aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren![/QUOTE][/QUOTE]
Dit wou ik zomaar nog even kwijt, maar ik het eigenlijk een beetje opgegeven toen k wakker werd met het gevoel dat ik ongesteld moest worden, en nu heb ik toch weer hoop. Ik word een beetje gek denk ik haha. Ik bedoel dit is onze eerste ronde, het zou toch te gek zijn als het gelijk raak is Maar goed nu afwachten tot morgen, ik hoop dat op jullie goed nieuws kan meegeven
♡ NOD lijst 1 t/m 7 februari 2016 ♡ 1 februari (6) Linn81 - 34 jaar - Ronde 7 - 2de kindje MariekeRox - 33 jaar - Ronde 6 - 1e kindje Anna2015 - 28 jaar - Ronde 2 - 1e kindje Potato - 34 jaar - Ronde 13 - 1e kindje Jeske - 26 jaar - Ronde 3 - 1e kindje Pietel - ?? jaar - Ronde 2 - 2e kindje 2 februari (2) Kimb91- 24 jaar - Ronde 5 - 1 kindje Mss 86 - 29 jaar - ronde 3 - 1e kindje 3 februari (4) Pinkie88 - 27 jaar - Ronde 6 - 1e kindje Emetje - 29 jaar- Ronde 5 - 1ste kindje Nashville - 33 jaar - Ronde 3 - 3e kindje Mayaatje - 36 jaar - Ronde ? -?de kindje - (MMM) 4 februari (3) Vive4 - 28 jaar - Ronde 5 - 2de kindje DonnaMarie - 28 jaar - Ronde 1 - 1ste kindje DitBenIk - 28 jaar - Ronde 4 (3de na MA) - 1e kindje 5 februari (9) Beccy - 31 jaar - Ronde 2 - 3de kindje ChantalJ - 32 jaar - Ronde 3 - 2e kindje Tassie11 - ?? jaar - Ronde 3 (na MK) - 1e kindje 26mei - 29 jaar - Ronde 6 - 2e kindje Cins - 33 jaar - Ronde 12 - 1e kindje Jongemama1 - 24 jaar - Ronde 15 - 3e kindje Lindajl - 31 jaar - Ronde 6 - 3e kindje cisuM - 23 jaar - 3e ronde - 1e kindje Kellyy, 26 jaar, 1e kindje, 11e ronde 6 februari (13) Babywish2016 - 43 jaar - Ronde 22 - 4e kindje Sop - 29 jaar - Ronde 10 - 1e kindje LaLune - 38 jaar - Ronde 2 - 3e kindje IrisBloem - 34 jaar - Ronde 4 - 1ste kindje Appelboompje - 32 jaar - Ronde 27 (6de na mk/bbz) - 1e kindje Lisan86 - 29 jaar, Ronde 2 - 1ste kindje BMJunior - 23 jaar - Ronde 2 - 2de kindje Eef29 - 31 jaar - Ronde 6 - 2e kindje Lyl - 25 jaar - Ronde 3 - 1e kindje Fleurr82 - 33 jaar - Ronde 5 - 2de kindje Beebielove - ?? jaar - Ronde 2 - ?de kindje Angelina92 - 23 jaar - ronde 2- eerste kindje 7 februari (4) Roos79 - 36 jaar - Ronde 4 met Gonal-f (1ste na MK) - 1e kindje (MMM) Lala90 - 25 jaar - Ronde 12 (6de na MA) - 1e kindje Marianne84 - 31 jaar - Ronde 14 - 1e kindje Bea1988 - 27 jaar - Ronde 6 - 2de kindje Datumloos (1) Suzies - 32 jaar - ronde 11 - eerste kindje Buiten de lijst (4) Soort - 28 jaar - Ronde 12 (1e na MK) - 1e kindje Tess88 - 27 jaar - ronde 1 - 1ste kindje (NOD 8-2) Jozefien85 - 30 jaar - Ronde 11 - 2de kindje Charly7 -25 jaar - Ronde 2 - 2e kindje. (NOD 8-2) Totaal: 45 MMM (2) Wachtbankje (9) Twijfel-/Tuurtest (2) Zwanger (10) Ongesteld (24) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan én bij je eigen NOD-datum. Je kunt dit kopiëren door op "Quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [ QUOTE=+naam] en [/QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Oja, ik heb de lijst aangepast en wat onderzoek gedaan naar personen die zich wel hadden aangemeld, maar daarna geen reactie meer hebben gegeven. Op basis van de informatie die ik kon vinden andere topics heb ik drie namen rood gemaakt en 1 weggehaald, omdat de NOD een week later is. Als dat onjuist is....geef maar een gil.
