Super! Wij hebben er voor gekozen de eerste 12 weken naar de vk te gaan, vanaf 12 weken moeten we ook naar het ziekenhuis ivm onze voorgeschiedenis.
Hoi iedereen, Ik heb niet zo goed gevolgd. Maar wens iedereen op roos een heel dikke proficiat!!! Zelf mag ik op rood. Op naar de volgende ronde
Hmmm ik krijg de foto,s er op geen manier op! Ik heb bloedverlies...ga ervanuit dat het niet goed is ook al liepen de testen op...
Balen Nashville ... Even in de gaten houden hoe erg het is. Soms hoor je wel eens van een late innestelingsbloeding..
Dames ik heb even een tijdje niet meegelezen. Maar voor de dames op rood dikke knuffel en voor de dames op roze gefeliciteerd!
Hier blijven mijn testjes heel licht, dus gok dat het inderdaad gewoon mijn standaard-lijntjes waren. Ik kan niet wachten tot ik ooit weer een echte duidelijke test in handen mag hebben.
Wat spannend Tassie11. Veel succes. Mag ik vragen hoe je op 7 weken komt. We hadden dezelfde nod op vandaag. Dan kom ik op 4 weken? (Niet lullig bedoelt)
Ik heb 3 januari innestelingsbloeding gehad. Ik wist niet precies wanneer mijn nod was. Omdat ik al vanaf november niet ongesteld ben geweest. Als je dan gaat rekenen. 6-9 dagen voor innesteling is eisprong en 2 weken daarvoor zou laatste menstruatie dan xijn geweest. Plus de weken van 3 januari tot nu kom je tussen de 7-8 weken. Ik heb een clearblue digital test gedaan en deze zei ook dat ik 5+ weken was .
Gefeliciteerd Angelina en appelboompje! Goed nieuws! Morgen is mijn Nod en dan ga ik weer testen. Ik voel me vandaag zo beroerd en gisteren had de krampjes die ik altijd krijg wanneer ik ongesteld moet worden...
Ïk kan op rood Ik baal zo erg.. ik weet het, het is pas onze 4e officiële ronde. Maar door die stomme MA doet het gewoon elke keer zo'n verdriet. Als die MA niet was gebeurd, dan had ik het minder erg gevonden, want we waren toch pas bezig. Maarja, niets aan te doen. Op naar de volgende ronde
heel veel liefs voor iedereen op rood; neem vanavond een goed glas wijn (of iets anders met alcohol).....omdat het kan! Even ontspannen, na al die spanning!
Ja gaat heel goed nu. Mijn angst is voorbij na mijn miskraam, heb al 3 echos gehad. We krijgen een zoontje, spannend alleemaal. Jou testen lopen op gelukkig hoop echt op een plakkertje deze keer
Hey dames Allereerst van harte gefeliciteerd voor alle dames die zwanger zijn Hier 1 dag "overtijd", ik had gisteren ochtend getest en deze was helaas negatief. Vandaag niet getest en ook geen menstruatie te zien. Wel een beetje een zwaar gevoel onderin mn buik. Ik had gister avond ontzettende hoofdpijn gepaard met misselijkheid. Ik heb zelfs overgegeven, het leek op een migraine. De hoofdpijn was echt heel erg, ik heb mezelf in slaap gehuild. Arme vriend wist niet wat die moest doen. Ik wacht nog even af met testen, ik wil niet weer een negatieve test in mn handen hebben