Het is een test van healthypharm. (Apotheek) Hij was wel gelijk zichtbaar binnen dw afleestijd dus dan is het geen indroger toch. Weet iemand of die van bijv kruidvat 2v5 gevoeliger zijn dan deze? Deze kun je volgens de gebruiksaanwijzing wel 4 dagen voor nod gebruiken. Mimi, is zeker wel echter bij zo'n clear blue test? Leuk hoor! Heel blij voor je
Geen idee of kv 2v5 gevoeliger is. Je kan het altijd proberen. Heb je wat urine van vanmorgen bewaard. Zou je vandaag met kv ook kunnen proberen daarmee
Dank je wel! Ik hoest mij de longen uit m'n lijf... Volgens de ha een griepje. Werk met kinderen, dus heel vreemd is het niet
Dank je wel ik dacht eigenlijk op zondag de 24ste feb. mij. Ei gehad te hebben, maar misschien is het wel zaterdags al geweest. Aangezien er al 2-3 weken staat.
Ik las laatst dat met een bloedtest was bevestigd dat KV2x5 al een positieve test aangeeft van 8, terwijl de gevoelige testen bij ongeveer 12,5 aangeven en de "normale" testen vanaf 25-50. Jouw test ken ik niet, maar ik adviseer je een KV test te doen, als dat een mooie lijn geeft, ben je een klein beetje gerustgesteld.
Ja ik ga toch vanmiddag even die kv 2v5 halen. Ik heb vanavond ook een feestje maar ik denk dat ik sowieso maar niks drink. Ik weet (mijn lichaam kennende) eigenlijk wel zeker dat ik zwanger ben. De vraag is alleen of het blijft zitten. Ik heb eerder 2 miskramen gehad.
Vervelend, dan sta je er wat minder onbevangen in, hè? Ik had zelf een ma op 5,5 week, achteraf gezien was de zw-test 2 dagen na NOD niet zo duidelijk (dezelfde lijn als nu 1 dag voor NOD), maar daarna heb ik niet meer getest, wel een dag erna en de HCG liep duidelijk terug. wanneer ging het bij jou mis?
1 met 8 weken zo'n 2,5 jaar geleden. Dit was ongepland tijdens slecht gebruik van de nuvaring. De andere kwam 2 dagen na nod. Toen had ik een nog vager streepje dan nu. Nu is ie eigenlijk wel te zien alleen niet goed op de foto te krijgen. Ja je bent dan toch alerter. Ik heb een hele regelmatige cyclus dus dat is wel gunstig. En dat ik nu precies weet dat er een rijpende follikel zat toen ik 18 januari naar de gynaecoloog ging. De buikpijn is nu aardig weg dus dat is opzich wel fijn. Temp nog steeds hoog. Borsten zijn nog steeds erg zacht maar iets gevoeliger. Nornaal staan ze de week voor ongi op springen.
Dat is ook al even door mijn hoofd gegaan. Ik houd mezelf maar voor dat als het een tweeling is ik wel kwaaltjes had moeten hebben omdat je dan meer hcg aan maakt
Dat hoeft niet altijd zo te zijn maar ja ik denk dat dat meestal wel het geval is. In ieder geval kan je lekker genieten nu!
Ik ben ook nog steeds niet ongesteld (NOD 4 feb) maar heb wel al 3 dagen steeds wat bruin bloed verlies? Echt maar paar druppeltjes elke keer. Normaal wordt ik dan na 1 dag ongesteld maar nu duurt het vrij lang. Iemand dit ook wel eens gehad? Ik voel overigens verder geen zwangerschapssymptomen.