Hoihoi, hier een update; nog steeds geen menstruatie in zicht . Als dit na het weekend nog zo is, dan ga ik maandag nog een test doen. Duidelijkheid zou wel fijn zijn namelijk! Misschien dat ik voor het moment op geel/oranje kan? Geen idee of dit onder twijfel valt haha
Hey meiden, Ik heb hier al een tijdje niks laten horen maar mijn cyclus was een beetje raar Nu heb ik pas een week later m'n nod.. Dus ik mag wel van de lijst (A)
Goedemorgen allemaal, Na gisteren een dag Limburg nu weer lekker thuis. Even teruglezen. Vandaag is de laatste dag van deze topic. Gaan er mensen die roze zijn naar een andere? Zo ja welke en hoe word je lid van zoiets.? Liefs
Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn eventuele regels. Vandaag mijn nod (uitgegaan van mijn langste cyclus). Vrijdag getest omdat ik voor het eerst dacht dat het wel eens raak zou kunnen zijn, heb ik nog nooit gehad. Jammer genoeg negatief! Wachten dus tot de duiveltjes arriveren. Proficiat aan alle zwangeren, een heerlijke zwangerschap, en dat alles goed mag gaan.
Vandaag 1 dag over tijd... Ik voel me verder goed, op soms wat hoofdpijn en misselijkheid na. Ik denk dat ik vanmiddag al een testje ga wagen. Hen nog steeds bang voor een telleurstelling!
Goedemorgen! Gefeliciteerd zwangeren! En wat een onzekerheid hier verder. Gisteren mijn vriend testen laten halen maar helaas niet kv 2v5. Hij heeft dezelfde gekocht als gister. Healthypharm. 2 zelfs! Ik heb net toch weer getest en hij lijkt nou nog vager dan gisteren. Maar nog geen teken van ongesteldheid. Heb alleen gisteren ontzettend keelpijn gekregen en vandaag lijk ik tegen een keelontsteking aan te zitten.. verder wel licht drukkende steekjes bij eierstokken (denk ik)? Ik drink trouwens wel heel veel water waardoor mijn plas licht is, ook in de ochtend. Wat vervelend dit. Hij zou na een dag toch wel al duidelijker moeten zijn als ik zwanger ben? Of hebben jullie andere ervaringen? Als ik morgen nog niet ongesteld ben kan ik wellicht naar de dokter gaan voor de keelontsteking en gelijk vragen of zij wilt testen.. Pffffff
Ik klets bij: zwanger zijn, zwangerschap clubs, 1-15 oktober 2016 mee. Zag er al een paar meer mee kletsen van deze nod lijst. Leuk gehad in Limburg?
Ik heb even een foto van beide testen flink bewerkt zodat je op de foto ook ziet wat ik hier zie. Wat vinden jullie?
Het lijkt of ik heel vaag iets zie. Je kan alleen beter niet zo veel drinken voordat je gaat testen. Als je vanmiddag gaat testen zou ik 3 uur lang je plas op houden en niets drinken.
Ja inderdaad.. nu is het lijntje trouwens echt blauw alleen dunner dan de controlestreep. Sorry hoor, kom ik weer met een foto..
Ik vind het hoopvol; licht streepje en geen bloed. Het begin is er hoor! Probeer het een beetje los te laten en telkens na twee dagen te testen.
Ja inderdaad. Mn cyclus is nooit langer dan 30 dagen geweest dus morgen ben ik iets geruster. Heb nu wel opkomende menstruatiepijn en dat is zo k*t want dan zit je elke keer te denken: word het nou erger? Of toch niet? Temp is nog hoog trouwens.