor de gehele hormoonbalans. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Lief dames, ze worden lichter eigenlijk niets meer te zien nu nu wAxhten op ongesteldheid. Gefeliciteerd ' roze' dames, sterkte en succes voor de rest!