Maar de laatste twee keer dat ik zwanger werd zijn uiteindelijk een miskraam geworden. Wellicht dat een eitje uit links beter is Echt onzin natuurlijk allemaal om zo te denken Maar rationeel denken over zwanger worden zit d'r niet meer in he. Als m'n ei morgen springt, zoals ik verwacht, val ik net buiten de lijst 31 januari. Maar het bijzondere is dan wel dat ik eventueel kan testen op de dag dat ik eigenlijk uitgerekend zou zijn (van m'n eerste miskraam). Zou wel heel bijzonder zijn als t raak is
Duim voor je Linn81.. Zou mooi zijn Ik val ook buiten de lijst, heb alleen vandaag weer een bijna posi ovu test!! Snap er niks van.. Afgelopen donderdag had ik dat ook... Gister helaas niet getest, wellicht was de test gister knal posi en neemt ie langzaam aan af. Bovenste is van donderdag, onderste is van vandaag... Vreemd toch?? Vanaaf dan nog maar voor laatste x extra klussen denk.. Dan ben ik er even klaar mee, vandaag zoveel dikke buiken en kleine babys gezien, even een verdrietig dagje hier... Vind t soms zo oneerlijk... Maarja morgen ben ik vast weer positief en vol goede moed
Ha Wijffie (zeggen ze hier in het westen), hier alles goed. Ben lekker door aan het gaan met alles en de fun klus is toch geen echt echt geworden en er speelt meer. Ik hou wel de focus op de donor klus en ga mijn pad bewandelen. De fun klus mag mijn pad zeker op, samen, maar ik stop nu niet om te wachten. Lekker criptisch...hahaha Hoe gaat het met jou? Heb is je week verder verlopen en hoe kijk je naar de volgende periode? Liefs Iris
Weet je zeker dat je al geknalt hebt? Deze testen zien er bij mij zo uit twee dagen voor de knal..... Blijven testen met middag urine zou ik zeggen en klussen hihih
Ja maar die van vandaag is iets lichter dan die van donderdag.. En toen stond ie al op knallen zei mn arts... Als ik dus morgen op zn vroegst een knaller zou hebben, dan zou ik pas maandag mn ei hebben... Terwijl die donderdag al 20mm was.. Wordt wel heel groot ei dan haha Ik bedenk me nu ook dat ik nog nooit een donkerder streepje gehad als deze... En toch paar x zwanger ben geraakt.. Dus ik denk dat mijn testen nooit net zo donker streepje geven als de controle streep. Vanaaf voor laatste x verplicht voorraadje aanleggen, moet voldoende zijn
Dames vandaag echt een soort van buikpijn heel Laag onder in mijn buik en lijkt zich rechts te oriënteren. Zou dit te maken kunnen hebben met mijn ei? Nog geen zeer positieve ovulatietest. Verwacht deze morgen of maandag
Nou dames nu wordt het nog raarder.. Van de week gaf ik Toch al aan dat het voelt als ongesteldheid... Nu ging ik net naar de wc helder rood bloed.. Wat kan dit nou zijn?
Hoi dames, Even wat afstand genomen van zp. Zit nu op cd 11 en verwacht mijn ei op dag 20. Dus moet nog even geduld hebben. Hoe is het hier met alle klussers? Ik haal hier weer even aan en probeer bij te blijven..op het moment beetje druk hier.
Dat is inderdaad raar...want het is niet de tijd voor je ongi (heb niet je verhaal terug gelezen, excuus) En herken je helder bloed als je ongi bent normaal of is er een verschil?
Mariekerox; oke das raar! Gebruik je ovulatietesten? Zoja; zijn deze direct (goed) positief geweest vanaf de 1e keer dat je ze deze cyclus gebruikte? Zo nee.... Doe dan maar voor de zekerheid een zwangersschapstest. Bloedverlies echt doorgezet naar een menstruatie? Linn; snap heel goed wat je bedoeld hoor ik beredeneer me ook suf. Zou bijzonder zijn als het deze ronde raak zou zijn. Zie je op tegen de komende weken? Ik zie nu al op tegen begin maart (dat was mijn uitgerekende dag als de zwangerschap goed was gegaan) Soort; zeker met de opmerking van de arts zal he gisteren inderdaad wel je LH piek hebben gehad. Wil je nog wel even een digitale knuffel geven; moeilijk he die confrontaties met dikke buiken en baby's. Blijft lastig. Wij kregen vanavond ook nog een 'ik ben zwanger' nieuwtje. Blijff meer dan 1x slikken. Fijn en leuk voor hen (wordt nummer 3); maar had zelf graag ook een x aan de beurt geweest
Voor iedereen momenteel vast veel klusplezier. Wij zijn ook al ijverig weer begonnen maar nog wel rustig aan ivm de operatie nog. Ik verwacht mijn ei pas rond dag 20/22 (korte lf) maar zijn toch al om de dag aan het klussen. Vriendlies heeft ivm de bbz een poosje moeten wachten en meent dat nu in te moeten halen geloof ik haha.
ik heb even zitten google zou het dit kunnen zijn/ bloeden is inmiddels ook gewoon weg. Ovulatiepijn Ovulatiepijn is een verschijnsel dat niet bij iedere vrouw voorkomt. Toch zijn er vrouwen die de eisprong duidelijk kunnen voelen. Er ontstaat dan een pijn links of rechts van de baarmoeder ter hoogte van de eileider. Deze pijn kan bestaan uit een korte hevige steek, een ongemakkelijk gevoel of een wat langer durende zeurende pijn. De meeste vrouwen omschrijven het als een menstruatieachtig gevoel. Sommige vrouwen verwarren dit ook wel met buikpijn of last van de darmen. Er kan ook wat bloedverlies optreden. Vaak is dit een lichte bloeding van enkele druppels, maar soms is dit zo zwaar dat het lijkt op een lichte of beginnende menstruatie
Ik snap t ook niet meer haha, heb net nog een laatste ovu test gedaan, maar hij is nog steeds bijna t zelfde als die van donderdag en die van gister... T wordt steeds gekker Mn vruchtbare slijm is wel echt weer verdwenen (donderdag voor t laatst)
Ik heb nu ook een positieve ovulatietest in handen. Bij mij geen oplopende testen maar wit wit wit knal wit.. en ik heb ook altijd het gevoel dat ik vrij kort voor mijn ovulatie een positieve test heb, echt op de dag zelf pas, rottig met plannen maar gelukkig is het zo regelmatig dat ik wel van mijn eigen planning uit kan gaan. Gisterochtend gevreeën en net een positieve test, dus vanavond nog maar een keer en morgen, en dan moet het goed zijn, kom maar op met dat ei in mijn doorgespoelde eileider
Ik heb vandaag voor het eerst een ovulatietesten gedaan omdat ik wil kijken of ik mijn eisprong echt voel aankomen. Ik heb nu nog nergens last van, op een opgeblazen gevoel na, maar de test van de actiën gaf een heel licht streepje. Nu ga ik de komende dagen vaker testen, maar kan ik ervan uit gaan dat als het streepje van donker naar lichter gaat mijn ei gesproken is?
Fieuww dat is die van donderdag, moet mn ei toch geweest zijn zoals we verwacht hadden, dan kan ik het nu loslaten Ja als t van donker naar weer licht gaat is je eisprong geweest
Hoi meiden, kan ik ook op de lijst, 3de kindje, 3de ronde, ik hou mijn nod op 3 februari. Ik wens iedereen heel veel succes!