Kunnen ze nu al het geslacht zien? Fijn dat alles goed gaat. Ik hoop dat deze uk ook blijft plakken.m Bij 7 weken de eerste echo.
Hoi! Mag ik ook op de lijst? Kellyy, 26 jaar, 1e kindje, 11e ronde Vandaag is mijn nod dag. Ik heb een cyclus van precies 28 dagen. Het zijn ook wel eens 26 of 30 dagen geweest maar dat is eenmalig geweest. Mijn eisprong is vermoedelijk zaterdag 23 januari geweest. Tenminste, op maandag 18 januari was ik (wegens pijnlijke menstruaties) bij de gynaecoloog en ik had toen een follikel van 12 mm. Weer iemand hier of het klopt dat mijn eisprong dan rond zaterdag was? Op zondag 31 januari begon ik kramp te krijgen, vanaf die dag is dit niet meer opgehouden. Het voelde anders dan ongipijn, ook had ik steekjes in mijn benen en liezen, zeurend gevoel etc. Vandaag voelt het ook constant zeurderig maar nog geen ongi te zien. (Gelukkig!) De pijn in mijn buik vandaag is te omschrijven als branderig/scherp en ecjt continue. Verder ook pijn in mijn onderrug/bekken. Meestal word ik overdag ongesteld. Vorige maand was dit s'ochtends vroeg. Verdere veranderingen zijn: Normaal ALTIJD pijnlijk en gespannen borsten een week voor nod tot ik ongesteld wordt. Nu eigenlijk nergens last van. Normaal obstipatie ook de week voor nod. Nu ook geen last van. Lichte vlagen van misselijkheid en ik boer veeeel! Borrelende darmen Wattt kan een mens in spanning zitten zeg. Mijn gevoel zegt constant jaaaa maar ik heb dit 1 keer eerder gehad en toen viel het zo vies tegen dat ik toen gelijk gestopt ben met zo obsessief proberen zwanger te worden, van het forum af, stoppen met testen etc. Nu zou je zeggen, doe een test! Maar ik durf echt niet.
Hi meis neem je tijd... Alleen de enige manier hoe je zekerheid kan krijgen is door een test... Wanneer is je nod...
Ik snap t anders wacht je nog even een paar dagen, en dan test je gewoon voor t weekend kan ook toch... 👶🙏🍼🍀😘
Hier nog zo'n twijfelaar! Nod is dit weekend, maar ook mijn cyclus verloopt tot nu toe anders dan de vorige. Gister getest, deze was negatief, maar nog geen tekenen van mijn menstruatie. Reëel gekeken kan het gewoon niet raak zijn, rond mijn eisprong was mijn vriend ziek, dus maar 1x gezellig gemaakt. Ik wacht het weekend nog af. Gebeurt er niets, dan toch nog maar een testje wagen
Ja is ook zo! Maar die krampen maken me zo onzeker. Of nouja, krampen zijn het niet echt maar het is wel echt constant de zelfde drukkende zeurende pijn al de hele dag. Daardoor ga ik de hele tijd naar de wc haha. Ik wacht denk ik morgen ochtend af.
Weet je precies wanneer je eisprong was lisan86? Als ik nu niet zwanger zou zijn is het ergste nog dat ik zo faal met mijn intuïtie. Ik zit er wat dat betreft nooit naast maar ja bij jezelf is dat nogal lastig. Wat zijn jouw kwaaltjes?
Mijn eisprong was 23 of 24 januari. Voor mij is het pas ronde 2, ben in december gestopt met de pil. Deze cyclus had ik rond 4dpo steekjes in mijn onderbuik wat onoverwinnelijk in menstruatiekrampen, ongeveer 4 dagen en erg misselijk. Verder heb ik een opgeblazen gevoel, gespannen borsten, winderig, veel afscheiding, hele zware benen vooral als ik de trap op moet, de misselijkheid komt weer wat terug en hou wat vocht vast. Maar nog steeds geen bloed gezien, dus heb nog een klein beetje hoop!
Geen bloed geeft moed! Ik heb altijd duidelijke symtomen als ik ongesteld moet worden. We lopen dus een beetje gelijk! Ik had toevallig net een stuk of 8 pijnlijke steken rechts onder mijn schaambot. Ik hoop dat het goed nieuws is maar als ik Google kan het ook een bbz zijn. Maar ja, ik ga me proberen een beetje af te leiden. Al wordt dat moeilijk door die constante lage buikpijn.
Alle twijfels en onduidelijkheid is erg nerveus makend. Fijn dat jullie allemaal ook van hé afschrijven. Ik ga volgende week verloskundige bellen om te kijken of ik een eerste afspraak kan plannen ivm mk. Weten jullie of ze dat doen?
gisteren was dus mijn NOD en heb ik negatief getest, wanneer kan ik het beste testen mocht mijn menstruatie nog langer uitblijven? Morgen als ik dus 2 dagen overtijd ben of overmorgen als k 3 dagen overtijd ben? of nog langer wachten?
Volgens mij wel. Ik zal het even melden en je eventuele angst bespreken. Wat is tot nu toe jouw uitgerekende datum?
Oh haha nee strx maak k mezelf helemaal gek.... Ik denk dat ik dan maar overmorgen ga testen als k 3 dagen overtijd ben
Ik laat me nu in bed glijden. Extra werkdag gehad, morgen naar familie in Limburg. Dus slaap lekker meisje! X