Hallo dames! Mag ik ook meeschrijven ? Ik zit in ronde 2. Op 15 december mijn spiraal verwijderd. Op 26 en 27 december positieve ovu test. NOD was onb maar mogelijk rond 10 jan. Vandaag helaas ongesteld. NOD dus ongeveer 3/4/5 feb?? Heb een zoontje van 1,5. Toen gelijk zwanger na stoppen met de pil. Groetjes Charley (25 jaar)
Thanks voor de support meiden! Ik heb ook mn baalmomentjes hoor, en de twijfel of t volgende keer wel goed zal gaan en wat er allemaal mis kan zijn.. Maar dat kan ik goed relativeren door daarna weer te denken: we hebben gewoon dikke pech gehad en daar leren we weer van. Heb me naast de medische wereld ook aangemeld voor accupunctuur. Niks voor mij, geloof nog steeds t meest in de medische wereld, maar ach baad t niet dan schaad t niet. Wellicht kan het wel mijn doorbloeding verbeteren of stress wegnemen Wij gaan geen pauze inlassen wegens de onderzoeken. Heb de ovu testen al weer in huis en heb er best al weer zin in om weer op t wachtbankje te mogen haha. Toevallig de intake in t ziekenhuis rond de dag van mn eisprong.. Heb de hoop dat ze dat dan al kunnen bevestigen tijdens de echo en dat ik misschien al om te proberen progesteron mag slikken (denk van niet maar wil dat graag eens proberen). Succes allemaal dames!!
Hallo dames, Ik wil graag meepraten bij jullie in de groep. Vandaag is mijn nod begonnen. Ik heb een vrij regelmatige cyclus van 27/28 dagen, dus verwacht m rond 5 februari. Ik ben 32 jaar, gaan nu ronde 3 in en gaan voor ons tweede kindje.
Hi ik meld me ook aan... Babywish2016, 43 jaar, 4e kindje, ronde 22, nod 2 februari 2016 Helaas 1 dag vroeger mijn maanstonden Ben best verdrietig Maar ja dat mag ook na 1 jaar mislukte mmm.. En 3 miskramen waarvan 1 een missed abortion met 9,2 . Maar we gaan positief verder ondanks de amh van 0,5 Succes meiden
Ja linn ik ook maar helaas mocht het niet zo zijn ik had 2016 wel anders willen beginnen maar helaas.. op naar deze komende ronde.. we gaan weer vol goede moed verder.. <3
Meer kan ik niet doen Linn en we gaan er gewoon weer voor ondanks alles zal er toch gewoon een goed ei zijn
♡ NOD lijst 1 t/m 7 februari 2016 ♡ 1 februari (2) MariekeRox - 33 jaar - Ronde 6 - 1e kindje Anna2015 - 28 jaar - Ronde 2 - 1e kindje 2 februari (3) 26mei - 29 jaar - Ronde 5 - 2de kindje Linn81 - 34 jaar - Ronde 7 - 2de kindje Babywish2016 - 43 jaar - Ronde 22 - 4e kindje 3 februari (1) Pinkie88 - 27 jaar - Ronde 6 - 1e kindje 4 februari (3) Roos79 - 36 jaar - Ronde 1 (na MK) - 1e kindje (MMM) Vive4 - 28 jaar - Ronde 5 - 2de kindje Charly7 -25 jaar - Ronde 2 - 2e kindje 5 februari (2) DitBenIk - 28 jaar - Ronde 4 (3de na MA) - 1e kindje Beccy - 31 jaar - Ronde 2 - 3de kindje ChantalJ - 32 jaar - Ronde 3 - 2e kindje 6 februari (5) Lala90 - 25 jaar - Ronde 12 (6de na MA) - 1e kindje Zoesje - 24 jaar - Ronde 7 - 2de kindje EdR - 23 jaar - Ronde 2 - 1e kindje Sop - 29 jaar - Ronde 10 - 1e kindje LaLune - 38 jaar - Ronde 2 - 3e kindje 7 februari (0) Datumloos (1) Cins - 33 jaar - Ronde 12 - 1e kindje Buiten de lijst (1) Soort - 28 jaar - Ronde 12 (1e na MK) - 1e kindje Totaal: 18 MMM (1) Wachtbankje (0) Twijfel-/Tuurtest (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan én bij je eigen NOD-datum. Je kunt dit kopiëren door op "Quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [ QUOTE=+naam] en [/QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hey ladies! Vanmorgen ongesteld geworden dus op naar de volgende ronde. Ik heb de lijst aangepast en Babywish2016, Sop, ChantalJ, Charly7 en ikzelf op de lijst gezet. @Babywish2016: je mag ook wel even verdrietig zijn, na zo'n licht positieve test de vorige ronde en alles wat je hebt meegemaakt. Ik wens je veel sterkte en een mooie beeb strakjes. @Charly7: ik heb je op 4 februari (in het midden van de door jou opgegeven data) gezet. Ik ga deze maand maar eens mijn proefabonnement Bikramyoga inzetten als joker.
