Ben je al eens eerder gestopt met de pil hiervoor Lisan86? Bij mij kon het wel 3 maanden duren voor ik in het begin ongesteld werd.
Ja Annelies, en toen ook gewoon een cyclus na 29 dagen... Ik ga het wel merken. Morgen die andere test doen. Is die ook negatief, dan zit er niets anders op dan nog meer wachten
Hoihoi! Nou ik ben vanochtend ongesteld geworden. Eindelijk duidelijkheid en op naar de volgende ronde .
Ik word nu ongeduldig! Nog steeds geen duidelijkheid.... Had nooit gedacht dat ik dit ging zeggen, maar ik wil ongesteld worden! Dan kan ik tenminste verder...
Hoi Dames, Ik ben nieuw hier. Mijn naam is Femke, en wij zitten in onze 11e ronde voor ons eerste kindje. Mijn laatste menstruatie begon op 2 januari, en zou nu 3 februari weer moeten beginnen. Op 15 januari ben ik een heel klein beetje bloed verloren, nog geen maandvwrbandje vol. Nu ben ik nog steeds niet ongesteld geworden. Gistermiddag en vanochtend getest, negatief. Nu dus maar wachten op of een ongesteldheid of maandag maar weer testen met de Kruidvat testen dit keer.
Heb vandaag de assistente maar gebeld. Zij vertelde dat mijn hormoonhuishouding nog ontregeld kan zijn ivm het recent stoppen met de pil. Ik werd er dus niet veel wijzer van, dit had ik zelf ook verzonnen!
Hier nog steeds geen menstruatie, inmiddels alweer op dag 12. Met een raar trekkend gevoel in mijn buik. Goh wat is dit zenuwslopend zeg!
Ondertussen op cyclusdag 36! Ik heb het vermoeden dat ik eindelijk een deze dagen ongesteld ga worden! Heeft iemand hier ervaring met teunisbloemolie van de Etos? Het schijnt je cyclus regelmatiger te laten verlopen... Of is dat te vroeg om mee te starten aangezien dit pas mijn 2de cyclus na de pil is?
Baat het niet dan schaadt het niet toch? Teunisbloemolie is in elk geval gezond, ook om te smeren voor huidproblemen zoals eczeem. Als mijn hormoonhuishouding in de war zou zijn, dan zou ik (liefst dagelijks) yoga gaan doen. Hierdoor stimuleer je allerlei processen om alle hormonen weer in balans te laten komen. Zoals bijvoorbeeld de houding "de kaars", zie De Geneeskracht van de Kaars - Sarvangasana - In ControlIn Control succes!