Dank jullie wel! Ik durf pas na mijn nod in een bevallingslijst oid.... Van het weekend een cb en dan is het klaar... Ga daarna ook niet meer testen. O ja,vrijdag even om te kijken of hij op loopt
Hoi dames ik voeg mezelf even erbij, ik hoop dat dit niet erg is. te veel pagina's dus ik heb niet alles gelezen. Dit is onze eerste ronde om zwanger te raken. Mijn vraag is of het mogelijk is om voor je nod al symptomen te hebben? Morgen is namelijk mijn nod, en ik heb al zeker4 dagen last van hoofdpijn en misselijkheid. En beide word het met de dag erger. Ik heb ook al zeker een week last van het gevoel dat ik ongesteld moet worden, die krampjes/steekjes zeg maar. Ik hoor graag van jullie... xx
Hoi Nora90 Je kan zeker symptomen hebben voor nod. Helaas zegt dat niks. Veel kwaaltjes kunnen zowel op zw als ongi wijzen. Al hoop ik dat dit voor jouw een zwangerschap betekend natuurlijk Ga je morgen testen of wacht je nog even? Heel veel succes!
Mijn advies....doe een test morgen Bij een eerste ronde is het misschien voor jezelf ook nog aftasten wat er met je lichaam aan de hand is. Succes en denk roze
6 feb nod lieve Iris Maar ik ben nog niet overtuigd hoor... Jij hebt ook prachtige testen 😘🍼🍀👶
Herken wat je schrijft. Zo denk ik ook over die van mij wat mede ook komt door vorige mk. Mag ik zo vrij zijn, anders als je liever niet zegt ook prima, wat betekent je handtekening precies?
Volgens mij wordt t een rosé maand 🙏👶🌺💋❤️🎈linn😘
Gefeliciteerd, dat is een hele duidelijke! Het begin is er! En dat geldt voor meer dames:.....kleintjes blijf lekker nog 8 maanden hangen.