Dank je lieve Lalune en dat ben ik ook hoor maar ik kan er beter niet te lang in blijven hangen.. dank je wel heel lief hoor.. ook voor jou echt naar hoor dikke knuf en deze ronde veel succes meis)
Ik voel al weer groeiende eisprong steekjes in mn buik Vandaag dag 10 van mn cyclus en heb altijd tussen dag 11 en 15 mn eisprong... Ovu test heeft al een mooi streepje maar nog geen knaller.. Morgen beginnen met klussen en verwacht mn ei denk ik dinsdag of woensdag. Woehoeee nieuwe ronde heb er zin in Ook al liggen net de aanmeld formulieren van de intake fertiliteitscentrum op de deurmat en ga ik zo de vragenlijst maar eens invullen. Hopelijk donderdag tijdens echo gelijk een bevestiging of mn ei echt weer is geweest.. Of datie nog op springen staat donderdag.. Hoe gaat t bij de andere dames?
@Soort, dat is al snel! Veel succes en plezier! Verwacht mijn ovulatie pas rond de 18e. Pas onze twee ronde voor een eerste kindje, dus vind het allemaal nog heel leuk! Ben vooral heel benieuwd naar hoe snel het bij ons zal gaan en weet natuurlijk maar al te goed dat het best nog een tijd kan duren. Vind het allemaal best spannend haha. Daarom wel heel fijn dat dit soor forums bestaan
Hoi allemaal, Ook ik ben net ongesteld geworden nadat ik 7-12 met de pil ben gestopt en 11-12 mijn menstruatie begon. De eerste keer dus een cyclus van 29 dagen gehad. Nu beginnen aan de 2de ronde voor een eerste kindje. SPANNEND!!! Voel nu zoveel veranderingen in mijn lichaam dat ik het moeilijk vind te onderschijden. Mijn Nod zou nu op 6-2 moeten zijn.
Zou iemand mij ook weer toe kunnen voegen aan de lijst? Zie alweer wat bekenden op de lijst, ik mag me helaas ook weer melden Ik hoop voor iedereen een roze uitslag! ! Veel succes allemaal! 24 jaar, nu ronde 5 voor ons eerste kindje, nod 2 februari
Vandaag dag 10 van m'n cyclus, en vruchtbaar slijm gespot. Lijkt me heel erg vroeg, maar ik kon er echt draden van trekken. Hoelang na het eerste slijm komt bij jullie de eisprong? Normaal springt m'n ei pas rond dag 18/19. Vroegste ei ooit was dag 15.
Ik kan vrij snel na mn menstruatie draden trekken van mn slijm, maar doorzichtig en eiwitachtig wordt het pas echt rond mijn eisprong. Neemt niet weg dat je een keer een vroege eisprong kan hebben lijkt me
Bij mij gebeurt dat zelfs op dag 6 (eigenlijk 1 dag nadat ik niet meer ongesteld ben) al. Ik zou het voor de zekerheid toch gezellig maken
Joeehoeeee....daar zijn we weer! Hallo lieve dames! Van vooraan in de lijst weer naar achter. Iris, 34 jaar, 4de poging, 1ste kindje NOD 6 februari