Vandaag eerste echo gehad. Beebje was nog zo klein maar konden wel een hartje zien en het klopte Over 2.5 week 2e echo. Ben zo blij
Aaaah zo leuk ik weet niet waarom maar ik voel helemaal met je mee haha Ik kan niet wachten totdat ik eindelijk een keer goed nieuws kan brengen Geniet evan meid
Net een kv 2v5 gedaan en hartstikke negatief. Ik snap er niks meer van. Nog nooit in mijn leven overtijd geweest en nog nooit zijn de pre menstruele klachten weg geweest en nu wel. Pffffff
Sorry ik las over je bericht heen tassie. Wat ontzettend leuk dat je het hartje heb gehoord! Geniet er van!
Tassie, wat een super mooi nieuws! Hier nog steeds geen bruin of rood verlies. Nu 2 dagen na Nod. Gister negatief getest, morgen nogmaals proberen. Zou ik me nu toch zwaar vergist hebben in wanneer mijn eisprong is geweest???
Hopelijk hebben meer meiden binnenkort een dikke vette roze streep. Ik ben wel een beetje voorzichtig. Omdat ik hiervoor een miskraam met 5 weken heb gehad. En was op de echo alleen een vruchtzakje te zien Nu ben ik al een week daar voorbij en we hebben nu een kloppend hartje gezien. Maar toch blijft in mijn achterhoofd spoken of het wel goed blijft gaan. Maar deze zwangerschap voelt heel anders. Voel me er heel positief over
Nou hier is m'n bruinverlies verdwenen al de hele avond. Maar het menstruatie gevoel heb ik nog wel erg duidelijk... Ik word hier zooooooo gek van
Nou ik begin steeds meer hoop te krijgen, want m'n menstruatie blijft weg, 2 a 3 dagen klein beetje oud bloed verloren echt heel minimaal en die menstruatie krampjes die ik de hele dag door heb, waarvan ik dus lees dat dat wel normaal is ALS je zwanger bent Ik ga morgen ochtend toch een test ertegenaan gooien. Hopen op een tweede lijntje, hij mag zelfs vaag zijn vanij
Jij bent er ook vroeg bij Iris, ik was ook al vroeg wakker pff maar goed....is wat t is... Nora ik hoop voor jou ook een positieve test 🙏
Ik lees even mee dames, mijn nod wad 7febr (dacht ik) kan ook 11zijn. Geen tekenen van ongie, ga jullie volgen
Hier vanochtend maar weer een test gedaan, nog steeds negatief. Ik word er een beetje moedeloos van . Ik wil gewoon duidelijkheid; of een menstruatie of een positieve test! Maarja.. Denk dat dit gewoon ineens een lange cyclus is en ik wacht het allemaal maar af. Ga in ieder geval voorlopig even geen test doen. Zit zelf eraan te denken het pas weer zondag/maandag te doen & dan een afspraak te maken bij de huisarts als het nog niets is.